صفحه اصلی / اخبار داخلی / به فکر بسته خاص برای تماشاگران جام‌جهانی باشید
به فکر بسته خاص برای تماشاگران جام‌جهانی باشید - تصویر 1

به فکر بسته خاص برای تماشاگران جام‌جهانی باشید

ایجاد شده: 31/فروردین/1401       آخرین ویرایش: 31/فروردین/1401

به گزارش هتل نیوز، " ابراهیم پورفرج " رئیس جامعه تورگردانان ایران در خصوص جذب تماشاچیان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت ؛ نکته قابل تامل درخصوص جذب تماشاچیان جام جهانی مطرح است آن است که این‌ها جوان و پر انرژی هستند و با گردشگران معمولی ایران که در حدود ۵۰ساله هستند تفاوت دارند. آنها نیازهای خود را دارند و بسته‌های سفر خاص آن‌ها باید تعریف شود.

" پورفرج " افزود ؛ آیا کنسولگری‌های ما آمادگی لازم برای انجام این کار آن هم در بازه زمانی برگزاری بازی‌های جام جهانی را دارند و می‌توانند زمانی که وعده صدور ویزای رایگان داده شده، این مهم را در آن بازه زمانی بدون بروز مشکل انجام دهند؟

او گفت ؛ هرچند ممکن است بگویند صدور ویزا را به صورت فرودگاهی می‌کنند اما در نهایت در اینجا انجام فعالیت سیستماتیک توسط یک مجموعه واحد اهمیت دارد.

" ابراهیم پورفرج " گفت ؛ ما معتقد هستیم تماشاچیان فوتبال می‌توانستند قبل از آنکه به قطر بروند و بعد به ایران بیایند، یک هفته در ایران سفر کنند و بعد برای دیدن بازی تیم مورد علاقه‌شان به قطر سفر کنند.

 رئیس جامعه تورگردانان ایران افزود ؛ حضور در بازار جذب تماشاچیان جام جهانی باید برای تمام آژانس‌های تورآور و تورگردانان آزاد باشد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...