رویدادها و نمایشگاه‌ها

تقویم اختصاصی هتل نیوز، معرفی آخرین و جدیدترین رویدادهای نمایشگاهی داخلی، خارجی و سایر رویدادها با جزئیات.


نمایشگاه هتل، تجهیزات پذیرایی، غذا و نوشیدنی ( Food & Hotel Indonesia ) – جاکارتا ( اندونزی )

نمایشگاه هتل، تجهیزات پذیرایی، غذا و نوشیدنی ( Food & Hotel Indonesia ) – جاکارتا ( اندونزی )

به گزارش هتل‌نیوز ، پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی هتل، تجهیزات پذیرایی، غذا و نوشیدنی تحت عنوان Food & Hotel Indonesia طی مدت چهار روز از تاریخ 24 تا 27 جولای مصادف با 2 تا 5 مردادماه در شهر "جاکارتا" اندونزی برگزار می‌شود. در این رویداد بین‌المللی، محصولاتی در زمینه تجهیزات پذیرایی، تهیه و پردازش غذا، آشپزی، نوشیدنی، توزیع، نانوایی و قنادی، گوشت و مرغ و همچنین محصولات لبنی به نمایش گذاشته می‌شود. نمایشگاه هتل، تجهیزات پذیرایی، غذا و نوشیدنی اندونزی، همه ساله محل تجمع و حضور جمعی از تصمیم‌گیرندگان، وارد کنندگان، تولید و توزیع کنندگان، نمایندگان شرکت‌ها، هتلداران، مشاوران، سرمایه‌‌گذاران و خریداران فعال در حوزه‌های مرتبط است تا جایی که در دوره گذشته این رویداد، 1597 شرکت بین‌المللی از 47 کشور مختلف جهان، 14 پاویون بین‌المللی و همچنین حدود 36000 نفر بازدید کننده، حضور داشتند. کشور اندونزی با رشد اقتصادی 6.2 درصد و جمعیتی بالغ بر 240 میلیون نفر به عنوان فرزند طلایی اقتصاد جهان، نام‌گذاری شده است. کشوری که با برخورداری از فضای کسب و کار سالم و شرایط سیاسی پایدار، یکی از 4 بازار رو به رشد جهان را به خود اختصاص داده است. پیش‌بینی می‌شود در این دوره از نمایشگاه هتل، تجهیزات پذیرایی، غذا و نوشیدنی نیز حدود 1600 شرکت و بین 20 تا 50 هزار نفر بازدیدکننده، حضور داشته باشند تا با نوآوری‌های جدید، ایده‌های کسب و کار، روندها و فناوری‌های در صنعت میهمان‌نوازی و هتلداری، آشنا شوند.

ایجاد شده: 1/مرداد/1398       آخرین ویرایش: 1/مرداد/1398
نمایشگاه غذا، نوشیدنی و خدمات میهمان‌نوازی ( Thailand Retail Food & Hospitality Services ) – بانکوک ( تایلند )

نمایشگاه غذا، نوشیدنی و خدمات میهمان‌نوازی ( Thailand Retail Food & Hospitality Services ) – بانکوک ( تایلند )

به گزارش هتل‌نیوز ، نمایشگاه بین‌المللی غذا، نوشیدنی و خدمات میهمان‌نوازی تحت عنوان Thailand Retail Food & Hospitality Services که سیزدهمین دوره آن طی روزهای 11 تا 14 جولای 2019 مصادف با 20 تا 23 تیرماه در شهر "بانکوک" کشور تایلند، برگزار می‌شود، رویداد و محلی برای برقراری ارتباط و تعامل بیشتر میان واردکنندگان و توزیع‌‍‎‌کنندگان تجهیزات مرتبط و ایجاد حس اعتماد بیشتر نزد مشتریان به حساب می‌آید. در این نمایشگاه، محصولات مرتبط با غذا و نوشیدنی در هتل‌ها، استراحتگاه‌ها، رستوران، ناهارخوری، کافی‌شاپ، قنادی، نانوایی و کسب و کارهای خرده‌فروشی مرتبط به نمایش گذاشته می‌شود. در دوره گذشته نمایشگاه غذا، نوشیدنی و خدمات میهمان‌نوازی تایلند که در سال 2018 برگزار شد، تعداد 23905 نفر از این رویداد بین‌المللی بازدید بعمل آوردند. همچنین 150 شرکت‌کننده از 10 کشور مختلف جهان نیز در این دوره حضور داشتند. با ادغام اقتصاد کشورهای جنوب شرق آسیا با جمعیتی بیش از 650 میلیون نفر، تقاضای بازار در بخش‌های غذا، رستوران و هتل‌ها، روز به روز در حال افزایش است و پیش‌بینی می‌شود طی سال 2019 بیش از 54 میلیارد دلار در صنعت گردشگری این منطقه سرمایه‌گذاری شود. از سوی دیگر با توجه به اولویت و نیازهای مصرف‌کنندگان، بازار غذا و خدمات مربوط به آن در منطقه جنوب شرقی آسیا به سمت غذای سالم و بهره‌وری در حال حرکت است. کیفیت، نوآوری و تکنولوژی در صنایع مربوط به هتل‌های منطقه روند رو به رشدی را سپری می‌کند.

