نتایج جستجو...
معرفی نرم افزار هتل‌داری Djubo

معرفی نرم افزار هتل‌داری Djubo

🔵 نرم افزار هتلداری  Djubo قدرت اتصال به سیستم ابری را دارد و برای هتل‌ها یک تجربه مدیریت یکپارچه را به ارمغان می آورد. 🔵 شما می‌توانید از این نرم افزاز به عنوان یک PMS مستقل استفاده کنید یا آن را به پلتفرم های فروش و توزیع DJUBO متصل کنید تا عملیات هتل خود را ساده و کارآمد کنید. 🔵 از طریق تقویم رزرو، تاریخ ورود و خروج مهمانان را مدیریت کنید و همچنین درخواست‌های رزرو حضوری و آفلاین را پردازش کنید. 🔵 از طریق سیستم CRS به مدیریت کانال و موتورهای رزرو متصل شده و از درخواست مهمانان خود مطلع شوید.  🔵 با اتصال این نرم افزار به تبلت‌های هوشمند داخل اتاق از درخواست سفارش روم سرویس رستوران، خدمات اسپا، لاندر و خانه‌داری مهمانان آگاه شوید. 🔵 از طریق این نرم افزار در قسمت eCollect می‌توانید به همگام‌سازی خودکار پرداخت‌ها و مدیریت صورت‌حساب اتاق‌ها بپردازید.

ایجاد شده: 23/آذر/1401       آخرین ویرایش: 23/آذر/1401     نرم افزارهای مدیریت هتلداری بین المللی
این قافله نجیب

این قافله نجیب

✍️ علی معین زاده - فعال و کارشناس گردشگری و هتلداری آخ که چه قدر دلم سوخت اصلاً آتیش ! گرفتم !! از اظهار نظر معاون محترم وزارتخانه در خصوص رفتار نجیبانه هتلها شب یلدا نزدیک و زمان هندوانه خوردن است امّا این بدان معنا نیست که معاون عزیز ، هندوانه زیر بغل هتلها بگذارید !! نزدیک هفتاد سال قبل برادران امیدوار با دو تا موتور سیکلت سفر دور دنیا را آغاز کردند ! کار نداریم مارکوپولو در قرن هفتم قمری سفر خود به شرق و ایران را با اسب و الاغ و شتر آغاز کرد حالا وزارتخانه محبت می کنند و می خواهند اجازه دهند گردشگران با اتومبیل خودشان به ایران سفر کنند چه پیشنهاد جالب و باور نکردنی !! البته فکر کنم پیشنهاد سفر با موتور و دوچرخه را در جلسات آینده ارائه خواهند داد ! جناب آقای شالبافیان از تلاش و کوشش شما در مجلس به حقیقت سپاسگزاریم و نمی توانیم این حقیقت را کتمان کنیم امّا واقعیت امر ، حامل های انرژی نبود بلکه فقط یک حامل بود آن هم گاز ، سال 1400 به اندازه چندین سال تخفیفی که بابت صنعتی بودن آبونمان خود را ،کمتر پرداخت کرده بودیم ، مجبور شدیم به شرکت محترم گاز پرداخت کنیم و در انتها چون به مجلس محترم گفته بودیم : ما از طلا گشتن پشیمان گشته و ما را مس کنید ! با پی گیری های فراوان مورد قبول واقع شد و ما را به خدماتی و تجاری نزول دادند و حالا چشممان روشن شده به آبونمان برق  ،که این بار با همان رفتار نجیبانه باید بگوئیم : ما از مس بودن هم پشیمان شدیم ما را به خاکه ذغال تبدیل کنید !! امان از دست دولت فخیمه و وزارتخانه کریمه !! چند سال برنامه ریزی و کلی آموزش کارشناس و تدوین انواع و اقسام شیوه نامه ها و دستورات و بخشنامه که تاسیسات باید استاندارد شوند و خوب این نجبا ! منظور همان تاسیسات نجیب است با کلی هزینه و رعایت مفاد تطبیق استاندارد ، الزامی و یا غیر الزامی تا بالاخره استاندارد می شوند با امید به اینکه از نرخ گذاری آزاد شوند حالا یک نیم نگاهی به آخرین مصوبه و دستورالعمل نرخگذاری بیاندازید ! ماحصل آن اینکه هتل هائی که استاندارد شدند مدیر هتل می تواند تقاضای نرخ کند تا اینجا باریکلا داره ! و در ادامه با توجه به نرخ تورم که بانک مرکزی ارسال کرده تا حداکثر 30 درصد !! تا اینجا هم ، کمی سخت است امّا نجیبانه تحمل می کنیم ! قسمت آخرش خیلی سخت است ! باید تقاضای خود را بفرستند برای تشکل حرفه ای وابسته و در نهایت با تائید اداره کل !! قابل اجرا است ، ؟آخی ، حالا اگر مدیرکل استانی تائید نکرد و یا معاونت گردشگری امضاء نکرد تمام کارها یعنی کشک !! حتی حاضر نشدند به جای واژه تائید مرقوم بفرمایند : با اطلاع اداره کل قابل اجرا است !! جناب آقای ضرغامی قربان آن مصاحبه ها و سخنرانی های جنجالی حضرتعالی ،  حالا ، بالا غیرتاً بفرمائید : نجیبانه زیر میز چه کسی باید زد ؟!   

