نتایج جستجو...
دیدار نوروزی رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با روسای جوامع هتلداری سراسر کشور + گزارش تصویری

دیدار نوروزی رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با روسای جوامع هتلداری سراسر کشور + گزارش تصویری

دیدار نوروزی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با روسای جوامع هتلداری سراسر کشور و دیگر فعالان بخش خصوصی حوزه گردشگری، عصر امروز و در محل ساختمان مرکزی این سازمان برگزار شد. به گزارش هتل‌نیوز ، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در این دیدار ضمن تشکر از تمامی بخش‌های حوزه گردشگری به جهت همکاری با این سازمان، اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را کردیم که جایگاه گردشگری در کشور را ارتقا دهیم ولیکن با وجود صحبت‌هایی که مسئولان ارشد درباره حوزه گردشگری دارند متأسفانه متناسب با ظرفیت‌های کشور به این حوزه توجه نمی‌شود. معاون رئیس‌جمهور در ادامه ابراز داشت: پیشنهاد ما این است که اتاق فکری توسط جامعه هتلداران ایران شکل بگیرد و از هر جامعه و تشکل، دو نماینده در این اتاق فکر حضور داشته باشد تا در خصوص پیشبرد امور گردشگری در کشور تصمیم‌گیری‌های لازم صورت گیرد. گزارش تصویری مربوط به برگزاری این دیدار را در ادامه مشاهده می‌نمایید.

ایجاد شده: 18/فروردین/1397       آخرین ویرایش: 18/فروردین/1397     اخبار داخلی
مصاحبه اختصاصی هتل‌نیوز / تقدیر و تشکر هتلداران کرمانشاه از اقدامات میراث فرهنگی و گردشگری استان

مصاحبه اختصاصی هتل‌نیوز / تقدیر و تشکر هتلداران کرمانشاه از اقدامات میراث فرهنگی و گردشگری استان

نایب‌رئیس اتحادیه هتلداران استان کرمانشاه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار هتل‌نیوز، اظهار داشت: دلیل اصلی تفاوت در آمار ارائه شده میان میراث فرهنگی و اتحادیه هتلداران استان این است که مبنای اتحادیه هتلداران صرفا میانگین ضریب اشغال دریافتی از واحدهای اقامتی تحت پوشش است. به گزارش هتل‌نیوز، سیروس گل‌عنبر با اشاره به فعالیت 28 واحد اقامتی شامل 10 هتل، 2 هتل‌آپارتمان و 16 میهمانپذیر در سطح شهر کرمانشاه، افزود: خوشبختانه اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه در طول ایام تعطیلات نوروزی، نهایت تلاش خود در زمینه همکاری با هتلداران علی‌الخصوص در موضوع برخورد با فعالیت خانه‌های استجاری و خانه‌مسافرها را انجام داد. وی افزود: آمار ارائه شده توسط اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان در خصوص میزان اقامت مسافران نوروزی در استان بر مبنای کل تعداد مسافرین ورودی به استان محاسبه شده است و اقامت در مدارس و خانه‌ معلم و کمپ‌های موقت را نیز شامل می‌شود. نایب‌رئیس جامعه هتلداران استان کرمانشاه در پایان با اعلام کاهش ضریب اشغال هتل‌های این استان در نوروز امسال، گفت: در شرایطی که سال گذشته شاهد ضریب اشغال 90 درصدی بودیم، این میزان در نوروز امسال بین 50 تا 70 درصد، متغیر بود.

ایجاد شده: 17/فروردین/1397       آخرین ویرایش: 17/فروردین/1397     اخبار داخلی
مصاحبه اختصاصی هتل‌نیوز / افزایش 30 درصدی ضریب اشغال هتل‌های اردبیل در ایام نوروز 97

مصاحبه اختصاصی هتل‌نیوز / افزایش 30 درصدی ضریب اشغال هتل‌های اردبیل در ایام نوروز 97

مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار هتل‌نیوز ، اظهار داشت: خوشبختانه به دلیل استقبال گسترده مسافران نوروزی از جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل، وضعیت هتل‌ها در ایام نوروز امسال به نسبت سال گذشته بسیار بهتر بود و از سوی دیگر این رونق در زندگی کسبه و مردم شهر نیز مشهود بود. به گزارش هتل‌نیوز ، مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل، ابراز داشت: در نوروز امسال و بر اساس اطلاعات دریافتی از واحدهای اقامتی رسمی سراسر استان شامل هتل، هتل‌آپارتمان و میهمانسرا، شاهد میانگین ضریب اشغال 85 درصدی بودیم که این میزان در مقایسه با ضریب اشغال 55 درصدی به ثبت رسیده در سال گذشته با رشد 30 درصدی مواجه بوده است. “جعفر بذری” با تائید آمار ارائه شده از سوی رئیس جامعه هتلداران ایران، گفت: رشد 50 درصدی میزان اقامت ارائه شده از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با در نظر گرفتن مجموع شب‌های اقامت در تمامی مراکز از جمله خانه‌های مسافر، اقامتگاه‌های دولتی، مدارس آموزش و پرورش، کمپ‌ها و … محاسبه شده است. مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل با اشاره به فعالیت 6000 تخت خانه‌مسافر در شهر توریستی سرعین، بیان داشت: به دلیل عدم اخذ مجوز توسط این واحدها و مشکلات و مسائلی که در خصوص نحوه فعالیت خانه‌مسافرها وجود دارد، میزان اقامت مسافران نوروزی در این منازل در آمار رسمی اعلام شده توسط جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان، لحاظ نشده است. وی افزود: از سوی دیگر امسال نیز شاهد فعالیت گسترده وزارت آموزش و پرورش در امر اسکان و اقامت مسافران نوروزی بودیم به شکلی که بایستی اعتراف کرد این وزارتخانه به طور رسمی وارد صنعت هتلداری شده است. “جعفر بذری” در پایان گفت: متاسفانه در شهر توریستی مانند سرعین، مدارس از دو هفته قبل از ایام نوروز، تعطیل می‌شوند و حتی در حال حاضر نیز فعالیت آموزشی خود را آغاز نکرده‌اند و همچنان مشغول جذب مسافران هستند.

ایجاد شده: 16/فروردین/1397       آخرین ویرایش: 16/فروردین/1397     اخبار داخلی
افشاگری مدیرعامل جامعه هتلداران استان گیلان از اختلاف آمار مربوط به ضریب اشغال هتل‌ها در ایام نوروز

افشاگری مدیرعامل جامعه هتلداران استان گیلان از اختلاف آمار مربوط به ضریب اشغال هتل‌ها در ایام نوروز

به گزارش هتل‌نیوز ، مدیرعامل جامعه هتلداران استان گیلان در ابتدا ضمن اشاره به افزایش 10 درصدی ضریب اشغال هتل‌های این استان در ایام نوروز سال جاری در مقایسه با مدت زمانی مشابه سال گذشته، اظهار داشت: تفاوت در سیستم و معیار آمارگیری باعث می‌شود تا ضریب اشغال ارائه شده توسط سازمان میراث فرهنگی همواره چیزی حدود 20 درصد بالاتر از ضریب اشغال واقعی هتل‌ها باشد. “جواد عباسی” در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار هتل‌نیوز ، گفت: سازمان میراث فرهنگی بر اساس تعداد نفرات ورودی به هر استان که آن نیز با محاسبه تعداد پلاک‌های وسایل نقلیه دریافتی از اداره راه و ترابری به دست می‌آید اقدام به ارائه این آمار می‌نماید. برای مثال چنانچه تعداد مسافران ورودی به استان 20 نفر و ظرفیت هتل‌ها نیز 20 درصد باشد، ضریب اشغال 100 درصد اعلام می‌‌شود. مدیرعامل جامعه هتلداران استان گیلان، ابراز داشت: در مقابل، سیستم آمارگیری هتلداران بر اساس تعداد اتاق است زیرا بر اساس استانداردهای بین‌المللی هتلداری، ملاک و معیار ارزیابی عملکرد اقتصادی یک واحد اقامتی، فروش اتاق است. برای مثال همان 20 نفر مسافر در مثال قبلی نهایتا می‌توانند در 10 اتاق دو نفره، اسکان داشته باشند. دبیر تاسیسات گردشگری استان گیلان در ادامه افزود: دلیل اصلی این اختلاف آمار، ادارات کل استانی به ارائه آمار بالای گردشگران ورودی برای بهره‌گیری از سهم بیشتر در بودجه سالیانه است. “جواد عباسی” در پایان گفت: از سوی دیگر سایر نهادهای دولتی مانند سازمان امور مالیاتی، بانک‌ها و … نیز آمار ارائه شده توسط سازمان میراث فرهنگی را مبنای عمل خود قرار می‌دهند که این باعث بروز مشکلات بسیاری برای هتل‌ها در زمینه‌هایی مانند پرداخت عوارض، مالیات، تسهیلات بانکی و …. شده است.

