تالار چند منظوره "نگین جهانگردی" زاهدان با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور و مدیرعامل گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی به طور رسمی افتتاح شد. به گزارش هتلنیوز ، مجموعه تالارهای چند منظوره "نگین جهانگردی" با گنجایش 1500 نفر و حجم سرمایهگذاری بیش از سه میلیارد تومان طی مدت 8 ماه در شهر زاهدان به بهرهبرداری رسیده است. "مهرداد تاوتلی" مدیرعامل گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی در این مراسم، اظهار داشت: فاز دوم توسعه هتل جهانگردی زاهدان به مساحت 2000 مترمربع شامل ایجاد فضای ورزشی و تفریحی به زودی آغاز خواهد شد. "مهرداد تاوتلی" ضمن تشکر از زحمات کارکنان هتل جهانگردی زاهدان، ابراز داشت: این فعالیتهای فرهنگی همراه با جوهره دینی و همچنین توجه به نشاط اجتماعی از ضروریات جامعه امروز ماست. استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم ضمن تشکر از زحمات مدیران و کارکنان گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی، ابراز امیدواری کرد تا در آینده شاهد توسعه کمی و کیفی این مجموعه بوده تا در نتیجه خدمات بهتری به مردم منطقه، ارائه شود. مدیرعامل صندوق بازنشستگی گکشور نیز ساخت این تالار را فرصتی جدید جهت ارائه خدمات بهتر به بازنشستگان استان دانست و گفت: بازنشستگان نیروی فعال کشور در گذشته هستند که تلاش کردهاند لذا پاسخگویی به زحمات آنان از وظایف اصلی این سازمان است.
ایجاد شده: 18/مهر/1397 آخرین ویرایش: 18/مهر/1397 اخبار داخلی
طی مراسمی با حضور مدیرعامل و اعضای هیاتمدیره هلدینگ "آتیه صبا" و رئیس جامعه هتلداران جزیره کیش از کارکنان نمونه هتل "شایگان" کیش، تجلیل و از بخشهای مختلف این هتل بازدید بعمل آمد. به گزارش هتلنیوز این مراسم با قرائت بیانیه سازمانی هتل شایگان و نمایش مستندی از عملکرد چهار ساله هتل و شرکت آرین پارسه در راستای بهسازی، ارتقای کیفیت خدمات، کنترل هزینهها و افزایش درآمد، آغاز شد و در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی "فرشید کریمی" به عنوان مدیرعامل شرکت "آرین پارسه" و تشکر از حمایتهای همه جانبه صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ آتیه صبا، ادامه یافت. در ادامه "مسیحالله صفا" رئیس جامعه هتلداران جزیره کیش نیز ضمن تشکر از عملکرد مثبت شرکت "آرین پارسه" و هتل "شایگان" در راستای افزایش رضایتمندی گردشگران و خدماترسانی مناسب به آنان، اظهار داشت: هتل شایگان طی سالهای اخیر همواره جزو بهترین هتلهای جزیره کیش بوده تا جایی که توانسته است با افزایش سطح خدمات خود از یک هتل چهار به پنج ستاره ارتقا پیدا کند. "ولی آذروش" مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا نیز ضمن تشکر از زحمات تمامی عوامل شرکت "آرین پارسه" به تشریح اقدامات این هلدینگ طی سالهای گذشته در راستای اهداف این شرکت مبنی بر لزوم حفاظت از منافع بازنشستگان پرداخت و گفت: این ارتقا و پیشرفت چشمگیر، نتیجه برنامهریزی صحیح و تلاش تمامی مدیران و کارکنان مجموعه است.
