گروه هتل های مهر - تصویر 1

گروه هتل های مهر

ایجاد شده: 23/آبان/1401       آخرین ویرایش: 30/آبان/1401

هتلهای زنجیره‌ای مهر:

 از جمله هتل های سنتی و تاریخی هستند که افراد مختلفی می توانند از اقامت در آن لذت ببرند، هتل‌هایی با بافتی قدیمی که در شهر زیبای یزد قرار گرفته‌اند.

این مجموعه هتل‌ها که به صورت زنجیره به هم مرتبط می‌شوند، شامل هتل سنتی مهر، هتل موزه فهادان، هتل آنتیک ملک التجار، هتل تاریخی لب خندق است.

هتل ملک التجار یزد عمارتی اعیانی است که بیست و سه اتاق دارد و نقاشی هایی زیبا بر روی سقف و دیوارهایش دیده می‌شود.

شما می‌توانید با اقامت در این هتل از امکانات هتل آنتیک ملک التجار یزد بهره‌مند شوید که شامل اینترنت وای فای، جکوزی، خدمات خشکشویی، لابی، پارکینگ، کافی شاپ، رستوران سنتی، سالن جشن و مراسم عروسی و غیره می‌شود. 

هتل موزه فهادان: یزد اشاره کرد. هتلی با بافتی قدیمی که از سال 1383 فعالیت خود را به عنوان یک هتل آغاز کرده است. اتاق‌هایی به سبک سنتی که با وسایلی قدیمی تزیین شده است

هتل سنتی مهر یزد جزء هتل های 3 ستاره تاپ شهر یزد است. هتلی سنتی در محله‌ای قدیمی که در زمان‌های گذشته، مسکن تاجری مشهور به نام زرگر یزدی بوده است.

خانه‌ای تاریخی که به کمک گروه هتل های مهر کاربری‌اش به هتلی سنتی تغییر پیدا کرده است. این هتل تماشایی در یکی از زیباترین کوچه‌های تنگ و باریک شهر یزد قرار دارد که قدمتش به زمان قاجار بر می‌گردد. رستوران سنتی مهر یزد انواع غذاهای ایرانی و غیر ایرانی را در اختیار میهمانانش قرار می‌دهد.

هتل های یزد هتل تاریخی لب خندق است که قدمتش به اواخر دوره قاجاریه بر می‌گردد. هتلی تاریخی با معماری تماشایی که قدم زدن در جای جای بنایش می‌تواند برای افرادی که به هنر معماری علاقه‌مند هستند لذت‌بخش باشد


راههای ارتباطی


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...