صفحه اصلی / اخبار داخلی / رئیس جامعه تورگردانان ؛ دیر بجنبیم، از فهرست مقاصد سفر حذف می‌شویم
رئیس جامعه تورگردانان ؛ دیر بجنبیم، از فهرست مقاصد سفر حذف می‌شویم - تصویر 1

رئیس جامعه تورگردانان ؛ دیر بجنبیم، از فهرست مقاصد سفر حذف می‌شویم

ایجاد شده: 21/تیر/1402       آخرین ویرایش: 21/تیر/1402

به گزارش تور نیوز ؛ " ابراهیم پور فرج " رئیس جامعه تورگردانان ایران گفت : وضعیت ورود گردشگران خارجی به کشور هنوز به روال پیش از سال ۱۳۹۸ برنگشته است، ولی ما تلاش می‌کنیم بازار ایران را برگردانیم.

او گفت : دومین گردهمایی توراپراتورهای جهان در بهار سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. گردهمایی نخست اواخر دهه ۸۰ در زمان ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد با حضور نزدیک به ۱۳۰ توراپراتور بزرگ جهان در ایران برگزار شد. معتقدیم اگر رؤسای شرکت‌ها و تورپراتورهای نامدار و معتبر جهان، شرایط ایران را از نزدیک ببینند، متقاعد خواهند شد و خودشان برای کشور ما تبلیغ خواهند کرد.

وی افزود : در دهه ۸۰ وقتی این گردهمایی برای حدود ۱۳۰ نفر از اپراتورهای بزرگ جهان برگزار شد، حدود ۷۵۰ میلیون تومان هزینه داشت، اما الان برگزاری چنین گردهمایی‌ای حدود چهار و نیم میلیارد تومان هزینه دارد.

" پورفرج " ادامه داد : اگر دولت کمک نکند دیگر نباید توقع برقراری ارتباط‌های بین‌المللی توریستی و ورود گردشگران خارجی به ایران را داشته باشد.

رئیس جامعه تورگردانان ایران ضمن اعلام اینکه در حال حاضر بسیاری از توراپراتورهای خارجی، ایران را از فهرست مقاصد سفر خارج کرده‌اند گفت : این نگرانی وجود دارد که اگر این رویه طولانی شود، پس از مدتی، دیگر نامی از ایران  در بین مقاصد سفر آورده نشود. ما امیدواریم با گردهمایی توراپراتورهای جهان، رفت‌وآمدها را دوباره از سر بگیریم و بازار ایران را برگردانیم، تمام همّ خود را در این مسیر می‌گذاریم.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...