صفحه اصلی / اخبار داخلی / اطلاعیه شورای سیاست‌گذاری و دبیرخانه دائمی کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران
اطلاعیه شورای سیاست‌گذاری و دبیرخانه دائمی کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران - تصویر 1

اطلاعیه شورای سیاست‌گذاری و دبیرخانه دائمی کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران

ایجاد شده: 18/آذر/1402       آخرین ویرایش: 18/آذر/1402

به گزارش هتل نیوز ؛ کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران به صورت کاملاً مستقل توسط بخش خصوصی و با مشارکت تمامی فعالان، متخصصان، صاحب نظران و علاقه‌مندان صنعت هتلداری و صنایع، مشاغل و تجهیزات وابسته، برگزار می‌گردد.

در مسیر برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری به منظور برگزاری هر چه بهتر این رویداد و در جلسات شورای سیاست‌گذاری، بالغ بر ۱۰۰ موضوع مرتبط با صنعت هتلداری و مراکز اقامتی، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و در نهایت ۶ موضوع ذیل به عنوان محورهای اصلی برگزاری کنگره و فراخوان مقالات، انتخاب گردیده است.

 1️⃣ قوانین، مقررات و سیاست‌گذاری‌ها

 2️⃣ رویکردهای مدیریت و منابع انسانی

 3️⃣ ملاحظات سرمایه‌گذاری

 4️⃣ رویکردهای فروش، بازاریابی و مدیریت درآمد

 5️⃣ کیفیت و استانداردها

 6️⃣ تکنولوژی‌های نوین

 در انتخاب محورهای برگزاری کنگره و فراخوان مقالات، سعی گردیده تا تمامی موضوعات روز و مسائل اصلی و عمده صنعت هتلداری به صورت عام تحت پوشش قرار گیرد. 

 لذا جزئیات و سایر موضوعات و دغدغه‌های فعالان این حوزه نیز ذیل این محورها مورد بررسی قرار خواهند گرفت و به آنها پرداخته خواهد شد.

 تاکید می‌گردد، کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران متعلق به تمامی فعالان و اهالی خانواده فرهیخته صنعت هتلداری کشور در تمامی زمینه‌ها در داخل و خارج از کشور است.

 در پایان از تمامی فعالان، متخصصان، صاحب نظران، اساتید، دانشجویان و علاقه‌مندان صنعت هتلداری کشور، جهت عضویت در کمیته‌های تخصصی و همکاری در تمامی زمینه‌ها اعم از علمی، اجرایی، رسانه‌ای، تبلیغات، بازاریابی، انفورماتیک، برگزاری نشست و غیره، دعوت بعمل می‌آید.

 ارتباط با دبیرخانه دائمی کنگره از طریق شماره ذیل ( تماس تلفنی و شبکه‌های اجتماعی تلگرام، واتساپ و ایتا )

 09398500237


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...