صفحه اصلی / اخبار داخلی / رزرو هتل های کیش با استفاده از رمز ارز برای گردشگران خارجی
رزرو هتل های کیش با استفاده از رمز ارز برای گردشگران خارجی - تصویر 1

رزرو هتل های کیش با استفاده از رمز ارز برای گردشگران خارجی

ایجاد شده: 8/اردیبهشت/1401       آخرین ویرایش: 8/اردیبهشت/1401

به گزارش هتل نیوز،‌ " مهرداد تاوتلی " دبیرکل و عضو هیات مدیره جامعه هتلداران کیش گفت ؛ واقعیت این است که باید از ۱۰ سال پیش و بعد از مشخص شدن میزبانی قطر برنامه‌ریزی‌ها برای ایجاد و ارتقا زیرساخت های کیش جهت استفاده از این رویداد انجام می شد. با وجود زمان کوتاه باقیمانده، ما در بخش خصوصی کیش تلاش می کنیم تا از ظرفیت‌های موجود کیش برای جذب گردشگر و معرفی جزیره به دنیا استفاده کنیم.

"تاوتلی " گفت ؛ با توجه به مشکلات تحریم و عدم امکان استفاده از روش های معمول پرداخت های بین المللی، با استفاده از متخصصان بومی جزیره کیش امکان پذیرش رمزارزها فراهم خواهد شد.

وی افزود ؛ با توجه به هزینه های بالای اقامت و سفر به قطر، در صورت فراهم شدن پروازها و خطوط کشتیرانی بین کیش و دوحه، هموطنان می توانند با هزینه های مناسب و اقتصادی، ضمن اقامت در کیش، این بازیها را از نزدیک تماشا کنند.

 عضو هیات مدیره جامعه هتلداران کیش تاکید کرد ؛ برگزاری مسابقات فوتبال و فوتبال دستی، پخش مسابقات جام جهانی از تلویزیون های شهری و اهدا پیراهن های تیم ملی و توپ به گردشگران از دیگر برنامه های در حال تدارک ما برای مسافران خواهد بود.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...