اخبار خارجی
تغییر کاربری برج مخابراتی لندن به هتل

تغییر کاربری برج مخابراتی لندن به هتل

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز ؛ برج مخابراتی معروف BT در لندن که در بیست‌ویکم فوریه ۲۰۲۴ توسط یک شرکت هتل‌داری آمریکایی خریداری شد، یکی از شگفتی‌ها و از ساختمان‌های بلند لندن است که به‌عنوان گواهی بر میراث این شهر تلقی می‌شود. برج BT که در ابتدا به‌عنوان برج مخابراتی بریتانیا مورد استفاده قرار می‌گرفت و به‌عنوان برج اداره پست شناخته می‌شد، توسط استودیوی هیترویک تغییر کاربری داده شد و هم‌اکنون برنامه‌هایی برای تغییر کاربری این سازه نمادین در دست اجرا است. مالک فعلی برج، مالک و اپراتور هتل‌های TWA و های‌لاین، یک شرکت مهمان‌نوازی است که بسیاری از مشهورترین هتل‌های نیویورک را در اختیار دارد.  گروه BT به‌تدریج محل را تخلیه خواهد کرد که ممکن است چندین سال طول بکشد، اما در طول این جابه‌جایی استودیو هیترویک این شانس را خواهد داشت که امکانات طراحی و ابتکارات مشارکت جامعه را به‌طور جامع بررسی کند.

ایجاد شده: 8/اسفند/1402       آخرین ویرایش: 8/اسفند/1402
اعتصاب کارکنان امنیتی فرودگاه‌ها در آلمان

اعتصاب کارکنان امنیتی فرودگاه‌ها در آلمان

به گزارش فلای نیوز ؛ اعتصاب سراسری کارکنان امنیتی در روز پنج‌شنبه (اول فوریه) فعالیت ۱۱ فرودگاه‌ در آلمان را با اختلالات گسترده مواجه کرده است. این اعتصاب ‌پس از سه دور مذاکره ناموفق با کارفرمایان برای افزایش دستمزدها، در پی فراخوان سندیکای کارمندی و کارگری "وردی" (Verdi) صورت گرفته است. وردی خواهان افزایش حقوق کارکنان امنیت به ازای هر ساعت، ۲ یورو و ۸۰ سنت است. انتظار می‌رود این اعتصاب یک روزه منجر به لغو یا تأخیر حدود ۱۱۰۰ پرواز شود. انجمن فرودگاه‌های آلمان اعلام کرده که حدود ۲۰۰ هزار مسافر تحت تأثیر این اعتصاب قرار می‌گیرند. محافظان و کارکنان بخش امنیت در فرودگاه‌های هامبورگ، برمن، هانوفر، برلین، کلن، دوسلدورف، لایپزیگ، درسدن، ارفورت، فرانکفورت و اشتوتگارت به فراخوان وردی پاسخ مثبت داده و در این اعتصاب سراسری شرکت کرده‌اند.

ایجاد شده: 12/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 12/بهمن/1402
اکویلم معرفی شد؛ شهرستانی لوکس در ابر شهر نئوم عربستان

اکویلم معرفی شد؛ شهرستانی لوکس در ابر شهر نئوم عربستان

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز ؛ پروژه ۵۰۰ میلیارد دلاری شهر شگفت انگیز اکویلم (Aquellum)، نماد شهرنشینی لوکس در قلب نئوم عربستان است که به‌زودی ساخته خواهد شد. در یکی از اعلامیه‌های پیشگامانه، مدیران نئوم (NEOM) جدیدترین پروژه شهری خود را معرفی کردند. پروژه اکویلم با هدف ایجاد شهری فراتر از باور ساخته خواهد شد و مکان ساخت این منطقه مجلل در داخل کوه‌ها خواهد بود. شهرستان اکویلم به‌عنوان جدیدترین پروژه باشکوه از چشم‌انداز نئوم در منطقه شمال غرب عربستان سعودی شناخته خواهد شد. شهر فناورانه اکویلم با ایدئولوژی منحصربه‌فرد، معماری آوانگارد و با هدف ایجاد ذهنیتی برای آینده شهرنشینی بشر، مجموعه‌ای از تجربیات پیشگام را به مهمانان خود ارائه خواهد داد. این پروژه در حوالی شمال غرب کشور عربستان سعودی و در امتداد خط ساحلی خلیج عقبه، در یک رشته کوه ۴۵۰ متری ساخته خواهد شد.

ایجاد شده: 11/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 11/بهمن/1402
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...