ایجاد شده: 18/مهر/1397 آخرین ویرایش: 18/مهر/1397 اخبار داخلی
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور در بخشی از گفتگوی خود با خبرگزاری میراث آریا، از آغاز فرایند واگذاری امور تصدیگری و اجرایی این سازمان به تشکلهای حرفهای و تخصصی گردشگری خبر داد. به گزارش هتلنیوز ، مهندس “محمد محبخدایی” با اشاره به هماهنگی و همراهی بیسابقه بخش خصوصی و دولتی، اظهار داشت: در سایه این همکاری، اتفاقاتی مثبت در صنعت گردشگری کشور رخ داده است که از این میان میتوان به رشد 20 درصدی گردشگری داخلی در ایام نوروز و افزایش 38 درصدی گردشگر ورودی در چهار ماه نخست امسال، اشاره کرد. معاون گردشگری کشور در ادامه نقش دو تشکل جامعه هتلداران و آژانسداران در دستیابی به این نتایج را بسیار موثر ارزیابی کرد و گفت: سازمان میراث فرهنگی بنای خود را بر تعامل سازنده با تمامی فعالان گردشگری گذاشته است. وی تصریح کرد: در این راستا و برای اولین بار امور تصدیگری و اجرایی قابل واگذاری به بخش خصوصی را احصا کردهایم. برای مثال در راستای اجرای قانون برنامه ششم، بررسی و تائید قوانین و مقررات صنعت گردشگری بر عهده خود فعالان این عرصه گذاشته شد و در حال حاضر تمامی انجمنها و مجامع گردشگری بر اساس اساسنامههای تدوین شده توسط خودشان و بدون کوچکترین دهالت دولتی، فعالیت میکنند. “محبخدایی” به نقش حمایتی و تسهیلساز سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تاکید کرد و افزود: از انجمنها و تشکلهای فعال گردشگری در سراسر کشور تقاضا داریم تا مسائل، مشکلات، درخواستها و پیشنهادهای خود را با ادارات کل استانی سازمان میراث فرهنگی در میان بگذارند تا در اسرع وقت و از طریق فرایندهای قانونی مورد بررسی قرار گیرد. وی در خصوص حمایتهای مالی دولت از پروژههای گردشگری نیز گفت: برای نخستین بار مبلغی بالغ بر 8700 میلیارد تومان تسهیلات برای فعالان بخش خصوصی صنعت گردشگری، اختصاص یافته و هماکنون در حوزه اشتغال بیش از 70 هزار شغل پیشبینی شده است. وی در پایان با تاکید بر لزوم همکاری و تعامل بیشتر میان دستگاهها و نهادهای ذیربط برای ارتقای جایگاه گردشگری در کشور، گفت: تنها با همفکری، تلاش و تعامل بیشتر با بخش خصوصی و فعالان گردشگری، میتوانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم لذا در سطح ملی و در همکاری نزدیک با انجمنها و تشکلها به دنبال رفع چالشهای این جوزه هستیم تا همه پای کار بیایند و با انسجام، اتحاد و یکدستی، مشکلات را کنار بزنیم و با تغییر تاکتیکهای خود در موضوع بازاریابی، فرصتهای جدیدی برای صنعت گردشگری کشور ایجاد کنیم.
ایجاد شده: 25/مرداد/1397 آخرین ویرایش: 25/مرداد/1397 اخبار داخلی
دومین مجمع هماهنگی اعضای تشکلهای گردشگری کشور، شب گذشته با حضور روسای تشکلهای گردشگری، اعضای کمیسیون مشترک طرح تبدیل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به وزارتخانه و همچنین معاون گردشگری کشور به میزبانی هتل “باباطاهر” تهران برگزار شد. به گزارش هتلنیوز ، رئیس کمیسیون مشترک طرح تبدیل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به وزارتخانه در این نشست، اظهار داشت: خدا را شکر که در مسیر تشکیل وزارت گردشگری یک گام به جلو برداشته و کلیات طرح در مجلس شورای اسلامی تصویب شد. حال فرصت آن است تا در جهت پویایی و تاثیرگذاری این وزارتخانه، اقداماتی انجام شود. دکتر “سلمان خدادادی” ابراز داشت: رایگیری، بحث و تبادل نظر ماهیت کار مجلس است. خوشبختانه اکثریت نمایندگان مجلس با این طرح همراه و موافق بوده و نمایندگان مخالف نیز در نهایت قانع شدند. رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تمامی بخشهای حاکمیتی و دولتی همواره از طرح تشکیل وزارت گردشگری حمایت کردهاند زیرا تشکیل وزارت گردشگری میتواند گشایشی باشد در مسیر توسعه گردشگری کشور. وی افزود: تشکیل وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی را به فال نیک میگیریم ولیکن از سوی دیگر بخش خصوصی نیز بایستی دارای این آمادگی باشد تا مشکلات وموانع هر چه سریعتر برطرف شود. وی در پایان گفت: بخش خصوصی نیازمند یک تشکل سیاسی قوی با حضور همه فعالان این حوزه است تا در کمترین زمان ممکن تصمیمگیری و اقدام نماید.
