صفحه اصلی / اخبار داخلی / گردشگران محل اقامتشان را قبل از سفر رزرو کنند
گردشگران محل اقامتشان را قبل از سفر رزرو کنند - تصویر 1

گردشگران محل اقامتشان را قبل از سفر رزرو کنند

ایجاد شده: 25/اسفند/1400       آخرین ویرایش: 25/اسفند/1400

به گزارش هتل نیوز، " مصطفی فاطمی " مدیرکل دفتر گردشگری داخلی وزارت گردشگری در نشست خبری رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت ؛ با توجه به تعطیلی دو سال گذشته بسیاری از تاسیسات گردشگری برای ورود به چرخه نیاز به بازسازی و مرمت داشتند.

" فاطمی " گفت ؛ حدود ۲۲۵ قطار مسافربری با ۲۲۴ هزار صندلی، ۲۶ هزار پرواز، ۱۲۴ اسکله گردشگری، دو هزار و ۸۴۰ شناور گردشگری، ۱۴ هزار و ۴۰۰ اتوبوس، ۲۴ هزار مینی‌بوس، ۱۲۰۰ تیم بهداشتی، ۷۹۷ پایگاه امدادی در خدمت گردشگران خواهند بود. پایگاه‌های انتظامی ناجا در استان‌های مختلف تشکیل شده است و بیشترین تعداد پایگاه‌ها مربوط به ناجا است که در کنار آن پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال قرار دارد و ۷۹۷ پایگاه در کل کشور خواهیم داشت.

او افزود ؛ آمار نشان می‌دهد در شش استان بیش از ۸۰ درصد رزرو  انجام شده است. سعی کردیم تمامی تاسیسات گردشگری را به چرخه بازگردانیم و  ظرفیت به سال ۹۸ بازگردانده شده است.

مدیرکل دفتر گردشگری داخلی وزارت گردشگری در پایان خاطرنشان کرد ؛ در بعضی از استان‌ها پیش‌بینی ما این است که رزرو کمتر باشد که توصیه ما این است که گردشگران به این استان‌ها هم سفر کنند که به‌عنوان‌ مثال می‌توان به استان‌های البرز، تهران، کرمان و ...اشاره کرد.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...