ایجاد شده: 7/فروردین/1397       آخرین ویرایش: 7/فروردین/1397     اخبار داخلی
شاهین وثوق؛ مدیر ایرانی مجموعه اقامتی Club Center در Orange County آمریکا: هر روز یک هدیه است

شاهین وثوق؛ مدیر ایرانی مجموعه اقامتی Club Center در Orange County آمریکا: هر روز یک هدیه است

شاهین وثوق؛ مدیر مجموعه تفریحی و اقامتی Club Center در Orange County آمریکاست. بسیاری از میهمانان او از بزرگان و تاثیرگذاران Orange County هستند. به گزارش هتل‌نیوز ، وی که در تهران متولد و دوران کودکی خود را در ایران سپری کرده، معتقد است برای فعالیت در صنعت هتلداری زاده شده است زیرا میهمان‌نوازی در خون اوست و در خانواده او موروثی است. زمانی که پسر کوچکی بود و در تهران زندگی می‌کرد، علاقه فراوانی به کمک به پدر و مادرش داشت و به همین خاطر است که به گفته خودش باور نمی‌کند که در به دست آوردن شغل میزبانی برای امرار معاش، فقط شانس دخیل بوده باشد. در ابتدا مصاحبه به شوخی می‌گوید اگر همین الان به خانواده‌ام تلفن کنید و بگویید در حال رفتن به سمت خانه آنها هستید، وقتی به آنجا برسید با ظرفی از میوه تازه و شیرینی بر روی میز مواجه خواهید شد و اولین پرسش این خواهد بود: برای خوردن چه چیزی برای شما درست کنم؟ “شاهین وثوق” هم‌اکنون مدیریت یک مجموعه تفریحی و اقامتی در Orange County را بر عهده دارد. یک مکان اجتماعی با پرستیژ که پیش از او توسط آقای Henry T.Segerstrom تاسیس شده است. وی در خصوص اهمیت میهمان‌نوازی می‌گوید: جواب هر سوالی همیشه “بله” است. از کارمندانم خواسته‌ام که همواره به دنبال حل مشکلات باشند. اگر مثلا یک میهمان کیک خواست، باید راهی پیدا کنیم که بگوییم بله، سرآشپز کیکی خواهد پخت. اگر سرآشپز فرصت پخت کیک را نداشت، باید یک کیک برای میهمان خریداری شود. “شاهین وثوق” ادامه می‌دهد: به خاطر سپردن این موضوع که کدام میهمان تنها یک قالب یخ با نوشیدنی خود می‌نوشد و کدام میهمان اصلا یخ در نوشیدنی خود نمی‌اندازد، تنها بخشی از وظیفه کارمندان من است. او در مورد سابقه کاری خود در حوزه هتلداری و میهمان‌نوازی، گفت: زمانی که بیشتر از 15 سال نداشتم و تنها دو سال پس از اینکه خانواده‌ام از ایران به واشنگتن آمدند، کار خود را از ظرفشویی در هتل Marriott آغاز کردم. پس از آن و وقتی که در دانشگاه A&M تگزاس مشغول تحصیل در رشته بیزینس بودم، یک کافه را اداره می‌کردم. مدیریت در واحد اقامتی مانند Club Center همان قله‌ای است که همیشه به دنبال آن بوده است. شاهین وثوق در خصوص این موضوع، اظهار داشت: وقتی در اینجا هستم، خودم را فراموش می‌کنم. لابی این اقامتگاه مانند یک نسخه واقعی از LinkedIn است. اینجا محل ایجاد ارتباطات کاری است و من از ایجاد روابط لذت می‌برم. خلوتگاه شما کجاست؟ حیات پشتی؛ یک محل نشستن بسیار راحت و یک آلاچیق مشرف به منظره تپه‌ها رو به غرب دارم. دوست دارم که فقط در آنجا بنشینم و به غروب آفتاب خیره بشوم. اگر آزاد بودید چه می‌کردید؟ فکر کنم می‌رفتم و فیلم می‌دیدم. کمدی و اکشن را دوست دارم. مکان مورد علاقه شما کجاست؟ کافی شاپ پاول در Fountain Valley یک کافه کوچک و دنج است. تجملاتی در کار نیست. صاحب آن یک عضو سابق نیروی دریایی است. از فرزندانتان چه چیزی یاد گرفتید؟ با موسیقی که دوست داشتند به آنها نزدیک شدم. این روزها به Fall Out Boy و Snow Patrol گوش می‌دهم. نکته مورد علاقه شما در مورد Orange County چیست؟ این منطقه از لحاظ نژادی بسیار متنوع است و از اقوام مختلف در این منطقه حضور دارند که این یعنی غذاهای خوشمزه. رستوران‌های عالی بسیار زیادی در اطراف هستند. اوقات فراغت خود را چگونه می‌گذرانید؟ با خانواده‌ام هستم. دخترم و همسرش در Scottsdale زندگی می‌کنند. پسرم در نیویورک زندگی می‌کند. هر یک یا دو هفته د رمیان به پدر و مادرم سر می‌زنم. آنها در Irvine زندگی می‌کنند. پدرم 93 سال و مادرم 84 سال دارد. سخن پایانی؟ هر روز یک هدیه است

