صفحه اصلی / اخبار خارجی / ورود گروه هتل‌های Marriott به کنیا
ورود گروه هتل‌های Marriott به کنیا - تصویر 1

ورود گروه هتل‌های Marriott به کنیا

ایجاد شده: 25/اردیبهشت/1402       آخرین ویرایش: 25/اردیبهشت/1402

به گزارش هتل نیوز ؛ گروه هتل های Marriott International برای ورود به بخش سافاری در آفریقا با Baraka Lodges قراردادی امضا کرده است.

اقامتگاه  JW Marriott Masai Mara Lodge در منطقه حفاظت شده ماسایی مارا، یکی از مشهورترین مناطق حفاظت شده حیات وحش و مناطق بیابانی در این قاره واقع شده است.

موقعیت مکانی JW Marriott Masai Mara Lodge مشرف به سواحل معروف رودخانه تالک و در لبه ذخیره‌گاه، اردوگاهی مرتفع را به مهمانان ارائه می‌دهد که از آنجا می‌توانند ذخیره‌گاه ملی ماسای مارا، مناظر خیره‌کننده، حیات وحش فراوان، و دشت‌های بی‌پایان را کاوش کنند.

طرح‌های این اقامتگاه جدید شامل ۲۰ چادر خصوصی، از جمله یک غرفه لوکس و دو سوئیت سایبان‌دار متصل به هم که ایده‌آل برای خانواده‌ها است و هر کدام از سوییت ها دارای تراس خصوصی مشرف به رودخانه است.

فضاهای مشترک شامل یک رستوران، بار سالن، اسپا، و یک تراس بزرگ در فضای باز با چاله های آتش است که میزبان اجرای رقص سنتی ماسایی در شب خواهد بود.

هدف این اقامتگاه سافاری، استخدام حداکثر ۵۰ نفر از افراد محلی از جامعه ماسایی است و فرصت های یادگیری قوی را برای مهمانانی که به دنبال غوطه ور شدن در فرهنگ قبیله ای ماسایی هستند، ارائه می دهد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...