صفحه اصلی / اخبار داخلی / آموزش، رمز موفقیت سازمان‌های گردشگری
 آموزش، رمز موفقیت سازمان‌های گردشگری - تصویر 1

آموزش، رمز موفقیت سازمان‌های گردشگری

ایجاد شده: 5/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 5/بهمن/1402

به گزارش هتل نیوز ؛ "عزت‌الله ضرغامی" وزیر میراث‌فرهنگی در مراسم روز جهانی آموزش گفت : سازمان‌های امروزی که شدیداً رقابت‌محور هستند، پایه‌ اصلی آنها یادگیری است، اگر سازمان‌ها سازوکار یادگیرنده نداشته باشند، در رقابت عقب می‌مانند و شکست می‌خورند و حذف می‌شوند پس آموزش، رمز موفقیت سازمان‌ها است.

او گفت : ما در حوزه گردشگری تراکم قانون داریم، اما زمانی که حرف از رویه و روش است و باید آنها را عملیاتی کنیم، وحشتناک دچار عقب‌ماندگی هستیم.

وی افزود : کشورهای پیشرفته، رویه‌نویس هستند آنها با یک قانون، هزاران رویه تدوین می‌کنند، عمل می‌کنند و آموزش می‌دهند تا کارشان راه بیفتد.

ضرغامی در ادامه گفت : یکی از مهم‌ترین کارهای وزارتخانه نظارت است و پایه نظارت، آموزش، پس کسی که کار نظارت می‌کند، دقیقاً باید بداند کدام نقاط را باید نظارت کند.

او افزود : یکی از مشکلاتی که ما در حوزه نظارت داریم، این است که آن‌هایی که نظارت می‌کنند، کارشناس نیستند و صلاحیت‌های عمومی ندارند.

وزیر میراث‌فرهنگی در پایان گفت : تشکل‌ها باید همگرا و به یکدیگر نزدیک شوند و در موضوعات مختلف به زبان مشترک برسند. مسائل را باید با برگزاری جلسات کارشناسی حل کنیم. ما هیچ خط قرمزی در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نداریم و باید مسائل را کارشناسی برطرف کنیم.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...