اخبار داخلی
آشنایی با کاندیداهای سکانداری وزارت گردشگری ؛ ولی تیموری

آشنایی با کاندیداهای سکانداری وزارت گردشگری ؛ ولی تیموری

به گزارش هتل نیوز ؛ ولی تیموری دارای دکترای جغرافیای اقتصادی با تمرکز بر گردشگری، کارشناس و پژوهشگر حوزه گردشگری، اقتصاد فرهنگ، جهانی شدن، ارتباطات و همکاری های بین المللی، سازمانهای تخصصی و بین المللی میراث فرهنگی و گردشگری با بیش از بیست سال تجربه اجرایی و مدیریتی در وزارت گردشگری و مسلط به زبانهای فرانسه، انگلیسی و آذری است. 🔸 برخی سوابق تیموری به شرح زیر است : ▫️ رئیس مرکز معرفی فرهنگی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ▫️ نایب رییس انجمن علمی گردشگری ایران ▫️ مشاور وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ▫️ معاون گردشگری کشور در دولت دوازدهم ▫️ مشاور گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران ▫️ مدیرکل دفتر مناطق نمونه و زیرساخت های گردشگری ▫️ مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت گردشگری ▫️ معاون امور بين الملل و مديركل دفتر ارتباطات و همكاريهاي بين المللي مرکز ملی مطالعات جهانی شدن تهران ▫️ رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور ▫️ سرپرست دفتر امور بين الملل و سازمان هاي تخصصي بين المللي سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تهران ▫️ مدير امور ترجمه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) تهران

ایجاد شده: چهار روز قبل       آخرین ویرایش: سه روز قبل
اعتراض رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران به گرانفروشی بلیت هواپیما، باشگاه‌ داری و هتلداری ایرلاین ها

اعتراض رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران به گرانفروشی بلیت هواپیما، باشگاه‌ داری و هتلداری ایرلاین ها

به گزارش فلای نیوز ؛ " حرمت الله رفیعی " رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی در نشست با خبرنگاران گفت ؛  ایرلاین های متخلف مسیر برخورد با گرانفروشی بلیت هواپیما را منحرف کردند و هر چه هم در اینباره نامه نوشتیم و به مراجع مختلف ارسال کردیم راه به جایی نبرد. ایرلاین ها دروغ می‌گویند و تاثیر گران شدن نرخ دلار بر بلیت هواپیما تنها ۱۰ تا ۱۵ درصد است نه ۵۰ تا ۱۰۰ درصد. وی افزود : بنده به عنوان رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی سواد حقه بازی و خالی کردن جیب مردم و غارت بیت المال را ندارم. رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی تاکید کرد ؛ چگونه کارمند یک دفتر هواپیمایی اکنون مالک یک ایرلاین اتفاقا گرانفروش شده است؟ این افراد با چه سرمایه ای به این حوزه ورود کردند و امروز کمترین موجودی حساب‌شان چقدر است؟ چون با سرمایه ایرلاین داری اکنون به باشگاه داری و هتل داری رو آورده اند. باید از آن ها پرسید چگونه با ایرلاین داری به اداره باشگاه های فوتبال که زیانده هم هستند روی آورده اند؟

ایجاد شده: چهار روز قبل       آخرین ویرایش: چهار روز قبل
آشنایی با کاندیداهای سکانداری وزارت گردشگری ؛ علیرضا تابش

آشنایی با کاندیداهای سکانداری وزارت گردشگری ؛ علیرضا تابش

به گزارش هتل نیوز ؛ علیرضا تابش،  زاده ۱۳۵۲ خواهرزاده رئیس‌جمهور سابق ایران محمد خاتمی است. برخی سوابق تابش به شرح زیر است ؛ ▫️ مدیرعامل بنیاد فارابی ▫️ عضو انجمن سینمای جوان یزد ▫️ عضو هیئت امناء انجمن سینمای جوانان ایران ▫️ عضو هیات مدیره سازمان اسناد و کتابخانه ملی ▫️ مدیر دفتر هماهنگی امور یادمان‌های رؤسای جمهوری در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران ▫️ عضو هیئت نظارت بر انجمن دوستداران میراث فرهنگی ▫️ مدیرکل حوزه ریاست و مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ▫️ عضو «شورای فرهنگی»، عضو ستاد جشنواره شهید رجائی و عضو شورای تحول اداری سازمان میراث فرهنگی ▫️  مشاور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران ▫️ عضو و دبیر شورای فرهنگ و هنر سازمان زیباسازی شهرداری تهران ▫️ رئیس هیئت مدیره انجمن فعالان و نخبگان روابط عمومی ▫️ عضو شورای سیاست‌گذاری جایزه اخلاق و نیایش در آینه هنر و پژوهش

ایجاد شده: چهار روز قبل       آخرین ویرایش: چهار روز قبل
آشنایی با کاندیداهای سکانداری وزارت گردشگری ؛ غلام‌حیدر ابراهیم بای سلامی

