صفحه اصلی / کتابخانه بین المللی / بازاریابی و مدیریت مقاصد گردشگری
 بازاریابی و مدیریت مقاصد گردشگری - تصویر 1

بازاریابی و مدیریت مقاصد گردشگری

ایجاد شده: 6/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 6/بهمن/1402

 کتاب بازاریابی و مدیریت مقاصد گردشگری

این یک کتاب جامع و یکپارچه  است که مدیریت مقصد و بازاریابی را در یک جلد پوشش می دهد.

این جلد بر چگونگی برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی مدیریت مقصد و همچنین مدیریت و عملیات سازمان های مدیریت مقصد، چگونگی انجام کسب وکار که برای رقابت برای بازارهای جهانی اوقات فراغت و سفرهای تجاری با آن مواجه هستند، متمرکز است.

نسخه سوم به روزرسانی شده این کتاب شامل:

پایداری مقصد و مسئولیت اجتماعی

کیفیت زندگی و رفاه ساکنان مقصد

مدیریت بحران مقصد

سنجش و مدیریت عملکرد مدیریت مقصد

نشان دادن واقعیت ها و رویکردهای عملی مدیریت مقاصد مختلف

این کتاب همچنین مملو از ویژگی هایی برای تشویق بازتاب در موضوعات اصلی، تحریک تفکر انتقادی، و نشان دادن نظریه ها در عمل نشان است.



برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...