ایجاد شده: 26/اسفند/1396       آخرین ویرایش: 26/اسفند/1396     اخبار داخلی
مطالبه هتلداران بخش خصوصی استان اصفهان؛ ممانعت از موازی‌کاری در زمینه اقامت مسافران نوروزی

مطالبه هتلداران بخش خصوصی استان اصفهان؛ ممانعت از موازی‌کاری در زمینه اقامت مسافران نوروزی

به گزارش هتل‌نیوز ، رئیس اتحادیه هتلداران استان اصفهان اظهار داشت: آخرین نشست هماهنگی اعضای اتحادیه هتلداران استان اصفهان در سال 96 روز پنجشنبه هفته گذشته مورخ 24 اسفندماه به میزبانی هتل پیروزی اصفهان برگزار شد. “مهدی نریمانی” ابراز داشت: در این نشست که با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، معاون گردشگری، رئیس مجمع تشکل‌های گردشگری، رئیس و اعضای هیات رئیسه اتحادیه هتلداران استان اصفهان و همچنین مدیران کل هتل‌های زیرمجموعه اتحادیه هتلداران اصفهان برگزار شد، اعضا در رابطه با اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش رو جهت ایام نوروز و استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی به بحث و تبادل نظر پرداختند. رئیس اتحادیه هتلداران استان اصفهان، تصریح کرد: با توجه به همزمانی این روزها با ایام شهادت امام هادی ( ع ) تمامی حاضرین در این جلسه متعهد شدند تا اقدامات لازم در راستای فرهنگ‌سازی و اجرای برنامه‌های مناسب برای حفظ احترام این روزها را در دستور کار خود قرار دهند. “مهدی نریمانی” در ادامه با انتقاد از شرایط موجود در صنعت هتلداری کشور از جمله شهر اصفهان، گفت: متاسفانه در شرایطی که ایام نوروز جزو بازه زمانی پیک سفر در شهر اصفهان محسوب می‌شود و هتلداران از ماه‌ها پیش برای این ایام برنامه‌ریزی می‌کنند، شاهد این هستیم که در رابطه با بحث اقامت مسافران نوروزی موازی‌کاری صورت گرفته و دستگاه‌هایی مانند وزارت آموزش و پرورش، مشکلات زیادی را برای هتلداران استان به وجود آورده‌اند. وی در ادامه در واکنش به ابلاغیه معانت گردشگری کشور در رابطه با غیرقانونی بودن اسکان و اقامت مسافران نوروزی در مدارس، گفت: این ابلاغیه فقط توسط سازمان میراث فرهنگی و معاونت گردشگری، ابلاغ شده است و هیچ ضمانت اجرایی ندارد. از سوی دیگر هیچ ساز و کاری در خصوص نحوه جلوگیری از اقامت میهمانان غیر فرهنگی در مدارس تدوین نشده است. “مهدی نریمانی” مهمترین مطالبه هتلداران بخش خصوصی استان اصفهان را ممانعت از موازی‌کاری در زمینه اسکان و اقامت مسافران نوروزی برشمرد و افزود: در آستانه ایام نوروز به عنوان فصل پیک سفر، 70 درصد از ظرفیت هتل‌ها و واحدهای اقامتی رسمی استان اصفهان خالی است و این در شرایطی است که شاهد هستیم علاوه بر مدارس، خانه‌های اجاره‌ای و اقامتگاه‌های دولتی، مسافران در مساجد و امامزاده‌های شهر نیز اسکان یافته و هیچ برخورد و نظارتی در خصوص این اقدام صورت نگرفته است. وی افزود: وظیفه اصلی وزارت آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه دولتی، موضوع آموزش و فرهنگ‌سازی است ولیکن شاهد هستیم که این وزارتخانه بدون هیچ نظارت و ساماندهی وارد بحث اقامت شده و امسال نیز بیش از 12 هزار مدرسه و 100 هزار کلاس درس را به این موضوع اختصاص داده است. رئیس اتحادیه هتلداران استان اصفهان در پایان گفت: از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور و همچنین رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان متولی صنعت گردشگری در کشور، تقاضا داریم تا به طور جدی به موضوع فعالیت وزارت آموزش و پرورش در زمینه اسکان گردشگران و همچنین فعالیت اقامتگاه‌های دولتی، ورود پیدا کرده و صنعت هتلداری کشور را از وضعیت نامساعدی که درآن قرار گرفته است را نجات دهند.

