صفحه اصلی / اخبار داخلی / لزوم طبخ غذاهای چینی در رستوران هتل‌ها
لزوم طبخ غذاهای چینی در رستوران هتل‌ها - تصویر 1

لزوم طبخ غذاهای چینی در رستوران هتل‌ها

ایجاد شده: 17/اردیبهشت/1402       آخرین ویرایش: 17/اردیبهشت/1402

به گزارش هتل نیوز ؛ " کریم بیگی " رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران اصفهان گفت :  گردشگران چینی این روزها حضور پررنگ‌تری در اصفهان و سایر شهرهای توریستی مانند شیراز دارند که دلیل آن را می‌توان در ارتباطات خوب دو کشور جست‌وجو کرد. 

او ضمن اعلام اینکه با ارائه خدمات خوب می‌توانیم شاهد ورود موجی از گردشگران چینی به کشورمان باشیم گفت :  اگر یک توریست خارجی بخواهد در هتل‌های چهار و پنج ستاره اقامت داشته باشد به طور متوسط بین ۳۰ تا ۴۰ دلار می‌پردازد و همین موضوع آنها را ترغیب می‌کند که چنین گزینه‌هایی را در اولویت قرار دهند.

وی افزود : توریست‌های چینی علاقه‌مند به بازدید از سایت‌ها و آثار تاریخی کشورمان هستند اما اقامت در خانه‌های سنتی برایشان جذابیتی ندارد‌. چینی‌ها معمولا مقید هستند غذای خودشان را در طول سفر داشته باشند و در رستوران‌ها این غذاها سرو شود. گردشگران چینی گرچه دوست دارند غذاهای محلی کشور میزبان را تجربه کنند اما برایشان قابل قبول نیست که در تمام طول سفر چند روزه این غذاها برایشان سرو شود.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران اصفهان تاکید کرد : باید در هتل‌ها آموزش‌های لازم برای  ارائه غذای چینی را به سرآشپزها ارائه کنیم.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...