صفحه اصلی / اخبار داخلی / مدیرعامل گروه هتل های بین‌المللی رکسان ؛ ثبت جهانی کاروانسرای تاریخی وکیل کرمان در دست اقدام است
مدیرعامل گروه هتل های بین‌المللی رکسان ؛ ثبت جهانی کاروانسرای تاریخی وکیل کرمان در دست اقدام است - تصویر 1

مدیرعامل گروه هتل های بین‌المللی رکسان ؛ ثبت جهانی کاروانسرای تاریخی وکیل کرمان در دست اقدام است

ایجاد شده: 9/آبان/1401       آخرین ویرایش: 9/آبان/1401

به گزارش هتل نیوز، " علی رحیم پور " مدیرعامل گروه هتل های بین‌المللی رکسان گفت ؛ با نقطه نظرات مسئولین استانی و آماده سازی مدارک و مستند‌نگاری، هتل کاروانسرای وکیل کرمان به عنوان هشتمین اثر این استان توسط یونسکو به ثبت جهانی خواهد رسید.

او افزود ؛ این کاروانسرا به بزرگترین بوتیک هتل دنیا تبدیل شده است.

" رحیم‌پور " خاطر نشان کرد ؛ عملیات مرمت و بازسازی این مکان از مرداد سال ۹۶ توسط بهترین مرمت کاران ایران آغاز و برای سبک سازی بنای آن حدود ۹۸۰ کامیون خاک بیرون برده شده است. در این مکان ۳ هزار متر بتن ریزی شده است و امیدواریم تا حدود ۴۰۰ سال برای نسل های آینده باقی بماند. 

مدیرعامل گروه هتل های بین‌المللی رکسان گفت ؛ هتل کاروانیکای کرمان ۱۱ هزار مترمربع مساحت، بیش از ۷۷۰۰ مترمربع بنا و حدود ۱۲۲۵ متر مربع بنای الحاقی دارد و به لحاظ اقامتی و پذیرایی دارای۵۷ اتاق و سوئیت و ۱۵۲ تخت اقامتی با درجه ۵ ستاره می باشد.

وی تاکید کرد ؛ در حال حاضر این مکان با مشکل نبود سیستم فاضلاب شهری و پارکینگ مواجه است که باید با حمایت های مسئولین ذیربط مرتفع شود. 


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...