آشنایی با کاندیداهای سکانداری وزارت گردشگری ؛ غلام‌حیدر ابراهیم بای سلامی

به گزارش هتل نیوز ؛ غلام‌حیدر ابراهیم بای سلامی زاده ۱۳۴۴ در خواف، دانش‌آموخته دکتری جامعه‌شناسی است. برخی سوابق بای سلامی به شرح زیر است ؛ ▫️ بنیانگذار و اولین رئیس انجمن علمی گردشگری ایران ▫️ نماینده دوره پنجم و ششم مجلس ▫️ استاد دانشگاه تهران ▫️ عضو شورای عالی میراث فرهنگی کشور ▫️ مدیرعامل و عضو هیات مدیره هگتا ▫️ رئیس مرکز پژوهشهای گردشگری دانشگاه تهران ▫️ دبیر علمی کنگرهای ملی و بین المللی کار آفرینی و گردشگری دانشگاه تهران، گردشگری کشورهای اسلامی ‌و گردشگری سلامت ▫️ رئیس هیات مدیره شرکت حمل و نقل جاده ابریشم ▫️ بنیانگذار کمیسیون گردشگری در اتاق بازرگانی ایران ▫️ نویسنده کتب و مقالات علمی -پژوهش بین المللی و تخصصی ▫️ اجرای طرحهای پژوهشی ملی و بین المللی درباره نظام آموزش عالی گردشگری ایران، کارآفرینی و تامین مالی در صنعت گردشگری  ▫️ مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی ▫️ مشاور وزیر مسکن و شهرسازی ▫️ رئیس بنیاد توسعه گردشگری پایدار

ایجاد شده: چهار روز قبل       آخرین ویرایش: چهار روز قبل
حاجی سعید : دولت جدید برای تشکیل کابینه‌ای متعهد و پاسخگو برنامه‌ریزی می‌کند

حاجی سعید : دولت جدید برای تشکیل کابینه‌ای متعهد و پاسخگو برنامه‌ریزی می‌کند

به گزارش هتل نیوز ؛  "محسن حاجی سعید" رئیس جامعه انجمن‌های حرفه‌ای راهنمایان گردشگری ایران گفت : دولت چهاردهم با هدف افزایش شفافیت و مشارکت بیشتر در فرآیند انتخاب وزرا، اقدام به تشکیل کارگروه‌ها و کمیته‌های مشورتی کرده است. او گفت : اعضای این کمیته‌ها با دقت در بررسی رزومه‌ها و تطابق آن‌ها با شاخصه‌های مورد نظر، تلاش می‌کنند کابینه‌ای کارآمد، جوان‌گرا و متعهد به گفتمان رئیس‌جمهور تشکیل دهند. وی افزود : در مرحله اول، ارزیابی اولیه رزومه‌ها و شایستگی‌های کاندیداها انجام شد و در مرحله دوم، بررسی‌های دقیق‌تری صورت خواهد گرفت و بین ۱۰ تا ۱۵ نفر به شورای راهبردی معرفی خواهند شد. " حاجی سعید " تاکید کرد : دستورالعمل‌های انتخاب وزرا بر تشکیل کابینه‌ای جوان‌گرا و از بدنه ساختار موجود تأکید دارد، کاندیداها باید با حوزه‌های وظیفه‌ای آشنا باشند و تا حد ممکن از وزرای سابق نباشند همچنین ظرفیت بانوان نیز در این فرآیند مدنظر قرار گرفته است.  توصیه مشورتی این کمیته و منتخبین نهایی برای معرفی به رئیس‌جمهور، یکی از بهترین و قابل دفاع‌ترین تصمیمات در بین همه کمیته‌های مشورتی محسوب خواهد شد. البته این خروجی نهایی نیست و در مرحله دوم، بر اساس شاخصه‌های جدید، ممکن است تغییراتی در اولویت‌بندی افراد ایجاد شود.  رئیس جامعه انجمن‌های حرفه‌ای راهنمایان گردشگری ایران در پایان گفت : اگر یکی از افراد معرفی شده توسط کمیته مورد تایید رئیس‌جمهور جهت معرفی به مجلس قرار گرفت، باید آبروی دکتر پزشکیان را حفظ کند و مقبول بین ذینفعان و کارآمد در جایگاه وزیر باشد.

ایجاد شده: چهار روز قبل       آخرین ویرایش: چهار روز قبل
رئیس کارگروه انتخاب وزیر؛ زیرکمیته‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تشکیل شدند.

رئیس کارگروه انتخاب وزیر؛ زیرکمیته‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تشکیل شدند.