ایجاد شده: 22/تیر/1398       آخرین ویرایش: 22/تیر/1398
نمایشگاه هتلداری، میهمان‌نوازی، خدمات غذایی و رستوران ( Hawaii Lodging Hospitality Foodservice Expo ) - هاوایی ( آمریکا )

نمایشگاه هتلداری، میهمان‌نوازی، خدمات غذایی و رستوران ( Hawaii Lodging Hospitality Foodservice Expo ) - هاوایی ( آمریکا )

به گزارش هتل‌نیوز ، بیست و پنجمین دوره نمایشگاه هتلداری، میهمان‌نوازی، خدمات غذایی و رستوران "هاوایی" با نام Hawaii Lodging Hospitality Foodservice Expo به مدت دو روز و طی روزهای 10 و 11 جولای سال 2019 ( 19 و 20 تیرماه ) برگزار خواهد شد. این رویداد سالیانه که از سال 1995 آغاز بکار نموده است به عنوان بزرگترین نمایشگاه تجاری حوزه صنعت هتلداری و خدمات غذایی در ایالت "هاوایی" محسوب می‌شود که دسترسی خریداران به طیف وسیعی از محصولات و خدمات را فراهم می‌کند. هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه این است که تمامی خریداران و تامین‌کنندگان مرتبط از قبیل معماران، دانشگاه‌ها، سازمان‌های دولتی، مراکز خرید و فروشگاه‌ها، اقامتگاه‌ها، مدارس، مدیران املاک، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، طراحان داخلی و ... را گردهم آورد. در دوره گذشته این نمایشگاه که در سال 2018 برگزار شد، تعداد 4982 شرکت‌کننده حضور داشتند.

ایجاد شده: 17/تیر/1398       آخرین ویرایش: 17/تیر/1398
نمایشگاه بین‌المللی صنعت میهمان‌نوازی؛ هتلداری، رستوران و غذا ( International Hotel Restaurant & Catering Show ) - تایپه ( تایوان )

نمایشگاه بین‌المللی صنعت میهمان‌نوازی؛ هتلداری، رستوران و غذا ( International Hotel Restaurant & Catering Show ) - تایپه ( تایوان )

به گزارش هتل‌نیوز ، نمایشگاه بین‌المللی صنعت میهمان‌نوازی با تمرکز بر حوزه‌های هتلداری، رستوران، پذیرایی و غذا با نام International Hotel Restaurant & Catering Show طی روزهای 19 تا 22 ژوئن 2019 ( 29 خردادماه تا اول تیرماه ) در کشور تایوان، برگزار می‌شود. هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه که بزرگترین رویداد حوزه میهمان‌نوازی در جزیره تایوان به حساب می‌آید، کمک به توسعه کسب و کار، ارائه خدمات مشاوره و اتصال شرکت‌ها به بازارهای بین‌المللی است. از دیگر اهداف این نمایشگاه می‌توان به ایجاد روابط دوستانه با سایر کشورهای جهان، اطلاع‌رسانی به خریدان در خصوص محصولات جدید و در نهایت ایجاد ارتباط میان تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان تجهیزات، خدمات و فناوری‌های جدید، اشاره کرد. بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت میهمان‌نوازی در تایوان، راه‌حل‌های نوآورانه و روندهایی برای کسب سود بیشتر را به دست خواهند آورد.