ایجاد شده: 26/اسفند/1396       آخرین ویرایش: 26/اسفند/1396     اخبار داخلی
راه‌اندازی وب‌سایت رزرواسیون “خانه‌های شخصی” بدون مجوز سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

راه‌اندازی وب‌سایت رزرواسیون “خانه‌های شخصی” بدون مجوز سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

به گزارش هتل‌نیوز ، طی روزهای گذشته پیامکی به شرح زیر و به صورت گسترده برای صاحبان خانه‌های شخصی در شهر مشهد ارسال شده است. “به کمک ما میزبان حضور گردشگران نوروزی در منزل خود باشید و درآمد کسب کنید. جهت ثبت واحد اقامتی خود عدد 6 را ارسال نمایید” پس از بررسی‌های انجام شده توسط هتل‌نیوز و به گفته منابع آگاه خبری، این پیامک از سوی وب‌سایتی به نشانی vadiro.com ارسال شده است. در قسمت “درباره ما” این وب‌سایت آمده است: این سامانه با سرلوحه قرار دادن شعار “آرامش سفر، آسایش خاطر” تا کنون موفق شده است 10000واحد اقامتی را در 95 شهر کشور جهت رزرو به ثبت رساند تا کلیه اقشار جامعه با هر توان مالی بتوانند سفر کنند. این در حالیست که پیش از این تنها مرجع معتبر و دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور جهت رزرو خانه‌های شخصی، وب‌سایت خانه‌مسافر به نشانی khaneh-mosafer.ir معرفی شده بود. از سوی دیگر در بخش پایانی توضیحات این بخش، ذکر شده که تمامی حقوق این سرویس (وبسایت و اپلیکیشن‌های موبایل) متعلق به شرکت راهکار سرزمین هوشمند به شماره ثبت 266860 و شماره عضویت 2760231/20 در شورای عالی انفورماتیک می‌باشد.

ایجاد شده: 19/اسفند/1396       آخرین ویرایش: 19/اسفند/1396     اخبار داخلی
هتل‌نیوز بررسی می‌کند / مهمترین مشکلات و معضلات صنعت هتلداری در مصاحبه با بزرگان