به گزارش هتل نیوز ؛ "بهمن نامور مطلق" رئیس کارگروه انتخاب وزیر گردشگری گفت :  یک زیرکمیته تخصصی برای هر یک از حوزه‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی تشکیل شده است و در نخستین جلسه زیرکمیته گردشگری، تصمیم‌گیری‌های اولیه انجام شد. وی افزود : با وجود محدودیت زمانی ناشی از مصادف شدن با ایام تاسوعا و عاشورا، اعضای کمیته جلساتی برگزار کردند تا از نظرات کارشناسان بهره‌مند شوند مسئولیت این کارگروه، ارائه گزینه‌های پیشنهادی به آقای پزشکیان و تیم او ظرف سه تا چهار روز بود. او خاطر نشان کرد : با توجه به همه محدودیت‌ها، عملکرد کمیته قابل تحسین است چرا که با وجود اختیارات گسترده، همچنان همکاری با تشکل‌های مرتبط را در اولویت قرار داد. رئیس کارگروه انتخاب وزیر گردشگری تاکید کرد : در رای‌گیری صورت گرفته، ۱۴ تشکل بزرگ شرکت کردند که آراء بین دو نامزد به تساوی تقسیم شد، یکی از این دو نفر به دلیل پیشنهاد شدن برای سمت وزارت، از حضور در کمیته معاف شد تا از ایجاد تعارض منافع جلوگیری شود.

ایجاد شده: چهار روز قبل       آخرین ویرایش: چهار روز قبل
اسکندریون : حذف نرخ‌گذاری دستوری خواسته هتلداران سراسر کشور است

اسکندریون : حذف نرخ‌گذاری دستوری خواسته هتلداران سراسر کشور است

به گزارش هتل نیوز ؛ "کامیار اسکندریون" دبیر جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران گفت :  مطالبات فعالان صنعت هتلداری همواره مسایل مشخصی بوده و امیدوار است که در دولت جدید به این مطالبات خصوصا در زمینه‌های رفع مشکلات بیمه‌ای فعالان هتلداری، ارزی شدن قیمت هتل‌ها برای گردشگران خارجی و ارایه تخفیف موثر برای تعرفه‌های حامل‌های انرژی تاسیسات گردشگری توجه شود. وی افزود : موضوع دو نرخی شدن قیمت‌های هتل‌ها مدت‌هاست مورد بحث بوده و هتلداران انتظار دارند دولت، همانند روش فروش بلیت‌های موزه به گردشگران داخلی و خارجی، اجازه دهد که خدمات اقامتی خود را با نرخ دلاری به گردشگران خارجی عرضه کنند. او گفت : با توجه به هزینه‌های زیادی که هتل‌ها پرداخت می‌کنند، حمایت ویژه‌ای از بخش گردشگری، به‌ویژه از هتل‌ها، ضروری است. اما این حمایت‌ها بیشتر در حد شعار مانده‌اند و عملیاتی نشده‌اند. دبیر جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران در پایان تاکید کرد : قیمت‌گذاری حامل‌های انرژی در صنعت گردشگری، نیازمند تعرفه‌های مشخص است و تخفیف‌های ۳۰ یا ۵۰ درصدی بدون افزایش قیمت کلی حامل‌های انرژی، برای هتلداران نتیجه مثبتی نخواهد داشت.

ایجاد شده: چهار روز قبل       آخرین ویرایش: چهار روز قبل
حرمتی : وزیر جدید گردشگری باید توانایی همراهی سازمان‌های کلیدی را داشته باشد

حرمتی : وزیر جدید گردشگری باید توانایی همراهی سازمان‌های کلیدی را داشته باشد

به گزارش هتل نیوز ؛ "عبدالحمید حرمتی" عضو هیات مدیره جامعه هتل‌داران ایران گفت :  وزیر جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باید قادر به ایجاد همدلی و همسازی میان تمام سازمان‌ها و نهادهای موثر در صنعت گردشگری باشد تا بتواند عملکردی کارآمد و اثربخش داشته باشد. وی افزود : اساسا گردشگری فراسازمانی عمل می‌کند و سازمان‌ها و نهادهای متعددی در بهبود یا پس‌رفت وضعیت گردشگری نقش دارند و وزیر جدید باید بتواند با همدلی و همسازی، این نهادها را همراه کند. " حرمتی " گفت : هر مدیری نمی‌تواند در سه حوزه مهم گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی متخصص باشد اما باید آگاهی نسبی نسبت به این حوزه‌ها داشته باشد و بتواند برنامه‌ریزی کند که میان این سه حوزه اجماع بوجود آورد. عضو هیات مدیره جامعه هتل‌داران ایران تاکید کرد : تاکنون گزینه‌های متعددی برای تصدی این وزارتخانه مطرح شده‌اند و به نظر من، عزت الله ضرغامی، شالبافان و جمشید حمزه زاده از جمله کسانی هستند که می‌توانند در راستای توسعه گردشگری کشور گام بردارند.

ایجاد شده: چهار روز قبل       آخرین ویرایش: چهار روز قبل
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...