صفحه اصلی / اخبار داخلی / هيات مديره گروه هتل‌هاى هما، مدير عامل را عزل كرد
هيات مديره گروه هتل‌هاى هما، مدير عامل را عزل كرد - تصویر 1

هيات مديره گروه هتل‌هاى هما، مدير عامل را عزل كرد

ایجاد شده: 2/مرداد/1401       آخرین ویرایش: 2/مرداد/1401

بی‌کفایتی و صیانت از حقوق گردشگران، دو علت عزل مدیر هتل‌های هما

" عليرضا نواده بابايى " در مصاحبه تلفنى با هتل نيوز مطرح كرد ؛ در پی استعلام ثبت مبنی بر شمول اصل ۱۴۱ قانون اساسی در مورد آقای " ابراهیم کاظمی " رییس معزول گروه هتل‌های هما، ایشان با رای اکثریت هیئت مدیره گروه هتل‌های هما از مسئولیت خود عزل شد. " عباس شیریان " ریاست کنونی هیئت مدیره با حفظ سمت به عنوان سرپرست گروه هتل‌های هما از سوی ۴ عضو هیئت مدیره معرفی شد. 

از دلایل عزل رییس پیشین هتل‌های هما علاوه بر عدم کفایت مدیریتی و عدم احراز شرایط  می‌توان به انتصاب غیرقانونی بازنشستگان در سطوح مدیریت عالی هتل‌های هما اشاره کرد.

" علیرضا بابایی " عضو هیئت مدیره‌ی گروه‌ هتل‌های هما توضیحات تکمیلی جلسه ۲ مرداد هیئت مدیره را روایت می‌کند ؛

وضعیت گردشگری کشور در شرایط حساسی است و آرامش خاصی می طلبد. خدمات گیرندگان و گردشگران این اطمینان و آرامش را از اهالی این حوزه انتظار دارند و از مجموعه هتل‌های هما انتظارات بیشتری در جهت برآورده کردن نیازها و ارائه خدمات میرود .

اما متاسفانه مدتی پیش فردی به عنوان سرپرست گروه هتل های هما معرفی شد که فاقد تخصص، تجربه و دانش مرتبط به حوزۀ گردشگری بود. هیات مدیره دو ماه برای رفع موانع قانونی ایشان برای تصدی سمت مدیرعاملی بردباری نمود اما متاسفانه این موانع برطرف نشدند و در این مدت نیز  وی خلاف مصوبات هیات مدیره رفتار شد .

لذا با تشکر از زحمات دو ماهۀ آقای کاظمی  مومن سرایی و به منظور حفظ اخلاق و رعایت مسائل حرفه ای به نزد امانت و به جهت صرفه و صلاح شرکت و صاحبان واقعی گروه هتل های هما یعنی بازنشستگان عزیز تصمیم بر این شد تا اطلاع ثانوی مدیریت  و هدایت و سرپرستی گروه به رییس هیات مدیره آقای دکتر عباس شیریان محول گردد .

گروه هتل های هما با پنچ هتل ۵ ستاره در حوزۀ صنعت گردشگری از برندهای خوشنام گردشگری کشور محسوب می شود که سهام آن متعلق به سازمان تأمین اجتماعی است. 

بابایی در خاتمه اظهار کرد : هتل های هما و این مجموعه خوش خاطره در نزد ما و مدیران امانت محسوب میشود و لذا طبق قانون تجارت ، و دغدغه گردشگری  که اعضا هیئت مدیره دارند از ما چشم پوشی و یا کوتاهی انتظار نمیرود بنابراین در اقدامی آگاهانه و عادلانه صرفا برای مصلحت گروه با استفاده از اختیارات قانونی  و‌مجاز هیئت مدیره قانونمند به وظایفمان عمل کردیم .


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...