صفحه اصلی / اخبار داخلی / از آبان ماه ۱.۲ میلیون نفر به ایران سفر کرده‌اند
 از آبان ماه ۱.۲ میلیون نفر به ایران سفر کرده‌اند - تصویر 1

از آبان ماه ۱.۲ میلیون نفر به ایران سفر کرده‌اند

ایجاد شده: 25/اسفند/1400       آخرین ویرایش: 25/اسفند/1400

به گزارش هتل نیوز، " علی اصغر شالبافیان " معاون گردشگری کشور در نشست " سفرهای نوروزی و فرصت‌های پیش‌رو صنعت گردشگری " گفت ؛ اصلی‌ترین رویکرد ما در نوروز ۱۴۰۱، مرکزیت دادن به تصمیم‌گیری در استان‌ها است. تاسیسات گردشگری ملزم به ثبت اطلاعات در سامانه جانا و ایران من هستند.

وی افزود ؛ مراکز اقامتی می‌بایست پس از ثبت نام در سامانه ایران‌من، کد QR  دریافت کرده و آن را نصب نمایند. سامانه‌‌های اطلاعات سفر ایجاد و بروزرسانی شده‌اند. سامانه ۰۹۶۲۹ از جمله مواردی است که گردشگران می توانند جهت دریافت اطلاعات سفر و یا ثبت شکایت به ان مراجعه کنند.

" شالبافیان " ضمن اعلام اینکه کرونا بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال خسارت به بدنه گردشگری وارد کرده است تاکید کرد ؛ از آبان ماه و با فراهم شدن شرایط صدور روادید برای گردشگران خارجی، بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر به ایران سفر کرده اند که بیش از ۹۰ درصد گردشگران ورودی در شش ماه گذشته از کشورهای همسایه بوده اند.

او گفت ؛ یکی از اولویت‌های ما در وزارتخانه، معرفی شایسته ایران به گردشگران خارجی است. این اختیار به استانداران داده شده تا در صورت نیاز از ظرفیت اقامتی خوابگاه‌ها و مدارس استفاده شود.

معاون گردشگری کشور تاکید کرد ؛ از ظرفیت‌ دهداری‌ها در نوروز امسال به شکل ویژه استفاده خواهد شد.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...