مراکز آموزش کوتاه مدت
جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی

جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی

معرفی: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با توجه به ماهیت فرهنگی و نیاز به تحولات اساسی در ساختار نظام پوسیده سابق، یکی از اصلی‌ترین و ضروری‌ترین اقدامات در انقلاب نوپای اسلامی ایران، جایگزین ساختن فرهنگ اصیل اسلام ناب محمدی به جای فرهنگ به جا مانده از رژیم گذشته بود و از آنجا که فضای جامعه، خصوصاً دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور دچار تحول شده بـــود، ضرورت تحــــولات بنیادین فرهنگی بیش از پیش خود را می‌نمایند. بر همین اساس بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 23 خرداد سال 1359، فرمان تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی را صادر و اعضای آن را منصوب کردند. این ستاد در جلسه شانزدهم مرداد 1359 به منظور تحقق بخشیدن به اهداف انقلاب فرهنگی، نهاد جهاد دانشگاهی را به عنوان یک نهاد انقلابی و برخواسته از انقلاب فرهنگی تأسیس کرد. این نهاد در سال 1363 به عنوان ستاد اجرایی انقلاب فرهنگی تغییر نام داد، اما در سال 1364 پس از استقلال دانشگاه‌ها و جدا شدن وزارت فرهنگ و آموزش عالی از آن مجدداً به عنوان جهاد دانشگاهی تغییر نام یافت و در سال 1369 به عنوان پلی بین دانشگاه و بخش صنعتی و خدماتی کشور معرفی و محل استقرار آن بیرون از دانشگاه تعیین شد.  امروزه جهاد دانشگاهی نهادی است عمومی و غیردولتی که زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دارای شخصیت مستقل با اهداف گسترش تحقیقات و شکوفایی روحیه تتبع استعدادها در سطح جامعه برای نیل به خود اتکایی، توسعه امور فرهنگی، گسترش طرحهای کاربردی و نیمه صنعتی فعالیت دارد. همچنین تبلیغ و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی، ایجاد تشکیلات مناسب به منظور نشر آثار علمی، انجام تحقیقات، حمایت و تشویق دانشجویان و پژوهشگران جوان، اجرای رسمی دوره‌های آموزشی علمی- کاربردی از جمله وظایف دیگر جهاد دانشگاهی در اساسنامه این نهاد است. راه های ارتباطی جهت دریافت اطلاعات در خصوص راه های ارتباطی این موسسه، می توانید از طریق گزینه ثبت سفارش  اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 25/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 25/اردیبهشت/1398
موسسه سیاحان مروارید آسیا

موسسه سیاحان مروارید آسیا

معرفی: سیاحان مروارید آسیایکی از شرکت های وابسته به هلدینگ بزرگ هتلداران مروارید آسیا می باشد که در زمینه آموزش و مطالعات سیاحتی و هتلداری فعالیت می نماید. این شرکت با دارا بودن امکانات جانبی مناسب از جمله فضاهای متعدد آموزشی و کارآموزی در هتل المپیک تهران، فضاهای اقامتی و تفریحی و همچنین با بهره گیری از اساتید مجرب یکی از بهترین گزینه های علاقمندان صنعت هتلداری برای گذراندن دوره های آموزشی در ایران محسوب می شود. دوره های این مؤسسه با توجه به جدیدترین مباحث روز دنیا تعریف شده و به صورت کاملاً عملی و در محیطی مرتبط (هتل المپیک) برگزار می شوند. دوره های آموزشی مرتبط: - دوره های هتلداری - آشپزی تخصصی - کافی شاپ راه های ارتباطی تلفن: 02144701026 - 02144739007 آدرس: اتوبان کرج - ضلع غربی ورزشگاه آزادی - جنب ورودی اصلی ورزشگاه - هتل المپیک جهت دریافت اطلاعات در خصوص راه های ارتباطی این موسسه، می توانید از طریق گزینه ثبت سفارش  اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 25/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 24/آبان/1401
شرکت آموزش، مطالعات و مشاوره سیاحتی گردشگران بنیاد

شرکت آموزش، مطالعات و مشاوره سیاحتی گردشگران بنیاد

معرفی: شرکت آموزش، مطالعات و مشاوره سیاحتی گردشگران بنیاد با تمایزی برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی ، پیشرو در توسعه آموزش، پژوهش و مهارت های هتلداری و گردشگری در کشور، با هدف ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی در  رشته های هتلداری و گردشگری در حوزه دانشگاهی و آموزش های کوتاه مدت تخصصی علمی – کاربردی با همکاری دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی و رعایت استانداردهای بین المللی تاسیس گردیده است. این شرکت با درک وابستگی حیات سازمان های خدماتی به مشتریان، سعی دارد که با در نظر گرفتن نیازهای حال و آینده آن ها، ضمن رعایت اخلاق حرفه ای و با ارائه ی خدمات نوین و متمایز در حوزه صنعت گردشگری و هتلداری کشور ، ارتقاء رضایت مشتریان را فراهم آورد. مدیریت شرکت بر این باور است که کیفیت امری است فراگیر و تمامی فعالیت ها، منابع و کارکنان در توسعه فعالیت و پاسخگویی به نیازهای مشتریان و  بهبود خدمات، نقش اساسی داشته و تحقق آن مستلزم سازمانی منسجم، قوی، پویا، چابک و قابل انعطاف خواهد بود. دوره های آموزشی مرتبط: - دوره های هتلداری - مدیریت فنی راه های ارتباطی تلفن: 02122344517 - 02122344520 آدرس: بزرگراه چمران - تقاطع یادگار امام - ضلع جنوب شرقی هتل اوین - خیابان نوراللهی - مجموعه سبز هتل اوین - شرکت آموزش گردشگران بنیاد جهت دریافت اطلاعات در خصوص راه های ارتباطی این موسسه، می توانید از طریق گزینه ثبت سفارش  اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 25/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 24/آبان/1401


کمی منتظر بمانید...