صفحه اصلی / اخبار داخلی / حمزه‌زاده : سواد هتلی کارکنان هتل در ایران بیشتر از دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان این رشته است
حمزه‌زاده : سواد هتلی کارکنان هتل در ایران بیشتر از دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان این رشته است - تصویر 1

حمزه‌زاده : سواد هتلی کارکنان هتل در ایران بیشتر از دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان این رشته است

ایجاد شده: 26/دی/1402       آخرین ویرایش: 26/دی/1402

به گزارش هتل نیوز ؛ "جمشید حمزه‌زاده" رئیس جامعه هتلداران ایران و عضو شورای سیاست‌گذاری کنگره گفت : مهمترین چالش امروز حوزه آموزش در صنعت هتلداری، بحث فارغ التحصیلان دانشگاهی و عناوین، محتوا و سرفصل‌های ارائه شده در رشته هتلداری است. در دانشگاه‌های کشور به آموزش عملی و مهارتی هتلداری توجهی نمی‌شود و معمولاً پرسنلی که چند ماه در هتل کار کرده باشد، سواد هتلی بیشتری نسبت به فارغ‌التحصیلان این رشته دارد.

او گفت : فارغ‌التحصیلان رشته مدیریت هتلداری این تصور را دارند که از همان روز اول باید مدیریت کل یا بخشی از یک هتل را عهده‌دار شوند. هتل و هتلداری به عنوان یک بخش و شغل عملیاتی، مستلزم این است که افراد فعالیت خود را از صفر شروع کنند.

وی افزود : تمامی دانشگاه‌های مطرح کشور از ارائه آموزش‌های حرفه‌ای، کاربردی و مهارتی غافل شده‌اند و حتی برخی از آنها دانشجویان را برای کارورزی نیز به هتل‌ها معرفی نمی‌کنند.

" حمزه زاده " ادامه داد : جامعه هتلداران در سطح کشوری و استانی تمامی توان خود را در موضوع ارائه دوره‌های کارورزی در هتل‌ها و مراکز اقامتی و معرفی دانشجویان به این مراکز، بکار می‌گیرد و در خدمت است.

رئیس جامعه هتلداران ایران در پایان تاکید کرد : حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی، مقالات و پژوهش‌های علمی مرتبط با صنعت هتلداری، از دیگر طرح‌های حمایتی جامعه هتلداران در حوزه مسائل آموزشی است.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...