ایجاد شده: 29/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 1/تیر/1398
نمایشگاه بین‌المللی غذا، نوشیدنی و میهمان‌نوازی ( Express Food & Hospitality Bengaluru ) - بنگلور ( هندوستان )

نمایشگاه بین‌المللی غذا، نوشیدنی و میهمان‌نوازی ( Express Food & Hospitality Bengaluru ) - بنگلور ( هندوستان )

به گزارش هتل‌نیوز ، نمایشگاه بین‌المللی غذا، نوشیدنی و میهمان‌نوازی هندوستان تحت عنوان Express Food & Hospitality Bengaluru طی روزهای 13 تا 15 ژوئن سال جاری ( 23 تا 25 خردادماه ) در شهر "بنگلور" برگزار می‌شود. این نمایشگاه یک رویداد تجاری به شکل B2B است که بر صنعت غذا و میهمان‌نوازی تمرکز دارد و هدف اصلی آن، ایجاد فرصت‌های بزرگ و کسب و کارهای موفق برای شرکت‌ها و متخصصان تجاری در کشور هندوستان است. در نمایشگاه بین‌المللی غذا، نوشیدنی و میهمان‌نوازی هندوستان، شرکت‌هایی از 11 کشور مختلف جهان حضور دارند که به معرفی و ارائه برندهای معتبر در این حوزه خواهند پرداخت. علاوه بر نمایشگاه، برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی و همچنین کنفرانس‌ها و نشست‌های تخصصی از دیگر برنامه‌های جانبی نمایشگاه بین‌المللی غذا، نوشیدنی و میهمان‌نوازی در هندوستان خواهد بود.

ایجاد شده: 20/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 26/خرداد/1398
نمایشگاه هتلداری، خدمات غذایی و نوشیدنی - میانمار

نمایشگاه هتلداری، خدمات غذایی و نوشیدنی - میانمار

به گزارش هتل‌نیوز ، ششمین دوره نمایشگاه هتلداری، میهمان‌نوازی و صنایع غذایی میانمار طی روزهای 5 تا 7 ژوئن امسال ( 15 تا 17 خردادماه ) با حضور تمامی ذی‌نفعان اصلی و رهبران صنعت غذا و میهمان‌نوازی این کشور در مرکز نمایشگاهی ME برگزار شد. نمایشگاه‌های UPM مدت‌هاست که با برگزاری 18 رویداد نمایشگاهی در قاره آسیا به عنوان شاخصی برای تعیین استانداردهای مواد غذایی، نوشیدنی و میهمان‌نوازی به حساب می‌آیند. در این نمایشگاه سه روزه، مجموعه‌ای از محصولات و فرآورده‌های غذایی و نوشیدنی، خدمات و ملزومات پذیرایی و همچنین تجهیزات و اقلام مورد نیاز آشپزخانه، مراکز پذیرایی و اقامتی به نمایش گذاشته شد. برگزاری جلسات، نشست‌ها، مسابقات و سمینارهای آموزشی با حضور خریداران ارشد و تصمیم‌گیرندگان اصلی از دیگر برنامه‌های برگزار شده در این نمایشگاه بود. رشد 450 درصدی تعداد اتاق‌های هتل در میانمار طی پنج سال گذشته منجر به گرایش این کشور به تکنولوژی‌های جدید و محصولات با کیفیت، رشد اقتصادی شرکت‌های کوچک و متوسط و همچنین جذب سرمایه‌گذاران خارجی شده است.

ایجاد شده: 18/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 26/خرداد/1398
کنفرانس بین‌المللی سرمایه‌گذاری در صنعت هتلداری ( International Hospitality Industry Investment Conference ) - نیویورک (  آمریکا )

کنفرانس بین‌المللی سرمایه‌گذاری در صنعت هتلداری ( International Hospitality Industry Investment Conference ) - نیویورک ( آمریکا )

