صفحه اصلی / اخبار داخلی / باید نرخ‌ هتل‌ها برای مسافران خارجی به‌صورت ارزی و به دلار باشد
باید نرخ‌ هتل‌ها برای مسافران خارجی به‌صورت ارزی و به دلار باشد - تصویر 1

باید نرخ‌ هتل‌ها برای مسافران خارجی به‌صورت ارزی و به دلار باشد

ایجاد شده: 6/تیر/1401       آخرین ویرایش: 6/تیر/1401

به گزارش هتل نیوز ،  " محمدعلی فرخ مهر " رئیس جامعه حرفه‌ای هتل، هتل‌آپارتمان و پانسیون استان تهران گفت ؛ منظور از دونرخی بودن هتل‌ها این نیست که پول بیشتری از مسافران خارجی گرفته شود بلکه پیشنهاد شده که از این مسافران هزینه‌ها به‌صورت دلار گرفته شود.

او گفت ؛ از آنجا که خارجی‌ها به هنگام ورود به کشور همانند ما، کارت بانکی اعتباری ندارند که بتوانند از آن استفاده کنند لذا باید اسکناس حمل کنند.

" فرخ مهر " گفت ؛ هنگام هزینه کردن نیز باید آن را به واحد پول ما تبدیل کنند بنابراین در این باره نیز دچار مشکلات عدیده‌ای می‌شوند.

وی افزود ؛ باید سیستم بانکی در فرودگاه وجود داشته باشد تا با ورود میهمان خارجی به کشور بتواند به اندازه اسکناسی که به همراه خود آورده کارت اعتباری صادر شود.

" فرخ مهر " خاطرنشان کرد ؛  در این صورت به جای اینکه پول‌ها در صندوق‌ها و کیف‌ها باقی بماند، وارد بانک می‌شود و به دست دلالان نیز نمی‌رسد.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتل، هتل‌آپارتمان و پانسیون استان تهران تاکید کرد ؛ باید نرخ ارزی برای مسافران خارجی مصوب شود که با نرخ ایرانی نیز تناسب داشته باشد. این موجب می‌شود که مسافر خارجی از سردرگمی خارج شود.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...