صفحه اصلی / کتابخانه بین المللی / راهنمای آموزش هتلداری و گردشگری + فایل PDF
راهنمای آموزش هتلداری و گردشگری + فایل PDF - تصویر 1

راهنمای آموزش هتلداری و گردشگری + فایل PDF

15,000 تومان
ایجاد شده: 26/شهریور/1398       آخرین ویرایش: 26/شهریور/1398

گروه آموزشی هتل‌نیوز - گردشگری علاوه بر جنبه اقتصادی، دارای جنبه‌های قوی اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و زیست‌محیطی نیز می‌باشد که محرک تحولات اجتماعی است.

درک این تغییر، پاسخ به آن و مدیریت آن لزوما نیازمند شاغلان فرهیخته و تحصیل کرده است که بتوانند طیف وسیعی از مشکلات مرتبط با هتلداری، گردشگری، مسافرت و محیط عملیاتی پیچیده‌ای را پوشش دهد که این افراد در آن کار می‌کنند.

هدف کتاب راهنمای آموزش هتلداری و گردشگری ( The Routledge Handbook of Tourism and Hospitality Education ) ارائه گزارشی روشنگرانه و معتبر از موضوعات مختلفی است که در شکل‌گیری دنیای آموزش عالی هتلداری، گردشگری، رویدادها و برجسته کردن راه‌های مبتکرانه و خلاقانه نقش دارند. 

تمرکز اصلی این کتاب بر یک فضای برنامه درسی پویاست که توسط عوامل داخلی و خارجی از مقیاس جهانی تا محلی، انواع ارزش‌ها و دیدگاه‌های مختلف مربوط به طیف وسیعی از ذی‌نفعان و همچنین تغییر فلسفه سیاست آموزش، تعلیم و تربیت و تمرین تدریس،  شکل می‌گیرد.

این معیار برای طراحی و توسعه برنامه‌های درسی در آینده، قادر خواهد بود تا توسعه رویکردهای مفهومی و نظری در زمینه آموزش هتلداری و گردشگری را به طور انتقادی بررسی کند. 

این کتاب شامل مشارکت‌های متخصصان این رشته می‌باشد. مباحث ارائه شده در این کتاب از لحاظ نوشتاری، بین رشته‌ای و از نظر محتوا و دامنه پوشش، بین‌المللی است.

کتاب حاضر، راهنمای سيستماتيک براي وضعيت دانش موجود در زمينه آموزش هتلداری و گردشگری و مسير آينده آن ارائه می‌دهد. به همین دلیل مطالعه آن برای دانشجویان، پژوهشگران و دانشگاهيان در زمينه‌های هتلداری، گردشگری، رویدادها، تفريحات و اوقات فراغت بسیار ضروری و مفید خواهد بود.

جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...