صفحه اصلی / اخبار داخلی / هتل‌های کیش به مدار خدمات‌رسانی بازگشتند
هتل‌های کیش به مدار خدمات‌رسانی بازگشتند - تصویر 1

هتل‌های کیش به مدار خدمات‌رسانی بازگشتند

ایجاد شده: امروز       آخرین ویرایش: امروز

به گزارش هتل نیوز ؛ همزمان با بازگشایی فرودگاه بین‌المللی کیش و ازسرگیری پروازها به مقصد این جزیره، روند بازگشایی هتل‌ها نیز آغاز شده و ظرفیت اقامتی کیش به‌تدریج در حال بازگشت به شرایط عادی است.

بر اساس اعلام جامعه حرفه‌ای هتلداران کیش، تعدادی از هتل‌های جزیره فعالیت خود را از سر گرفته‌اند و پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده بر تعداد مراکز اقامتی فعال افزوده شود.

همچنین برنامه‌ریزی‌ها برای بازگشت سایر هتل‌ها به چرخه بهره‌برداری تا پایان شهریورماه در حال انجام است.

در حال حاضر هتل‌های پارمیس، آرامیس پلاس، آرامیس، سورینت صدف، آبادگران، هلیا و ققنوس از جمله مراکز اقامتی فعال و قابل رزرو در جزیره هستند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...