هتل‌نیوز بررسی می‌کند / مهمترین مشکلات و معضلات صنعت هتلداری در مصاحبه با بزرگان

آژانس خبری هتل‌نیوز ؛ رسانه رسمی و تخصصی صنعت هتلداری ایران در مصاحبه با بیش از 40 نفر از مقامات، مسئولین، دست‌اندرکاران، روسای تشکل‌ها، مدیران ارشد، مدیران، مالکان و سرمایه‌گذاران صنعت هتلداری کشور فعال در بخش دولتی و خصوصی به بررسی مهمترین موضوعات، مسائل و مشکلات کشور در این حوزه، پرداخته است. مشروح مهمترین اظهارات این افراد در مصاحبه با خبرنگاران هتل‌نیوز را در ادامه مشاهده می‌نمایید. 1 – فرشید کریمی؛ مدیر عامل شرکت آرین پارسه کیش: بهتر است تا تمامی نمایشگاه‌های گردشگری داخلی در یک زمان و مکان واحد برگزار شود. 2 – محمدرضا تهرانی؛ مدیر هتل آساره تهران: ورود سرمایه‌گذاران خارجی به صنعت هتلداری منجر به رقابتی شدن بازار و تبلیغات در سطح بین‌المللی می‌شود 3 – حمید کشایی؛ مشاور جامعه هتلداران ایران: خانه‌مسافرها باید زیر مجموعه هتلداری باشند و توسط جامعه هتلداران ساماندهی شوند. 4 – نعمت‌الله شهبازی؛ مدیرعامل اسبق شرکت توسعه گردشگری ایران: استفاده از فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال، راهکاری است برای افزایش کیفیت ارائه خدمات به گردشگران. 5 – امیر سامان سایه‌بان؛ مدیر کل هتل اطلس مشهد: در داخل کشور بسترهای لازم برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران وجود ندارد. 6 – منتظری؛ سرارزیاب تاسیسات گردشگری کشور: بخش خصوصی در حوزه استانداردسازی و بروزرسانی هتل‌ها عملکرد بهتری نسبت به بخش دولتی دارد. 7 – حسین ثابت؛ سرمایه‌گذار در صنعت هتلداری: گردشگری ایران دارای پتانسیل فوق‌العاده‌ای است که متاسفانه استفاده درستی از آن نمی‌شود. 8 – امیرحسین جعفری؛ مدیرعامل شرکت سفرهای علاءالدین: تفاوت اصلی نمایشگاه‌های داخلی با نمایشگاه‌های بین‌المللی در تبلیغات، اطلاع‌رسانی و برندسازی است. 9 – جمشید حمزه‌زاده؛ رئیس جامعه هتلداران ایران: برگزاری نمایشگاه به صورت اصولی راهی برای توسعه گردشگری است. 10 – محسن قریب؛ رئیس هیات‌مدیره گروه هتل‌های آریا: جذب سرمایه‌گذاران خارجی برای احداث هتل در ایران یک ضرورت غیر قابل انکار است. 11 – کامیار اسکندریون؛ رئیس جامعه هتلداران استان زنجان: متاسفانه برنامه‌ریزی در صنعت هتلداری ایران مبتنی بر آمار و اطلاعات نیست. 12 – عبدالحمید حرمتی؛ رئبس جامعه هتلداران استان خوزستان: خانه‌مسافرها باید ذخیره صنعت هتلداری باشند نه جایگزین. 13 – حمید جاویدان؛ مدیرکل هتل بزرگ شیراز: هتلداری مانند هر صنعت دیگری نیازمند زیربنای آموزشی، فرهنگی و اجتماعی است. 14 – علی‌عباس کمری؛ مدیرعامل سازمان سیاحتی کوثر: نمایشگاه گردشگری نیازمند اطلاع‌رسانی و تبلیغات از رسانه ملی است. 15 – ابوالفضل مکرمی‌فر؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی: در صنعت هتلداری به شدت با کمبود نیروی انسانی متخصص و کار آزموده مواجه هستیم. 16 – موافق؛ مدیرکل هتل هما ۱ مشهد: آموزش‌های هتلداری در سطح دانشگاه فقط جنبه نظری و تئوری دارد. 17 – جناب آقای حسن سیادتان؛ رئیس جامعه هتلداران استان فارس: نقطه شروع توسعه گردشگری ایران، تشکیل وزارتخانه است. 18 – محسن‌نژاد؛ معاون گردشگری استان فارس: ساخت هتل‌های جدید 4 و 5 ستاره برای جذب گردشگران خارجی، ضروری است. 19 – مانی معین‌زاده؛ مدیرکل هتل های فرودگاهی ایبیس و نووتل: تفاوت اصلی هتلداری ایران با سطح بین‌المللی در سیستم‌های کاری و روش‌های جذب مشتری است. 20 – علی معین‌زاده؛ رئیس جامعه هتلداران استان کرمان: هتلداران بر خلاف آژانس‌ها توان مالی شرکت در نمایشگاه‌های گردشگری را ندارند. 