آداب معاشرت
همه چیز درباره پوشت - (دستمال جیب کت)

همه چیز درباره پوشت - (دستمال جیب کت)

پوشیدن کت باعث جذاب شدن استایل آقایان می‌شود اما استفاده از اکسسوری‌های مردانه مناسب، می‌تواند این استایل را چشمگیر و متمایز کند.  پوشت یا همان دستمال جیب کت، یکی از همان اکسسوری‌های مردانه زیبا و مناسب است. با قرار دادن پوشت در جیب خود به دیگران نشان می‌دهید که در زمینه استایل فردی جسور و با اعتماد به نفس بوده و به ظاهر خود اهمیت می دهید.  روش‌های مختلفی برای تا زدن پوشت وجود دارد که هر یک از آن‌ها می‌تواند ظاهر و شخصیت شما را به نحوی متمایز به نمایش بگذارد.  تاریخچه پوشت پوشت، یک اکسسوری زیبای مردانه است که محبوبیت آن در دهه گذشته افزایش چشمگیری داشته است.  تاریخچه پوشت را می‌توان در هزاران سال پیش جستجو کرد. زمانی که از آن به عنوان یک وسیله کاربردی استفاده می‌شد.  در مصر باستان، کارگران یک پارچه دستمال مانند را همیشه همراه خود داشتند. از این پارچه برای تمیز کردن و خشک کردن صورت وبدن در طول روز استفاده می‌شد.  با گذشت زمان، این دستمال یک برادر مشابه اما با کاربرد متفاوت به نام پوشت پیدا کرد.  پوشت را معمولا با کت و شلوار یا کت تک استفاده می‌کنند.  بر خلاف دستمال‌های پارچه‌ای معمول که در جیب داخل کت نگهداری شده و عمدتا برای پاکیزگی مورد استفاده قرار می‌گیرد، پوشت در جیب روی سینه کت قرار گرفته و تنها جنبه زیبایی دارد.

ایجاد شده: 2/بهمن/1398       آخرین ویرایش: 8/بهمن/1398
تجربه ی استقبال (بخش دوم)

تجربه ی استقبال (بخش دوم)

هنگام صرف غذا، میزبانان و پیش خدمتان، موظفند همراه با سرو غذا به مهمانان خوش آمد بگویند درک این نکته که مهمان باید هنگام صرف غذا احساس راحتی کند، بسیار ارزشمند است. کودکان، انواع فرصت ها را برای سیاست های استقبال منحصر به فرد در اختیار ما می گذارند. به گفته یکی از مهمانان گروه هتلهای هیلتون: "من همیشه از کارمند فرانت آفیس سپاسگذارم که هم زمان با استقبال از من، به پسر 8ساله ام نیز خوش آمد گویی می کند." گاهی اوقات یک هدیه ی کوچک ( مثل یک بازی فکری یا حتی یک شکلات کوچک) برای مشغول کردن بچه ها، هنگامی که والدینشان در حال پر کردن فرم ها یا تحویل دادن وسایل شان هستند، می تواند موجب راحتی والدین شده و همچنین برای کودکان بسیار سرگرم کننده باشد. به دلیل اظهار خوش آمد گویی و ابراز سپاسگزاری است که در جواب "متشکرم" می گوییم:"خواهش میکنم". این کلمات ساده نشان دهنده ی قدردانی ما برای هر چیز کوچکی است که اتفاق می افتد.

ایجاد شده: 30/مهر/1398       آخرین ویرایش: 30/مهر/1398
اولین تأثیرات: تجربه ی ورود

اولین تأثیرات: تجربه ی ورود

چه بخواهیم، چه نخواهیم، بیشتر مردم از روی آنچه که می بینند ما را قضاوت می کنند. در چند ثانیه-ی اول برخورد، آنها ما را بررسی کرده و مورد قضاوت مثبت یا منفی شان قرار می دهند که به راحتی قابل تغییر نیست. هنگامی که ما دهان باز می کنیم تا چیزی بگوییم، کلماتمان تنها بخشی از درک دیگران از ما را تشکیل می دهند، باقی اش بر اساس تن صدا و طرز حرکت ماست. ما به دنبال سرنخ هایی همچون انتخاب های پوشاک، خانه داری و طرز برخورد هستیم تا در مورد قابل اعتماد بودن هتل ها، اعتبار ، میزان تأثیر، تمیزی، توجه به جزئیات و سایر موارد آگاه شویم. این سرنخ ها همچنین میانبر هایی هستند برای ارزیابی میزان پایداری یک حرفه. با مشاهده ی ظاهر و زبان بدن کارکنان است که یک مشتری قضاوت- مثبت یا منفی- می کند و تصمیم می گیرد آیا میخواهد در آن بخش فعالیت حرفه ای داشته باشد یا نه؟ ظاهر کارکنان، نظافت، زبان بدن و اولین کلماتی که می گویم، ابزاری هستند که با استفاده آنان میتوانیم هنگام اولین برخوردمان با اشخاص جدید، تأثیر بصری بسیاری ایجاد کنیم. هنگامی که ما متوجه شویم با ظاهر و پوششمان چه تأثیری می توانیم روی دیگران بگذاریم، در مورد پوششی که هر روز برای رو به رو شدن با دنیا انتخاب می کنیم، محتاط تر خواهیم بود.

ایجاد شده: 12/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 14/اردیبهشت/1398
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...