به گزارش هتل‌نیوز ، چهل و یکمین دوره کنفرانس بین‌المللی سرمایه‌گذاری در صنعت هتلداری تحت عنوان NYU International Hospitality Industry Investment Conference طی روزهای 2 تا 4 ژوئن ( 12 تا 14 خردادماه 98 ) در شهر نیویورک آمریکا، برگزار خواهد شد. این رویداد سه روزه که توسط مرکز مطالعات حرفه‌ای و کارشناسی دانشگاه نیویورک، سازماندهی و برگزار می‌شود، محلی است برای حضور دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و مدیران مرکز هتلداری و میهمان‌نوازی این دانشگاه و همچنین مدیران ارشد، سرمایه‌گذاران، توسعه‌دهندگان و اقتصاددانان که در جلسات عمومی و کارگاه‌های تخصصی به بحث، تبادل نظر و ارائه ایده در رابطه با موضوعات جهانی این حوزه مانند سبک زندگی لوکس، مسائل حقوقی، توافق‌نامه‌های بین‌المللی، رزرواسیون‌های جهانی و ... بپردازند.

ایجاد شده: 11/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 26/خرداد/1398
نمایشگاه بین‌المللی غذا و نوشیدنی در صنعت هتلداری ( Food & Hotel Seoul ) - سئول ( کره جنوبی )

نمایشگاه بین‌المللی غذا و نوشیدنی در صنعت هتلداری ( Food & Hotel Seoul ) - سئول ( کره جنوبی )

به گزارش هتل‌نیوز ، کره جنوبی از جمله دوست‌داران مواد غذایی و کشوریست که روند جهانی غذا در آن همیشه در حال توسعه است. تقاضای این کشور برای محصولات جدید و نوآورانه محصولات غذایی در سطح بین‌الملل همچنان در حال رشد است. نمایشگاه بین‌المللی غذا و نوشیدنی به عنوان بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی مرتبط با صنعت غذا، میهمان‌نوازی و هتلداری در کشور کره جنوبی، فضایی است که مشتریان حرفه‌ای، تهیه‌کنندگان و کارشناسان این حوزه با یکدیگر ملاقات می‌کنند. دوره قبلی این نمایشگاه در سال 2018 با حضور 1472 شرکت از جمله 571 شرکت بین‌المللی از 47 کشور جهان در فضایی به مساحت 76121 متر مربع، برگزار شد و بیش از 45 هزار نفر نیز از آن بازدید کردند. نمایشگاه بین‌المللی غذا و نوشیدنی کره جنوبی که با نام SFH شناخته می‌شود در سال 2019 طی روزهای 21 تا 24 ماه می ( 31 اردیبهشت تا 3 خرداد ) در مرکز نمایشگاه و کنفرانس‌های بین‌المللی شهر سئول ( Kintex ) برگزار خواهد شد.

ایجاد شده: 28/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 26/خرداد/1398
نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذا و نوشیدنی ( National Restaurant Association Show ) - شیکاگو ( آمریکا )

نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذا و نوشیدنی ( National Restaurant Association Show ) - شیکاگو ( آمریکا )

به گزارش هتل‌نیوز ، نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذا و نوشیدنی که با نام NRA Show شناخته می‌شود، یکی از مهمترین و در عین حال با سابقه‌ترین نمایشگاه‌های حوزه غذا و نوشیدنی در کشور آمریکاست که از سال 1919 میلادی آغاز بکار کرده و صدمین دوره آن از تاریخ 18 تا 21 ماه می سال جاری مصادف با 28 تا 31 اردیبهشت‌ماه در شهر "شیکاگو" آمریکا، برگزار خواهد شد. این رویداد بین‌المللی همه ساله تعداد بسیار زیادی از صاحبان و مدیران رستوران‌ها را گردهم می‌آورد. برای مثال دوره پیشین این نمایشگاه با حضور 2300 شرکت‌کننده و بازدید بیش از 45 هزار نفر، برگزار شد. از سوی دیگر همواره مورد توجه دست‌اندرکاران بخش غذا و نوشیدنی در هتل‌ها نیز بوده است.  در نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذا و نوشیدنی آمریکا، هر آنچه که در این صنعت وجود دارد و اتفاق می‌افتد از تجهیزات و لوازم غذا تا آخرین تکنولوژی‌ها و فناوری‌ها به نمایش گذاشته می‌شود. در حقیقت این نمایشگاه، فضایی برای کشف، یادگیری، ارتباط، الهام پذیری و به دست آوردن ابزارهای لازم برای نوآوری و رشد در بازار جهانی غذاست.

ایجاد شده: 23/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 26/خرداد/1398
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...