صفحه اصلی / اخبار داخلی / سکان تشکل‌های ملی راهنمایان گردشگری کشور در دستان حاجی سعید
سکان تشکل‌های ملی راهنمایان گردشگری کشور در دستان حاجی سعید - تصویر 1

سکان تشکل‌های ملی راهنمایان گردشگری کشور در دستان حاجی سعید

ایجاد شده: 23/دی/1400       آخرین ویرایش: 23/دی/1400

به گزارش هتل نیوز، سیدمحسن حاجی‌سعید در دو انتخابات مربوط به راهنمایان گردشگری کشور با کسب بالاترین میزان آرا به عنوان هیات مدیره هر دو انجمن انتخاب شد.


در اولین انسجام ملی راهنمایان گردشگری هر دو انتخابات در یک روز برگزار شد و سیدمحسن حاجی سعید بالاترین رای هر دو انتخابات را با حضور روسای انجمن راهنمایان گردشگری صنفی و حرفه‌ای به دست آورد.

اولین انتخابات مربوط به کانون انجمن‌های صنفی راهنمایان گردشگری سراسر کشور با حضور نماینده وزارت کار بود که هر دوسال یکبار برگزار می‌شد و در این دوره کاوه پدیدار، سوسن جهرمی، محسن حاجی سعید، وحیده شاپوری، امین عدیلی، مهرداد عالی، نرجس فقیه، توحید فروزانفر، مهران مظفری، محمد یزدانی به عنوان اعضای هیات مدیره و عاطفه خارابیان، آزاده خراسانی، سمیه قدمنیان و مجید هاشمی به عنوان بازرس کاندید این انتخابات بودند که به ترتیب محسن حاجی سعید، محمد یزدانی، امین عدیلی، نرجس فقیه، توحید فروزانفر، سوسن جهرمی و وحیده شاپوری به عنوان اعضای هیات رئیسه، مهران مظفری و کاوه پدیدار به عنوان علی البدل و سمیه قدمنیان و مجید هاشمی نیز به عنوان بازرس در این انتخابات انتخاب شدند.


دومین انتخابات نیز با حضور علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سایر نمایندگان و مدیران کل این وزارت برگزار شد.

در این انتخابات که هر سه سال یکبار برگزار می‌شود، محسن حاجی سعید با ۲۴ رای، محمد یزدانی با ۲۲ رای، سوسن جهرمی با ۱۹ رای، نرجس فقیه با ۱۸ رای، وحیده شاپوری و امین عدیلی با ۱۶ رای و علی صدرنیا با ۱۳ رای به عنوان اعضای هیات مدیره، روناک جمشیدی با ۲۲ رای و عماد شیرویس با ۱۳ رای به عنوان بازرس انتخاب شدند.

در پایان این رویداد، اعضای هیات مدیره کانون راهنمایان گردشگری از محسن حاجی سعید و پگاه لطیفی همسر وی، به علت پیگیری موفقیت آمیز بیمه راهنمایان گردشگری و دیگر اقدامات مثمر ثمر تجلیل کردند.

البته در جلسه هیات مدیره این تشکل‌ها، امروز محسن حاجی سعید به عنوان هر دو تشکل انتخاب شد.





جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...