صفحه اصلی / گروه های هتلداری ایران / گروه هتل های الماس
گروه هتل های الماس - تصویر 1

گروه هتل های الماس

ایجاد شده: 23/آبان/1401       آخرین ویرایش: 30/آبان/1401

گروه هتل های الماس میزبانی شایسته برای زائران حرم مطهر رضوی در مشهد است اولین هتل این مجموعه در سال 1380 ساخته شدکه یکی از باشکوهترین و مجلل ترین هتل های مشهد محسوب می شود.

 افتتاح دومین هتل از گروه هتل های الماس یعنی هتل الماس 2 مشهد در سال 1395 برگ دیگری از تاریخ هتلداری ایران را رقم زد.

 یک سال بعد یعنی سال 1396 نیز هتل الماس نوین مشهد به گروه هتلداری الماس اضافه شد تا این گروه پر قدرت تر از پیش ادامه دهد و میزبان تعداد بیشتری از زائرین حرم رضوی باشد.

 ویژگی مشترک هتل های الماس، لوکس و مجلل بودن آن‌ها و قرار گیری آنها در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) است. هتل الماس یک که از بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم محسوب می‌شود، 163 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت های متنوع دارد که همگی به خوبی دکور شده‌اند. رستوران چشم انداز که در طبقه هشتم قرار گرفته از جمله رستوران های هتل الماس 1 مشهد به شمار می‌آید که فضایی 360 درجه از مشهد دارد. رستوران دیگر این هتل در طبقه منفی یک قرار گرفته و آن را با نام رستوران الماس می‌شناسند. 

هتل الماس 2 مشهد یکی از بهترین هتل های پنج ستاره مشهد به شمار می‌آید. علاوه بر تمام اینها هتل الماس دو، خاصترین واحدهای اقامتی را در مشهد ارائه می‌کند. به هر کدام از طبقات این هتل که پا بگذارید، به دوره‌ای از تاریخ جهان خواهید رفت. سوئیت ها و اتاق هایی به سبک صفوی، روسی، آفریقایی، ایتالیایی، ایران باستان، تمدن عرب، تمدن عرب و غیره میهمانان زیادی را به این هتل پنج ستاره در مشهد می‌کشاند. رستوران و تالار فیروزه، رستوران و تالار پانوراما، کافه رستوران روف گاردن، کافی شاپ یاقوت و کافی شاپ اسپا از مجلل ترین رستوران ها و کافه های مشهد به شمار می‌آیند که هر کدام با طعم‌های جذاب، مخاطبین خاص خود را دارد. مجموعه آبی هتل پنج ستاره الماس 2 مشهد شامل استخر، سونا، جکوزی، استخر کودکان و سالن ماساژ است. سالن فیروزه، سالن همایش پانوراما و سالن جلسات از جمله سالن های محبوب برای برگزاری مراسم در مشهد مقدس به شمار می‌آیند که همگی فضایی لوکس و مجلل دارند. 


هتل الماس نوین هتلی 4 ستاره در مشهد مقدس است که آخرین هتل از مجموعه گروه هتل های الماس به شمار می‌آید. این هتل که در سال 1396 با زیربنای 9000 متر مربع در 15 طبقه ساخته شده 126 واحد اقامتی شامل اتاق سینگل، اتاق دبل کینگ، اتاق دبل توئین، اتاق تریپل، سوئیت گاردن چهار نفره، اتاق کوئاد چهار نفره، اتاق کانکت، سوئیت امپریال دو نفره و سوئیت رویال چهارنفره می‌شود. از رستوران الماس که رستوران مجللی به شمار می‌آید برای صبحانه، ناهار و شام استفاده می‌شود. غذاهای فست فود و سنتی در رستوران چشم انداز با چشم اندازی از حرم مطهر رضوی، رستوران سنتی بام سبز (با دید مستقیم به حرم)، کافی شاپ لابی و کافی شاپ اسپا نیز از جمله رستوران ها و کافی شاپ های هتل الماس نوین به شمار می‌آیند که خدماتی متفاوت به مسافران مشهد ارائه می‌کنند. این هتل چهار ستاره برای برگزاری همایش و سمینار نیز اقدام به ساخت سالن همایش نموده است. مجموعه آبی هتل الماس نوین شامل استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی و حمام ترکی می‌شود و خدماتی نظیر انواع ماساژ را نیز ارائه می‌دهد. 


راههای ارتباطی


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...