صفحه اصلی / اخبار داخلی / معاون نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری ؛ رویکرد وزارت گردشگری ایجاد اتحاد بین تشکل‌های بخش خصوصی است
معاون نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری ؛ رویکرد وزارت گردشگری ایجاد اتحاد بین تشکل‌های بخش خصوصی است - تصویر 1

معاون نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری ؛ رویکرد وزارت گردشگری ایجاد اتحاد بین تشکل‌های بخش خصوصی است

ایجاد شده: 7/آذر/1401       آخرین ویرایش: 7/آذر/1401

به گزارش هتل نیوز، " اسماعیل برات " معاون نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری در خصوص حواشی نشست معاون گردشگری کشور با تشکل‌های گردشگری کشور گفت ؛  ارتباط وزارت گردشگری با بخش خصوصی و تشکل‌های حرفه‌ای همواره بر مبنای تعامل، همکاری و همیاری بوده است. معاونت گردشگری بر اساس سیاست‌های کلان خود، تلاش می‌کند بین فعالان و ارائه‌دهندگان زنجیره خدمات گردشگری وفاق و همدلی ایجاد کند.

او ادامه داد ؛ از هر فرصتی برای شنیدن نظرات، دغدغه‌ها، مسائل و مشکلات و پیشنهادات بخش خصوصی استفاده می‌کنیم. معاونت گردشگری شرعا، قانونا و اخلاقا از دامن زدن به هر مسئله‌ای که موجب تشدید اختلافات بین فعالان و تشکل‌های گردشگری شود، اجتناب می‌کند.

" برات " افزود ؛ مجمع تشکل‌های ملی گردشگری توافقی غیر رسمی است و اگر موجب اتحاد میان تشکل‌های ملی گردشگری شود، از آن استقبال می‌کنیم.  به‌نظر می‌رسد در حال حاضر فرآیند این امر، به سمت مطلوبی پیش نمی‌رود و متاسفانه بعضا باعث انشقاق در بین برخی تشکل‌های ملی گردشگری شده است.

معاون نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری افزود ؛ در نظر است طی روزهای آتی جلساتی مشترکی برگزار و موضوع از طریق گفت‌وگو حل و فصل شود.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...