صفحه اصلی / اخبار داخلی / امضای تفاهم‌نامه همکاری وزارت گردشگری با همراه اول
 امضای تفاهم‌نامه همکاری وزارت گردشگری با همراه اول - تصویر 1

امضای تفاهم‌نامه همکاری وزارت گردشگری با همراه اول

ایجاد شده: 25/اسفند/1400       آخرین ویرایش: 25/اسفند/1400

به گزارش هتل نیوز، در حاشیه نشست امروز خبری ستاد مرکزی خدمات سفر تفاهم‌نامه همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) به امضا رسید.

در این مراسم " علی اصغر شالبافیان " معاون گردشگری کشور گفت ؛ شرکت همراه اول در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های گسترده داشته که این تفاهم‌نامه نیز در ادامه این فعالیت‌ها انجام شد.

وی تاکید کرد ؛ با پیشنهاد و‌ پیگیری‌های متقابل از سوی وزارتخانه و‌ همراه اول محورهای همکاری متقابل استخراج شد که بر اساس آن برای ارائه بهتر خدمات گردشگری از ظرفیت‌های همراه اول در حوزه‌های مختلف استفاده می‌شود.

در ادامه مراسم  قائم‌مقام مدیرعامل همراه اول گفت ؛ این تفاهم‌نامه هرگونه سرویس هوشمند و دیجیتال تا پایه‌ای (سیم کارت) را که منجر به ارائه خدمات بهتر به گردشگران شود را طی مدت پنج سال در بر می‌گیرد.

وی تاکید کرد ؛ برای ایام نوروز سرویس‌های پایه‌ای برنامه‌ریزی شده است، اما در ادامه این همکاری مدل‌های مختلف رایج در تمام دنیا اجرایی می‌شود.

 قائم‌مقام مدیرعامل همراه اول افزود ؛ برای اهراز هویت که از الزامات صدور سیم کارت است در حال تعامل با رگولاتوری هستیم که امکان صدور سیم کارت برای گردشگران خارجی میسر شود.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...