صفحه اصلی / کتابخانه بین المللی / مدیریت مالی و حسابداری در صنعت هتلداری بین‌المللی + فایل PDF
 مدیریت مالی و حسابداری در صنعت هتلداری بین‌المللی + فایل PDF - تصویر 1

مدیریت مالی و حسابداری در صنعت هتلداری بین‌المللی + فایل PDF

15,000 تومان
ایجاد شده: 15/اسفند/1397       آخرین ویرایش: 26/فروردین/1398

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب مدیریت مالی و حسابداری در صنعت هتلداری بین‌المللی ( Accounting and Financial Management. Development in the International Hospitality Industry ) مباحثی را در خصوص فرایندهای توسعه یافته و تحقیقات نوآورانه در زمینه مدیریت مالی در این صنعت و در سطوح بین‌المللی، ارائه می‌دهد.

محتوای این کتاب از منابع غنی تحقیقات بین‌المللی و دانشگاهی، ارائه‌های دانشجویی، مشاوره‌ها و حسابداری‌های حرفه‌ای، تشکیل شده است و برای جمع‌آوری آن از مدیران ارشدی که در حوزه‌های تدریس، بورسیه، تحقیق و مشاوره در صنعت هتلداری سراسر جهان مشغول به فعالیت هستند، کمک گرفته شده است.

در حقیقت مطالب موجود در این کتاب از منابع مذکور و همچنین از تجربیات افراد شاغل در حوزه صنعت هتلداری، تشکیل شده است و مستقیما به مسائل و مشکلات مدیران این صنعت، مربوط می‌شود. بنابراین مطالعات موردی مورد اشاره از تعداد بسیار زیادی از شرکت‌ها در سراسر جهان، جمع‌آوری شده‌اند که عمدتا متعلق به گروه‌های هتلداری مانند Sheraton و Holiday Inn است.

مطالب این کتاب به سه بخش عمده مدیریت عملکرد، مدیریت اطلاعات و مدیریت دارایی‌ها تقسیم می‌شود. از سوی دیگر این کتاب به بررسی موضوعاتی مانند مدیریت عملکرد در صنعت هتلداری بین‌المللی، اندازه‌گیری موفقیت مالی، چارچوب برنامه‌ریزی در خصوص سودآوری، تصمیم‌گیری در خصوص قیمت‌گذاری نرخ اتاق، مدیریت دارایی‌های هتل و کاهش ریسک در راستای افزابش ارزش شرکت، می‌پردازد.

جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش، اقدام فرمائید.

جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...