صفحه اصلی / اخبار داخلی / مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری؛ استانداردسازی کلید واژه اصلی رضایت مهمانان در هتل است
مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری؛ استانداردسازی کلید واژه اصلی رضایت مهمانان در هتل است - تصویر 1

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری؛ استانداردسازی کلید واژه اصلی رضایت مهمانان در هتل است

ایجاد شده: 21/اسفند/1402       آخرین ویرایش: 21/اسفند/1402

به گزارش هتل نیوز "علی همتی" مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری در چهارمین نشست مقدماتی کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران - فراخوان مقالات گفت : استانداردسازی یکی از کلیدواژه‌های مهم در صنعت هتلداری است و هدف ما از آن، کسب رضایتمندی از مهمانانی است که در مجموعه‌های ما اقامت می‌کنند.

او افزود : مقوله استانداردسازی هنوز جایگاه واقعی خود را در صنعت هتلداری ایران پیدا نکرده است.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری تاکید کرد : قدم‌هایی که برداشته شده تا ما را به سمت ارائه خدمات با ضابطه سوق دهد، می‌تواند به بین‌المللی شدن و ارتقاء تراز خدمات ما در سطح استانداردهای جهانی کمک شایانی داشته باشد.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...