ایجاد شده: 2/خرداد/1397 آخرین ویرایش: 2/خرداد/1397 اخبار داخلی
دکتر “جمشید حمزهزاده” رئیس جامعه هتلداران ایران با ارسال پیامی به دکتر “محمدرضا پورابراهیمی” رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از اقدامات بعمل آمده و حمایتهای صورت گرفته از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای تصویب قوانین جدید در رابطه با صنعت گردشگری و هتلداری از جمله موضوع مالیات ارزش افزوده تاسیسات گردشگری، تقدیر و تشکر نمود. به گزارش هتلنیوز ، متن پیام رئیس جامعه هتلداران ایران به شرح زیر است: بسمه تعالی ریاست محترم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر محمدرضا پورابراهیمی داورانی با سلام احتراماً به استحضار میرساند که حمایتهای نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با مصوبات ارزشمند خود در رابطه با صنعت گردشگری و هتلداری کشور بر هیچ کس پوشیده نیست خاصه در این دوره مجلس و در مصوبات برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و اینک پیشنهادات شما عزیزان قانونگذار در کمیسیون اقتصادی در مبحث مالیات ارزش افزوده و مالیات عملکرد فعالان صنعت گردشگری، باعث خشنودی خیل عظیمی از خدمتگذاران به این مرز و بوم و در این حوزه مهم اقتصادی شد. از طرف کلیه هتلداران کشور از جنابعالی و کلیه اعضای محترم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سپاسگزاری کرده و قدرشناس زحمات تمامی نمایندگان محترم در دستگاه قانونگذاری کشور میباشیم . با احترام جمشید حمزهزاده – رئیس جامعه هتلداران ایران
ایجاد شده: 10/اردیبهشت/1397 آخرین ویرایش: 10/اردیبهشت/1397 اخبار داخلی
به گزارش هتلنیوز، مراسم تجلیل از مدیران ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران در ایام نوروز 97 شب گذشته با حضور معاون گردشگری کشور، استاندار تهران، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، رئیس جامعه هتلداران ایران و جمعی دیگر از مدیران و دستاندرکاران صنعت گردشگری به میزبانی هتل پارسیان استقلال و در محل سالن دریای نور، برگزار شد. “محمد حسین مقیمی” استاندار تهران ضمن تشکر ویژه از تمامی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران اعم از هتلداران، آژانسداران، نیروی انتظامی، حمل و نقل و … ابراز امیدواری کرد تا در سال آینده خدمات بهتری به مردم ارائه شود. مهندس “محمد محبخدایی” معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور نیز در اظهاراتی کوتاه با تشکر از تمامی مدیران و اعضای ستاد سفر استان تهران از جمله شرکت فرودگاهی، راه آهن، نیروی انتظامی، هلال احمر، هتلداران، آژانسداران در تمامی بخشهای دولتی و خصوصی، ویژگی بارز مدیران و اعضای ستاد سفر در استان تهران را فعالیت در سطح ملی و کشوری معرفی کرد. معاون گردشگری کشور در ادامه ابراز داشت: ویژگی اصلی نوروز امسال بهرهگیری از تجربه و توانمندیهای بخش خصوصی بود که منجر به رقم خوردن نوروزی نشاط با نشاط برای تمامی مردم شد. هتلداران، آژانسداران و تور گردانان با وجود مشکلات فراوان ولیکن با اعمال تخفیفهای مناسب، سهم بسزایی در رونق گردشگری استان تهران در ایام نوروز داشتند. وی افزود: در حالی که ادعای جایگزینی اقتصاد گردشگری به جای اقتصاد نفت را داریم، توجه به صنعت گردشگری در ایران فقط در الفاظ بوده و اقدامات اجرایی محدودی صورت گرفته است. گزارش تصویری مربوط به برگزاری این مراسم را در ادامه مشاهده مینمایید.