ایجاد شده: 23/آذر/1401       آخرین ویرایش: 23/آذر/1401     مقالات و یادداشت ها
درخواست اعلام حالت فورس ماژور برای صنعت هتلداری

درخواست اعلام حالت فورس ماژور برای صنعت هتلداری

به گزارش هتل نیوز، " علی رحیم پور " مدیرعامل گروه هتل های بین‌المللی رکسان در جمع مدیران عامل گروه‌های هتلی با حضور معاون گردشگری کشور مطرح کرد ؛  با توجه به وضعیت کنونی و بحران‌های ناشی از رکودهای بی‌سابقه در ورود توریسم، جذب میهمان و کاهش چشمگیر پروازهای ورودی از فرودگاه امام، در نشست عصر روز گذشته هتلداران، پیشنهاد اعلام وضعیت فورس ماژور برای صنعت هتلداری را داد. او ادامه داد ؛ اتفاقاتی که رخ داده است خارج از ید سرمایه‌گذار است.  بهترین وضعیت صنعت گردشگری کشور سال ۹۷ بوده و از اواخر سال ۹۸ نشسته‌ایم تا وضعیت بهتر شود، تازه شش ماه بود وضعیت بهتر شده بود که دوباره افت کرد. " رحیم پور " افزود ؛ گردشگری داخلی تعطیل است، شهروند داخلی سرخوش نیست تا سفر برود.  ما حتی نمی‌دانیم شب عید چه اتفاقی می‌افتد. مدیرعامل گروه هتل های بین‌المللی رکسان تاکید کرد ؛ دولت باید برای حفظ نیروی انسانی این صنعت فکری کند. باید با دولت صحبت کرد، نمی شود با این شرایط ادامه داد. اگر لازم است شرایط فورس ماژور (اضطراری) اعلام شود. لازم به ذکر است هتل‌های فرودگاهی از جمله هتل‌های زیر مجموعه گروه هتل‌های رکسان است.

ایجاد شده: 22/آذر/1401       آخرین ویرایش: 22/آذر/1401     اخبار داخلی
 رفتار نجیبانه فعالان گردشگری علی‌رغم ضررهای تحمیلی کرونا

رفتار نجیبانه فعالان گردشگری علی‌رغم ضررهای تحمیلی کرونا

به گزارش هتل نیوز، " علی اصغر شالبافیان " معاون گردشگری کشور در جمع هتلداران از عملکرد وزارت گردشگری در خصوص پیگیری موضوعات و مشکلات این صنعت و برگزاری جلسات متعدد با سازمان‌ها و نهادهای متولی و مرتبط با بخش گردشگری در جهت مرتفع نمودن مشکلات اهالی این بخش تعریف کرد و عنوان نمود برخی از این مشکلات بزودی در مسیر بهبودی قرار خواهند گرفت. وی گفت ؛ وظیفه خود می‌دانیم که مشکلات حوزه گردشگری را به صورت جدی پیگیری کنیم و صدای رسای فعالان این صنعت باشیم. رفتار فعالان حوزه گردشگری نسبت به ضررهایی که به این بخش وارد شده رفتار نجیبانه‌ای بوده است. او ادامه داد ؛ موضوع لغو روادید از اهمیت بالایی برخوردار است. این موضوع را به صورت جدی دنبال می‌کنیم. با رئیس‌جمهوری نیز پیشتر در این باره رایزنی انجام شده که ایشان نیز موارد مطرح شده را به وزارت امورخارجه ارجاع و دستورات لازم را داده است. " شالبافیان " گفت ؛ در یک سال گذشته خوشبختانه مصوبات بسیار خوبی در مجلس در حوزه حامل‌های انرژی داشتیم. تلاش ما این است که در برگزاری نمایشگاه‌های خارجی تغییر رویکرد داشته باشیم. معاون گردشگری کشور ضمن اعلام اینکه ورود گردشگر با خودرو به ایران یکی از ایده‌هایی است که آن را در دست اقدام داریم گفت ؛ گردشگران از کشورهای مختلف از جمله عراق این امکان را خواهند داشت تا با خودرو به ایران سفر کنند و یا برای سفر به سایر کشورها نیز از ایران با خودروی شخصی عبور کنند.