21 – یورگن شارکوزی؛ متخصص کار آفرینی و توسعه کسب و کار در صنعت گردشگری و هتلداری: ایران در سال گذشته شروع خوبی در حوزه گردشگران ورودی و افزایش مشاغل در این صنعت داشته است. اما پیش‌بینی‌های 10 سال آینده، رشد کمتری را نشان می‌دهد. 22 – پوریا ملکی؛ مدیر هتل میراژ کیش: وجود دپارتمان و واحد آموزش در هتل‌ها ضروری است. 23 – ضمیری؛ مالک و مدیر هتل پارسیس مشهد: نهادها و ارگان‌های دولتی به جای حمایت، سنگ‌اندازی می‌کنند. 24 – شاه‌احمدی؛ مدیرکل هتل‌های بین‌المللی و کریمه قم: فعالیت خانه‌مسافرها و واحدهای اقامتی دولتی ضریب اشغال هتل‌های استان قم را به 20 درصد رسانده است. 25 – الهام کزازی: مدیرعامل شرکت آموزش، مطالعات و مشاوره سیاحتی گردشگران بنیاد: نگاه‌ها به موضوع آموزش در هتلداری ایران، سطحی و همه چیز در حد شعار است. 26 – بصیری؛ نایب‌رئیس هیات‌مدیره شرکت مطبخ آرا: نمایشگاه گردشگری بهترین پل ارتباطی میان تولید کنندگان تجهیزات با هتلداران است. 27 – احد فخر؛ مدیر هتل هیلان رفسنجان: بازسازی هتل‌ها و بروز رسانی امکانات و خدمات نسبت به ساخت هتل‌های جدید در اولویت قرار دارد. 28 – عبدالحمید حمیدی؛ رئیس جامعه هتلداران استان کردستان: نمایش فرهنگ و آئین‌های بومی و محلی در نمایشگاه راه توسعه گردشگری نیست. 29 – فضل‌الله جوادپور؛ مدیرکل هتل شاه عباسی اصفهان: شاه بیت غزل صنعت گردشگری ایران احساس امنیت است. 30 – علی رحیم‌پور؛ مدیرعامل شرکت مهر سیاحت سبا: سیستم حاکم بر کسب‌و‌کار هتلداری ایران، بسته و خسته‌کننده است. 31 – محمد محب‌خدایی؛ معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور: رسانه‌های بخش خصوصی نظیر هتل‌نیوز نقش اصلی در اطلاع‌رسانی نمایشگاه را داشتند. 32 – سرکار خانم لسلی؛ مدیر دومین سایت محبوب سفر به ایران در چین: در چین اطلاعات بسیار کمی راجع به ایران وجود دارد و چنین رویدادی می‌تواند در راستای ایران‌شناسی بسیار موفقیت‌آمیز باشد. 33 – مهرداد تاوتلی؛ مدیرعامل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی: گردشگری ایران در حال گذار از سنتی به مدرن است. 34 – حسام‌الدین امیری؛ رئیس هیات‌مدیره گروه هتل‌های اسپیناس: صنعت هتلداری در ایران نوپاست و راه طولانی را در پیش دارد. 35 – مارک لوئیس کلیفت؛ مدیرعامل پین تا پین: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی موجب توسعه صنعت گردشگری شده و ایران واقعی را به دنیا نشان می‌دهد. 36 – محمدرضا افشاری؛ مدیرعامل ایرانگردی مارکوپولو: تعامل میان هتلداران، تورگردانان و آژانس‌ها منجر به توسعه بیشتر صنعت گردشگری خواهد شد. 37 – رضا الوند؛ رئیس هیات‌مدیره شرکت گردش‌سازان تک پرداز: صنعت گردشگری و هتلداری ایران در زمینه آموزش‌های روز دنیا دچار خلاء است. 38 – علی دستجردی؛ رئیس هیات‌مدیره گروه هتل‌های سورینت: خصوصی‌سازی همیشه جزو اهداف اصلی دولت‌های پس از انقلاب بوده است. 39 – مهدی براتی؛ مدیر بهره‌برداری شرکت پارس آریا: اگر برای نیروی انسانی در صنعت هتلداری برنامه‌ریزی نداشته باشیم، خروجی خوبی نخواهیم داشت. 40 – حیدری؛ کارشناس “آی سی تی” در صنعت هتلداری: توسعه هتلداری با استفاده از تکنولوژی روز دنیا مانند “آی پی تی وی” عجین شده است. 41 – جعفر بذری؛ رئیس جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل: اخذ مالیات بر ارزش افزوده از میهمانان باعث بروز مشکلات زیادی در هتل‌ها شده است. 42 – سپهری؛ مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سفر کارت ملی: قیمت بالای زمین و محدودیت‌های فرهنگی مهمترین موانع صنعت هتلداری ایران است. 43 – ابراهیم بای سلامی؛ مدیرعامل هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی: صد هتل صد کسب‌و‌کار؛ جامع‌ترین طرح موجود در صنعت گردشگری کشور و دارای بیانیه، مانیفست و مواد مشخص است.

