صفحه اصلی / اخبار داخلی / رئیس جامعه هتلداران خراسان رضوی ؛ نرخ ارزی و ریالی هتل، باید یک قیمت باشد
رئیس جامعه هتلداران خراسان رضوی ؛ نرخ ارزی و ریالی هتل، باید یک قیمت باشد - تصویر 1

رئیس جامعه هتلداران خراسان رضوی ؛ نرخ ارزی و ریالی هتل، باید یک قیمت باشد

ایجاد شده: 20/اردیبهشت/1402       آخرین ویرایش: 20/اردیبهشت/1402

به گزارش هتل نیوز ؛" محمود مادرشاهیان " رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت :  در سال گذشته کلیه هتل‌های خراسان رضوی را از دو نرخی به تک نرخی تبدیل کردیم و اعلام کردیم که هیچ هتلی حق دریافت دو نرخ متفاوت در ایام پیک و غیرپیک ندارد. هتل‌ها می‌توانند در ایام غیرپیک به زائران تخفیف بدهند. به هیچ عنوان حق استفاده از نرخ دیگری برای زائران در هتل‌های مشهد وجود ندارد.

وی افزود : دریافت نرخ ارزی در هتل‌ها نیاز به تایید وزارت میراث فرهنگی دارد. به هیچ عنوان جوامع هتلداران اجازه ندارند بدون مجوز وزارت میراث فرهنگی و یا ادارات کل شهرستان‌ها نرخ ارزی از گردشگران دریافت کنند.

او گفت : اگر یک گردشگر خارجی بخواهد پول خود را تبدیل کند باید به دلال‌ها مراجعه کند، اما اگر این اتفاق در هتل رخ دهد، مشکلات گردشگران خارجی کاهش خواهد یافت.

" مادرشاهیان " ادامه داد : برای اینکه هتل‌ها خدمات بهتری به زائران ارائه دهند، بهتر است که دریافت نرخ ارزی در هتل‌ها مطابق مصوبه و مجوز وزارت میراث فرهنگی باب شود.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی تاکید کرد : دریافت نرخ ارزی به این معنا نیست که نرخ هتل برای گردشگر خارجی و داخلی متفاوت باشد، بلکه به این معنا است که نرخ ریالی هتل‌ها برای گردشگران خارجی به کمک ارز یا دلار پرداخت شود.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...