ایجاد شده: 22/آذر/1401       آخرین ویرایش: 22/آذر/1401     اخبار داخلی
طراحی فرودگاه بین‌المللی ملک سلمان ریاض با شش باند

طراحی فرودگاه بین‌المللی ملک سلمان ریاض با شش باند

به گزارش سرویس ارجی هتل نیوز،‌ براساس جدیدترین خبرهای منتشر شده استودیو معماری بریتانیایی فاستر و شرکا در حال طراحی فرودگاه بین‌المللی ملک سلمان در شهر ریاض با شش باند است؛ پروژه‌ای قرار است با بیش از ۳۵ کیلومترمربع وسعت به یکی از بزرگ‌ترین فرودگاه‌های جهان تبدیل شود. در کنار فرودگاه بین‌المللی ملک سلمان که به نام سلمان بن عبدالعزیز آل‌سعود، پادشاه هفتم و کنونی عربستان سعودی نامگذاری شده است و انتظار می‌رود تا سال ۲۰۳۰ میلادی امکان رفت‌و‌آمد بالغ بر ۱۲۰ میلیون مسافر را فراهم نماید. فاستر و شرکا در حال طراحی ۱۲ کیلومترمربع امکانات مسکونی و تفریحی، فروشگاه‌های خرده‌فروشی و همچنین تسهیلات پشتیبانی از فرودگاه می‌باشند. پس از سال ۲۰۳۰ میلادی، طی دو دهه آینده این میزان رفت‌و‌آمد ۵۰ درصد افزایش می‌یابد. (ظرفیت مسافر به ۱۸۵ میلیون مسافر خواهد رسید) فرودگاه عظیم عربستان همچنین قصد دارد تا سال ۲۰۵۰ میلادی امکان جابجایی ۳.۵ میلیون تن بار در سال را فراهم کند. انرژی موردنیاز این فرودگاه با استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و همچنین بهره‌گیری از ابتکارات سبز پیشرفته در طول فرآیند طراحی تامین خواهد شد.

ایجاد شده: 21/آذر/1401       آخرین ویرایش: 21/آذر/1401     اخبار خارجی
لغو ۸۵ درصدی سفر گردشگران خارجی به ایران

لغو ۸۵ درصدی سفر گردشگران خارجی به ایران

به گزارش هتل نیوز، " جمشید حمزه‌زاده " رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران گفت ؛  جریانات و رخداد‌های اخیر در کشور باعث شد که بیش از ۸۵ درصد از گردشگران خارجی از کشور‌های اروپایی، آمریکایی و آسیایی سفر خود را به ایران کنسل کردند. او ادامه داد ؛  تعداد قابل توجهی از آن‌ها در نظر داشتند بعد از اقامت در قطر چند روزی را در ایران بگذرانند که حوادث اخیر باعث شد از اقامت در ایران منصرف و رزرو‌های خود را لغو کنند. "حمزه‌زاده " ضمن اعلام اینکه میانگین ضریب اشغال هتل‌ها به زیر ۲۰ درصد رسیده است گفت : اکثر هتلداران توان تامین هزینه‌های خود را ندارند. رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران در پایان افزود : بیشتر هتل‌ها در ایران گواهی استاندارد را دارند و بخش دیگر از آن‌ها در مرحله کسب اخذ استاندارد هستند و از لحاظ استاندارد هتل‌های ایران مشکلی ندارند.

ایجاد شده: 19/آذر/1401       آخرین ویرایش: 19/آذر/1401     اخبار داخلی
ژئوپارک طبس ثبت جهانی شد

ژئوپارک طبس ثبت جهانی شد

به گزارش هتل نیوز، " علیرضا امری کاظمی " ارزیاب و عضو شورای عالی ژئوپارک‌های جهانی یونسکو گفت ؛  ژئوپارک طبس به عنوان سومین ژئوپارک جهانی ایران، رأی مثبت شورای عالی ژئوپارک‌های جهانی یونسکو را دریافت کرد. او ادامه داد ؛ در آذرماه سال ۱۴۰۰ پرونده درخواست عضویت ژئوپارک طبس در شبکه‌های ژئوپارک‌های جهانی یونسکو پس از چهار سال آماده‌سازی زیرساخت‌های ژئوسایت‌ها و آموزش، پرونده این ژئوپارک ارسال شده بود. ارزیاب و عضو شورای عالی ژئوپارک‌های جهانی یونسکو تاکید کرد ؛ حکم تنفیذ ژئوپارک طبس پس از تایید هیات اجرایی یونسکو در بهار صادر می‌شود. ژئوپارک طبس در شمال غربی استان خراسان جنوبی و در مسیر ارتباطی جنوب و غرب به شرق و شمال شرق ایران، در منطقه‌ای با اقلیم بیابانی همراه با آب و هوای گرم و خشک قرار دارد.  این ژئوپارک سه بخش مرکزی، دیهوک و دستگردان را در بر می‌گیرد. تنوع بالای پدیده‌های کم‌نظیر زمین‌شناسی موجب شده تا این منطقه در میان زمین‌شناسان به «بهشت زمین‌شناسی ایران» مشهور شود.

ایجاد شده: 17/آذر/1401       آخرین ویرایش: 17/آذر/1401     اخبار داخلی
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...