ایجاد شده: 19/اسفند/1396       آخرین ویرایش: 19/اسفند/1396     اخبار داخلی
مجموعه هتل‌های کوهستانی هوانگشو؛ طراحی ارگانیک محصولی از گروه معماری MAD

مجموعه هتل‌های کوهستانی هوانگشو؛ طراحی ارگانیک محصولی از گروه معماری MAD

به گزارش سرویس خارجی هتل‌نیوز ، مجموعه هتل‌های کوهستانی “هوانگشو” در پارک بین‌المللی به همین نام در چین و در مساحتی به اندازه 613.200 متر مربع و در سال 2017 طراحی و ساخته شدند. کوهستان “هوانگشو” در یکی از مناطق باستانی و قدیمی چین در استان “آنهویی” واقع شده که یکی از زیباترین مناطق کشور چین به شمار می‌رود. این منطقه از چین به واسطه مناظر بی‌نظیرش شهرت خاصی بین هنرمندان و نقاشان داشته و به همین دلیل استقبال زیادی از این منطقه صورت می‌گیرد. مجموعه این عوامل باعث شد تا گروه معماری MAD با نظارت “ما یانسونگ” پروژه‌ای بزرگ و فوق العاده را برای خلق مجموعه‌ای از هتل‌های اقامتی در این منطقه را ارائه دهند. پروژه‌ای که به راستی به مناسب‌ترین گروه طراحی رسیده تا آنها با خصوصیات و مفاهیم ذهنی خود، بهترین نتیجه را برای این مجموعه رقم بزنند. طرح گروه معماری MAD، مجموعه‌ای از هتل‌های لوکس و بزرگ برای گردشگران است. رویکرد طراحی ارگانیک به همراه خطوط دوار که با طبیعت همگام شده‌اند در طراحی‌های جدید گروه معماری MAD مشاهده می‌شود. “ما یانسونگ” به مانند گذشته ویژگی‌های بصری زیبایی‌شناسی طرح خود را با مشاهده به محیط اطراف و سایت پروژه ارائه کرده است. پرهیز از هر گونه المان‌های اضافی، فراهم کردم بهترین منظره از داخل ساختمان‌ها برای مراجعه‌کنندگان و ارائه بهترین منظره از بیرون نسبت به ساختمان‌ها از مهم‌ترین اقدامات گروه معماری MAD به شمار می‌روند. فراهم ساختن یک شرایط مدرن به همراه تمام امکانات رفاهی در قلب منطقه‌ای که به عنوان یکی از مهم‌ترین نقاط کره زمین که در سازمان “یونسکو” به ثبت رسیده، توانسته است قابلیت‌های فرهنگی- هنری مهمی را خلق نماید. هر کدام از ساختمان‌ها دارای ارتفاع متفاوتی است که به منظور حفظ سطوح زمین و تخریب کمتر، طراحی شده‌اند. ارتباط پویایی بین این 10 ساختمان ایجاده شده که این ارتباط توسط پیکره‌بندی تمام مجموعه به سمت ضلع جنوبی دریاچه صورت گرفته است. این اقدام طراحی منجر به شکل‌گیری و ارتباط بهتر ساختمان‌ها به عنوان یک مجموعه کامل شده و کانسپت معماری طبیعت‌گرا و طبیعت معمارگرا را به خوبی حفظ نموده است. مجموعه اتاق‌های ساختمان‌ها نیز دارای تفاوت متراژ و امکانات می‌باشند. نقطه مشترک تمام واحدها، تعبیه بالکن بوده که خطوط آنها با نگرش در توپوگرافی زمین طراحی شده است. مجموعه اقامتی کوهستانی “هوانگشو” به مانند مجسمه‌های بزرگ و سپیدی هستند که آرام و زیبا، هارمونی زیبایی را با زمین‌های چای کوهستان ساخته‌اند.

ایجاد شده: 19/اسفند/1396       آخرین ویرایش: 19/اسفند/1396     اخبار خارجی
کسب تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کننده توسط هتل “الیزه” شیراز

کسب تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کننده توسط هتل “الیزه” شیراز

هتل الیزه شیراز برای دومین سال پیاپی موفق به کسب تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در رشته هتلداری شد. به گزارش هتل‌نیوز ، در این جشنواره واحدهای مختلف تولیدی و خدماتی مورد ارزیابی دقیق و فنی گروه کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار می‌گیرند و در نهایت، گواهینامه و همچنین تندیس‌های برنزی، نقره‌ای و طلایی به واحدهای برتر اهدا می‌شود. رضایت‌مندی مشتریان، وجود سیستم‌های مدون مدیریت و تضمین کیفیت، رعایت قوانین و موازین قیمت‌گذاری از مهمرین معیارهای ارزیابی واحدهای تولیدی و خدماتی برای کسب عناوین برتر است. مدیر هتل “الیزه” شیراز در مصاحبه با هتل‌نیوز، اظهار داشت: ما در هتل الیزه، سه محور اصلی را جهت کسب رضایت‌مندی بالای میهمانان به عنوان فلسفه اصلی ارائه خدمات، مبنای کار خود قرار داده‌ایم. این سه محور به ترتیب عبارت است از: 1 – سرمایه انسانی باهوش، جوان و تحصیلکرده به عنوان زیرساخت اصلی امور اجرایی در سازمان 2 – استفاده از آخرین علوم دانشگاهی روز دنیا به عنوان زیرساخت دانش سازمانی 3 – استفاده از آخرین و جدیدترین تکنولوژی‌ها به عنوان ابزار اصلی در مدیریت فرایندها علیرضا تهرانی ابراز داشت: تیم کاری هتل الیزه در تلاش است تا حتی یک میهمان نیز با ناراحتی و نارضایتی از هتل خارج نشود. وی در ادامه در خصوص کسب تندیس طلایی جشنواره حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، گفت: سرویس‌دهی در هتل نیاز به عشق دارد. ما در سال اول موفق به کسب گواهینامه شدیم و با پیشرفتی که داشتیم در دو سال اخیر موفق به کسب تندیس طلایی این جشنواره شده‌ایم. نکته مهم در کسب این افتخارات، حفظ و تکرار این موفقیت‌هاست می باشد که مدیون حمایت میهمانان وفادارمان و تیم سخت‌کوش هتل است.

ایجاد شده: 16/اسفند/1396       آخرین ویرایش: 16/اسفند/1396     اخبار داخلی
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...