ایجاد شده: 3/اردیبهشت/1397 آخرین ویرایش: 3/اردیبهشت/1397 اخبار داخلی
به گزارش هتلنیوز ، نشست زنده خبری رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در خصوص ارائه گزارش نهایی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و اعلام آمار و ارقام مربوط به گردشگری در ایام نوروز 97، صبح امروز ( 18 فروردینماه ) در محل سالن “فجر” ساختمان مرکزی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برگزار شد. “علیاصغر مونسان” معاون رئیسجمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اعلام ثبت رقم 74 میلیون نفر شب اقامت در ایام نوروز 97، اظهار داشت: در این ایام شاهد رشد 20 درصدی سفرها در کشور بودیم که این موضوع نشاندهنده قرار گرفتن گردشگری در سبد خانوار است. رئیس دستگاه گردشگری کشور در خصوص رکورداران اقامتهای نوروزی نیز ابراز داشت: استان مازندران با 14 میلیون و 900 هزار نفر شب اقامت، رتبه نخست در جذب گردشگران را به خود اختصاص داده است و استانهای گیلان، بوشهر، خراسان رضوی، هرمزگان، خوزستان و فارس نیز رتبههای بعدی را در اختیار دارند. وی افزود: در بین استانهای کمتر شناخته شده نیز استان چهارمحال بختیاری با 206 درصد رشد اقامت در رتبه اول قرار دارد و استانهای همدان با 128 درصد، کرمان با 79 درصد و گلستان، آذربایجان شرقی و قم نیز با افزایش بالای 50 درصدی در رتبههای بعدی قرار دارند. معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور نیز در این ضمن تشکر از اقدامات خبرنگاران و دیگر اصحاب رسانه در نوروز 97، اظهار داشت: اصحاب رسانه با تشویق مردم به سفر، کمک بزرگی به توسعه گردشگری داخلی و کاهش خروج گردشگران از کشور کردند. مهندس “محمد محبخدایی” در خصوص ثبت آمار 74 میلیون نفر شب اقامت در ایام نوروز 97 نیز گفت: آمارهایی که در حوزه سفر و اقامت اعلام میشود بر اساس استانداردهای سازمان جهانی گردشگری است. وی در پایان افزود: در نوروز 97 شاهد بهار جدیدی در حوزه گردشگری بودیم و همه همسو و همدل برای توسعه گردشگری در این ایام، کمک کردند. در ادامه برگزاری نشست خبری ارائه گزارش نهایی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و پس از اظهارات رئیس و معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور، مدیران کل استانهای مازندران، گیلان، بوشهر، آذربایجان شرقی و چهارمحال و بختیاری به ارائه گزارشی از اقدمات صورت گرفته در حوزه اقامت مسافران نوروزی به شرح زیر پرداختند. بهروز کشاورز؛ دبیر ستاد خدمات سفر استان مازندران: از تاریخ 27 اسفندماه سال گذشته تا 13 فروردینماه امسال، تعداد 14 میلیون و 900 هزار نفر شب اقامت در استان به ثبت رسید که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته شاهد رشد 29 درصدی بودیم. رضا علیزاده؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان: در نوروز 97 شاهد 8 میلیون و 971 هزار نفر شب اقامت در استان بودیم که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 26 درصد رشد داشته است. ناصر امیرزاده؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر: در نوروز امسال شاهد حضور 7 میلیون و 300 هزار نفر شب اقامت در این استان بودیم و رشد 6 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته را تجربه کردیم. مرتضی آبدار؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان شرقی: در نوروز 97 شاهد رشد 40 درصدی اقامت در استان بودیم. بهمن عسگری سوادجانی؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری: میزان اقامت مسافران نوروزی در سال جاری نسبت به سال گذشته 206 درصد رشد داشته است. گزارش تصویری مربوط به برگزاری این نشست را در ادامه مشاهده مینمایید.
ایجاد شده: 18/فروردین/1397 آخرین ویرایش: 18/فروردین/1397 اخبار داخلی
دیدار نوروزی معاون رئیسجمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با روسای جوامع هتلداری سراسر کشور و دیگر فعالان بخش خصوصی حوزه گردشگری، عصر امروز و در محل ساختمان مرکزی این سازمان برگزار شد. به گزارش هتلنیوز ، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در این دیدار ضمن تشکر از تمامی بخشهای حوزه گردشگری به جهت همکاری با این سازمان، اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را کردیم که جایگاه گردشگری در کشور را ارتقا دهیم ولیکن با وجود صحبتهایی که مسئولان ارشد درباره حوزه گردشگری دارند متأسفانه متناسب با ظرفیتهای کشور به این حوزه توجه نمیشود. معاون رئیسجمهور در ادامه ابراز داشت: پیشنهاد ما این است که اتاق فکری توسط جامعه هتلداران ایران شکل بگیرد و از هر جامعه و تشکل، دو نماینده در این اتاق فکر حضور داشته باشد تا در خصوص پیشبرد امور گردشگری در کشور تصمیمگیریهای لازم صورت گیرد. گزارش تصویری مربوط به برگزاری این دیدار را در ادامه مشاهده مینمایید.
