صفحه اصلی / اخبار خارجی / گزارش ارزیابی جدید محدوديت های سفر سازمان جهانی گردشگری
گزارش ارزیابی جدید محدوديت های سفر سازمان جهانی گردشگری - تصویر 1

گزارش ارزیابی جدید محدوديت های سفر سازمان جهانی گردشگری

ایجاد شده: 21/اردیبهشت/1402       آخرین ویرایش: 21/اردیبهشت/1402

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز ؛ براساس گزارش سازمان جهانی گردشگری پاسخ‌های متنوعی از مقاصد در سراسر جهان، در مورد محدودیت‌های مسافرتی وجود دارد.

این گزارش نشان می‌دهد که کسانی که عملکرد محیطی بهتر، استانداردهای بهداشتی بالاتر و وابستگی بیشتری به گردشگری داشتند، تمایل داشتند محدودیت‌های مسافرتی را زودتر بردارند که باعث افزایش سریع‌تر ورود گردشگران بین‌المللی در این مناطق شده است.

در مقابل، اقتصادهای نوظهور و کشورهای کوچک توسعه‌یافته (SIDS) اغلب مرزهای خود را در کمترین زمان ممکن بسته و آن‌ها را برای مدت بیشتری در حالت بسته نگه داشتند و محدودیت‌های بیشتری برای مسافران اعمال کردند.

در ماه می ۲۰۲۰، هنگامی که ۷۵٪ از تمام مقاصد در سراسر جهان مرزهای خود را به علت کرونا بطور کامل بستند،  این عمل موجب کاهش درآمد بین‌المللی گردشگری شد.

با درک بهتر از ویروس، رویکرد مبتنی بر خطر امکان‌پذیر شد و مقاصد را قادر ساخت تا محدودیت‌های مسافرتی را با تدابیر نرم‌تری مانند آزمایش و الزامات واکسیناسیون برای گردشگران جایگزین کنند.

با این حال، تا ۲۲ مارس ۲۰۲۳، ۱۸ مقصد هنوز ضرورت واکسیناسیون را به عنوان شرط ورود اعمال داشتند که با مقررات رژیم بین‌المللی بهداشت یا توصیه‌های موقت جهانی بهداشت سازگار نیست.

در نهایت اشاره شده است که با افشای آسیب‌پذیری‌های ناشی از ویروس کرونا، سازمان جهانی گردشگری بر اهمیت ارزیابی جامع محدودیت‌های مسافرتی، استراتژی‌های بازیابی و تعامل پیچیده بین بخش‌های محیط، بهداشت و گردشگری تأکید می‌کند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...