صفحه اصلی / اپلیکیشن‌های هتلداری / معرفی اپلیکیشن هتلداری IHG + لینک دانلود
معرفی اپلیکیشن هتلداری IHG + لینک دانلود - تصویر 1

معرفی اپلیکیشن هتلداری IHG + لینک دانلود

ایجاد شده: 25/دی/1397       آخرین ویرایش: 30/دی/1397

به گزارش هتل‌نیوز، گروه هتل‌های بین‌المللی InterContinental با نام اختصاری IHG هم‌اکنون مالکیت و مدیریت بیش از 5000 هتل در 100 کشور دنیا را در اختیار دارد که از این میان می‌توان به برندهای مطرحی نظیر Indigo، Crowne Plaza، Holiday Inn، Candlewood Suites Kimpton و Staybridge Suites اشاره کرد.

اپلیکیشن IHG Hotels تا این لحظه بیش از یک میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است که البته با توجه به گستردگی و وسعت هتل‌های این گروه در سراسر دنیا به هیچ عنوان عجیب نیست.

مسافران با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانند به راحتی رزروهای خود و اقامت در هتل‌های این گروه را کنترل کنند. در حقیقت اپلیکیشن IHG به کاربران خود کمک می‌کند تا هتل مورد نظر خود را فقط با چند کلیک پیدا کنند.

میهمانان با استفاده از اپلیکیشن هتلداری IHG می‌توانند تمامی موارد مربوط به سفر خود شامل انتخاب و رزرو هتل، ترانسفر فرودگاهی، حمل و نقل، غذا، بازدید از جاذبه‌های گردشگری و ... را مدیریت کنند. از سوی دیگر می‌توانند به پیشنهادات و تخفیفات ویژه نیز دسترسی داشته باشند.

از جمله مهمترین ویژگی‌های اپلیکیشن هتلداری IHG می‌توان به ثبت نظرات میهمان به صورت آنلاین و ارائه نظرات مختلف در خصوص هتل‌های این گروه در سراسر جهان، اشاره کرد.

جهت دانلود اپلیکیشن هتلداری IHG برای استفاده در سیستم عامل‌های Android و IOS از طریق لینک‌های زیر اقدام فرمائید.

دانلود اپلیکیشن هتلداری IHG برای سیستم عامل Android

دانلود اپلیکیشن هتلداری IHG برای سیستم عامل IOS



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...