صفحه اصلی / اخبار داخلی / جشن هفتمین سالگرد تاسیس علاالدین تراول برگزار شد
جشن هفتمین سالگرد تاسیس علاالدین تراول برگزار شد - تصویر 1
جشن هفتمین سالگرد تاسیس علاالدین تراول برگزار شد - تصویر 2
جشن هفتمین سالگرد تاسیس علاالدین تراول برگزار شد - تصویر 3
جشن هفتمین سالگرد تاسیس علاالدین تراول برگزار شد - تصویر 4

جشن هفتمین سالگرد تاسیس علاالدین تراول برگزار شد

ایجاد شده: 16/آذر/1402       آخرین ویرایش: 16/آذر/1402

به گزارش هتل نیوز ؛ جشن هفتمین سالگرد تاسیس علاالدین تراول عصر چهارشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲ در باغ تالار خانه نها واقع در خیابان فرشته تهران برگزار شد.

در این مراسم " ابوطالبی " مدیر عامل شرکت گروه هتل‌های پارسیان، "رحیم پور" عضو شورای سیاست‌گذاری کنگره علمی و تخصصی هتلداری، " عبیری " رئیس جامعه اقامتگاه‌های بومگردی، " توکلی "  مدیرعامل آژانس مسافرتی توکلی و " تهرانی " مدیر کل هتل آتنا تهران حضور داشتند.

" امیر حسین جعفری " رئیس هیات مدیره شرکت علاالدین تراول که به صورت آنلاین از شعبه کانادای این شرکت در جشن حضور پیدا کرده بود با بیان اینکه  تأثیر ارتباطات و دورهمی‌ها در ماندگاری ذهنی بسیار با اهمیت است تأکید کرد که این عناصر باعث ساخت و شکل گیری ماندگاری یک مجموعه می‌شوند.

جعفری افزود ؛ در شعبه تورنتو، در ۶ ماه گذشته، قراردادهای مهمی با بخش‌های مختلف سازمان ملل بسته و بلیت‌ها و سفرها و هتل‌ها را برای مشتریانمان تأمین کرده‌ایم.

او همچنین به شکل‌گیری تورهایی در کانادا و مقاصد جذابی مانند کارائیب، جامایکا و کوبا اشاره کرد.

وی اظهار کرد فاصله زیادی بین طلبکاران و بدهکاران داریم که این خیلی حال ما را خوب می‌کنه و ما را به سوی آینده‌ای درخشان می‌برد.

رئیس هیات مدیره شرکت علاالدین تراول در پایان، به رشد مثبت تراز مالی شرکت پرداخت و افتخار کرد که توانستند پس از چالش‌های ایجاد شده توسط شیوع کرونا به سودآوری برسند.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...