به گزارش هتل نیوز ؛ همزمان با بازگشایی فرودگاه بینالمللی کیش و ازسرگیری پروازها به مقصد این جزیره، روند بازگشایی هتلها نیز آغاز شده و ظرفیت اقامتی کیش بهتدریج در حال بازگشت به شرایط عادی است.
بر اساس اعلام جامعه حرفهای هتلداران کیش، تعدادی از هتلهای جزیره فعالیت خود را از سر گرفتهاند و پیشبینی میشود در روزهای آینده بر تعداد مراکز اقامتی فعال افزوده شود.
همچنین برنامهریزیها برای بازگشت سایر هتلها به چرخه بهرهبرداری تا پایان شهریورماه در حال انجام است.
در حال حاضر هتلهای پارمیس، آرامیس پلاس، آرامیس، سورینت صدف، آبادگران، هلیا و ققنوس از جمله مراکز اقامتی فعال و قابل رزرو در جزیره هستند.