ایجاد شده: 18/فروردین/1397 آخرین ویرایش: 18/فروردین/1397 اخبار داخلی
نایبرئیس اتحادیه هتلداران استان کرمانشاه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار هتلنیوز، اظهار داشت: دلیل اصلی تفاوت در آمار ارائه شده میان میراث فرهنگی و اتحادیه هتلداران استان این است که مبنای اتحادیه هتلداران صرفا میانگین ضریب اشغال دریافتی از واحدهای اقامتی تحت پوشش است. به گزارش هتلنیوز، سیروس گلعنبر با اشاره به فعالیت 28 واحد اقامتی شامل 10 هتل، 2 هتلآپارتمان و 16 میهمانپذیر در سطح شهر کرمانشاه، افزود: خوشبختانه اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه در طول ایام تعطیلات نوروزی، نهایت تلاش خود در زمینه همکاری با هتلداران علیالخصوص در موضوع برخورد با فعالیت خانههای استجاری و خانهمسافرها را انجام داد. وی افزود: آمار ارائه شده توسط اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان در خصوص میزان اقامت مسافران نوروزی در استان بر مبنای کل تعداد مسافرین ورودی به استان محاسبه شده است و اقامت در مدارس و خانه معلم و کمپهای موقت را نیز شامل میشود. نایبرئیس جامعه هتلداران استان کرمانشاه در پایان با اعلام کاهش ضریب اشغال هتلهای این استان در نوروز امسال، گفت: در شرایطی که سال گذشته شاهد ضریب اشغال 90 درصدی بودیم، این میزان در نوروز امسال بین 50 تا 70 درصد، متغیر بود.
ایجاد شده: 17/فروردین/1397 آخرین ویرایش: 17/فروردین/1397 اخبار داخلی
به گزارش هتلنیوز ، همایش سالیانه مدیران گروه هتلهای پارسیان از ساعت 8 صبح الی 17 عصر روز سه شنبه مورخ 22 اسفندماه به میزبانی هتل پارسیان استقلال تهران و با حضور مدیرعامل هلدینگ سیاحتی، تفریحی و حمل و نقل پارسیان و همچنین مدیران واحدهای تابعه گروه هتلهای پارسیان، برگزار شد. در ابتدای این مراسم، مهندس “پوراکبریان” مدیرعامل هلدینگ سیاحتی و تفریحی پارسیان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران، اعضای هیاتمدیره و کلیه پرسنل گروه هتلهای پارسیان، برای تمامی اعضای خانواده بزرگ گروه هتلهای پارسیان آرزوی موفقیت و سلامتی کرد. مهندس پوراکبریان در ادامه با تاکید بر نقش و اهمیت نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی هلدینگ سیاحتی پارسیان، اظهار داشت: آموزش و ارتقای سطح علمی و تئانمندیهای تمامی مدیران و کارشناسان با استفاده از محتواهای اصیل بایستی در الویت قرار گیرد. مدیرعامل هلدینگ تفریحی و سیاحتی پارسیان همچنین ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به ویژه در حوزه غذا و نوشابه را از جمله مهمترین اهداف و برنامههای گروه هتلهای پارسیان در سال 97 معرفی کرد. ارائه گزارش عملکرد مالی گروه هتلهای پارسیان در دوره یازده ماهه سال 96، ارائه گزارش عملکرد کارگروه منابع انسانی، بحث در خصوص جایگاه راهبردی غذا و نوشابه در زمینه فروش، اقدامات در زمینه ایمنی در برابر حوادث، آاقدامات نوروزی کمیته بهداشت و بررسی وضعیت رزرواسیون آنلاین، باشگاه مشتریان و تشکیل ستاد نوروزی از دیگر موضوعات مطرح در این همایش بود.
ایجاد شده: 24/اسفند/1396 آخرین ویرایش: 24/اسفند/1396 اخبار داخلی
روز نخست سمینار هتلداری گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی در راستای طرح استعدادیابی و با هدف جانشینپروری با حضور مدیرعامل، نایبرئیس هیاتمدیره، معاون اجرایی و رئیس مرکز آموزش گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی و همچنین منتخبان این طرح، برگزار شد. به گزارش هتلنیوز در آغاز این سمینار، مدیرعامل گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی ضمن تشکر و قدردانی از رئیس مرکز آموزش هتلداری ماربین، اظهار داشت: آموزش اساسیترین رکن در مدیریت است “مهرداد تاوتلی” افزود: هدف اصلی ما از برگزاری این طرح، استعدادیابی و جانشینپروری در بین نیروی انسانی متعهد و داخلی شرکت است چرا که بر این باوریم همکاران ما اصلیترین ثروت گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی هستند. لازم به ذکر است، سمینار مدیریت هتلداری گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی به همت مدیریت آموزش از تاریخ 5 لغایت 17 اسفند به مدت 12 روز در مرکز آموزش های هتلداری “ماربین” برگزار و شرکتکنندگان زیر نظر اساتید این صنعت، آموزش خواهند دید.
ایجاد شده: 6/اسفند/1396 آخرین ویرایش: 6/اسفند/1396 اخبار داخلی