صفحه اصلی / کتابخانه بین المللی / مدیریت کارآفرینی و کسب و کارهای کوچک در صنعت هتلداری + فایل PDF
مدیریت کارآفرینی و کسب و کارهای کوچک در صنعت هتلداری + فایل PDF - تصویر 1

مدیریت کارآفرینی و کسب و کارهای کوچک در صنعت هتلداری + فایل PDF

15,000 تومان
ایجاد شده: 28/فروردین/1398       آخرین ویرایش: 30/اردیبهشت/1398

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کسب و کارهای کوچک، ستون صنعت هتلداری محسوب می‌شوند و حدودا بین 75 تا 95 درصد از کل شرکت‌های جهان در این صنعت را تشکیل می‌دهند. همچنین تعداد کارآفرینان در این حوزه در ده سال گذشته در سراسر جهان به طور چشمگیر و یکنواختی افزایش یافته است.

کتاب مدیریت کارآفرینی و کسب و کارهای کوچک در صنعت هتلداری (Entrepreneurship & Small Business Management ) به چهار بخش تقسیم می‌شود که در هر بخش به صورت مرحله به مرحله پیشروی کرده و پایه‌های این صنعت را تشکیل می‌دهد. این چهار بخش عبارت است از؛ 

  • تعاریف و دیدگاه‌های نظری و محتوایی
  • از مفهوم تا واقعیت
  • طرح کسب و کار
  • رشد کسب و کار و آینده آن

تمامی فصول کتاب مدیریت کارآفرینی و کسب و کارهای کوچک در صنعت هتلداری برای دانشجویان این صنعت در هر سطحی، ایده‌آل است زیرا از آنها خواسته می‌شود تا با استفاده از فعالیت‌های تمرین تفکر به مطالعه و بررسی مطالب آن بپردازند.

تمرینات ارائه شده در این کتاب همراه با مطالعات موردی، اهداف فصل، تمرین‌های عملی و تمرین‌های تجربی، این امکان را به فراگیران می‌دهد تا هم به طور جدی در مورد موضوعات، مفاهیم و مسائل فکر کنند و هم این موارد را در تعدادی از سناریو‌های پیشنهاد شده به صورت عملی به کار گیرند.

از جمله مهمترین ویژگی‌های کلیدی این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. با بررسی برخی از مفاهیم کلیدی نظری و پایه‌گذاری و استفاده از آنها در سناریوهای واقعی کاری، مفاهیم تئوری و عملی حوزه کارآفرینی را در صنعت هتلداری و گردشگری بازبینی می‌کند. 
  2. با حرکت بین استراتژی و عملیات و بررسی این دو، ارتباط بین این دو را مشخص کرده و توضیح می‌دهد که چگونه هر دو دیدگاه برای موفقیت کارآفرینی ضروری است.
  3. با بحث و گفتگو درباره برخی چالش‌ها و فرصت‌ها و نیز از طریق ارائه دانش و مهارت‌های لازم برای شروع یک کسب و کار کوچک، و چگونگی ایجاد شانس موفقیت در آن، باعث ایجاد فرصت‌ها و علاقه در این حوزه در صنعت هتلداری و گردشگری می‌شود.

جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...