صفحه اصلی / اخبار داخلی / مدیر کل هتل آتانا ؛ نیاز اصلی امروز نیروی انسانی در هتلداری، نیاز روانی و امید به آینده است
مدیر کل هتل آتانا ؛ نیاز اصلی امروز نیروی انسانی در هتلداری، نیاز روانی و امید به آینده است - تصویر 1

مدیر کل هتل آتانا ؛ نیاز اصلی امروز نیروی انسانی در هتلداری، نیاز روانی و امید به آینده است

ایجاد شده: 25/دی/1402       آخرین ویرایش: 25/دی/1402

به گزارش هتل نیوز ؛ "محمدرضا تهرانی" مدیر کل هتل "آتانا" در دومین نشست مقدماتی کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران گفت : در سال‌های اخیر، موضوع مهاجرت یکی از دلایل اصلی وقوع مشکلات نیروی انسانی در حوزه هتلداری کشور است زیرا بسیاری از نیروهای متخصص، از کشور و یا از صنعت خارج شده‌اند. متاسفانه نگاه بسیاری از هتلداران به حوزه جذب، نگهداشت و آموزش نیروی انسانی، جدی نبوده است و این باعث مهاجرت پرسنل از این صنعت شده است.

او گفت : در هتل "آتانا" و با حمایت جناب آقای "سردارلو" به عنوان مالک هتل، علاوه بر ارائه آموزش‌های تخصصی، بودجه بسیاری به حوزه بهسازی ارگونومی محیط کار، اختصاص داده شده است.

وی افزود : تلاش کرده‌ایم تا فرایندهای پیاده‌سازی خدمات و محیط‌های کاری، بازبینی و مورد مهندسی مجدد قرار گیرد و فضا برای کارکرد نیروی انسانی، ساده‌تر و دلبخش‌تر شود.

" تهرانی " اضافه کرد: انواع تست‌های خود شناسی، رفتار شناسی، شخصیت شناسی و استعدادیابی را برای نیروی انسانی، تدارک دیده‌ایم و در این حوزه کلاس‌های متعدد روانشناسی و "تراپی" را برگزار کرده‌ایم. پس از پشت سر گذاشتن بحران‌هایی مانند کرونا، نیاز جدی امروز نیروی انسانی در صنعت هتلداری، نیاز روانی است تا نگاهش به خود، زندگی و آینده، تغییر کند.

مدیر کل هتل "آتانا" ضمن بیان اینکه باید نیروها را به آینده امیدوار کرد و انرژی از دست رفته صنعت هتلداری را به او برگرداند و لبخند به لب نیروی انسانی، باز گردد تاکید کرد : از تمامی سرمایه‌گذارانی که به نیروی انسانی نه به عنوان نیروی کار، بلکه به چشم یک سرمایه ارزشمند نگاه می‌کنند، قدردانی می‌کنم.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...