صفحه اصلی / اخبار داخلی / کاهش ۸۶درصدی شکایات از هتل‌ها و مراکز اقامتی مشهد
 کاهش ۸۶درصدی شکایات از هتل‌ها و مراکز اقامتی مشهد  - تصویر 1

کاهش ۸۶درصدی شکایات از هتل‌ها و مراکز اقامتی مشهد

ایجاد شده: 5/فروردین/1403       آخرین ویرایش: 5/فروردین/1403

به گزارش هتل نیوز؛ " حسین امیر کلالی " رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشهد اعلام کرد: در راستای آغاز فعالیت قرارگاه عملیاتی ویژه نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان طرح تشدید نظارت از نیمه اسفند ماه آغاز و تا پایان تعطیلات عید سعید فطر از مراکز اقامتی و گردشگری انجام خواهد شد.


وی افزود: با تشدید نظارت از مراکز عرضه خدمات به زائرین در قالب سازمان‌دهی ۴۵۰ بازرس از ۱۴ دستگاه نظارتی، شاهد انسجام و سازمان‌دهی بین دستگاه‌ها بودیم.


او بیان کرد: از ۱۵ اسفند لغایت دوم فروردین ماه در مجموع ۱۵۸۳ بازدید از هتل‌ها، مراکز اقامتی و گردشگری مشهد صورت پذیرفته که از بین بررسی‌های انجام شده و ۲۲ شکایت واصله به پایگاه‌های نظارتی در مجموع مبلغ ۷۱ میلیون ریال اضافه وجه دریافتی از زائر به حساب آنها برگشت داده شد.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...