صفحه اصلی / اخبار داخلی / جولان تحصیل كردگان غیر مرتبط در گروه هتل‌های هما
جولان تحصیل كردگان غیر مرتبط در گروه هتل‌های هما - تصویر 1

جولان تحصیل كردگان غیر مرتبط در گروه هتل‌های هما

ایجاد شده: 25/تیر/1401       آخرین ویرایش: 25/تیر/1401

به گزارش هتل نیوز و به نقل از عصر خبر،‌  گویا انتصاب های جالب توجه درگروه هتل های هما كه در دولت قبل وجود داشت در دولت جدید نیز تكرار می شود چرا كه فردی با دكتری علوم سیاسی و با رزومه رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی بهزیستی و معاون اجرایی شرکت پخش فیلم به عنوان مدیر عامل این گروه منصوب شده است!

در دولت موسوم به تدبیر و امید، " عمیدالدین فهری " یكی از باجناق های " تقی نوربخش " مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی كه دندانپزشك بود پس از انتصاب و استقرار باجناق خود در تامین اجتماعی به عنوان عضو و رئیس هیات مدیره گروه هتل های هما منصوب شد كه از شركت های زیر مجموعه این سازمان است و البته در اسفند سال ۹۸ و در زمان " مصطفی سالاری " مدیر عامل وقت سازمان تامین اجتماعی از سمت خود کناره گیری نموده است. 

همچنین مدیر عامل هلدینگ هكتا (هلدینگ گردشكری تامین اجتماعی)در دولت گذشته " علیرضا نواده بابائی " را به عنوان عضو هیات مدیره گروه هتل های هما منصوب كرده است.

این در حالی است كه " بابائی " سوابقی همچون روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون تنیس، هیئت رئیسه فدراسیون اسکی و دبیر سرویس ورزشی و سردبیری چند روزنامه و سایت را داراست و مشخص نیست كه وی چرا و چگونه به سمت عضو هیات مدیره هما منصوب شده است؟

آیا در سازمان بزرگ تامین اجتماعی، افرادی با مدرك و رزومه مرتبط برای عضویت در هیات مدیره این گروه یافت نمی شود؟



برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...