موسسات آموزش عالی
موسسه آموزش عالی بینالود

موسسه آموزش عالی بینالود

معرفی: گروه مدیریت جهانگردی و هتلداری در سال 1387 در مؤسسه آموزش عالی بینالود مشهد آغاز به کار کرد. مؤسسه آموزش عالی بینالود مشهد اولین مؤسسه آموزش عالی در سطح استان های خراسان محسوب می شود که رشته مدیریت جهانگردی را تأسیس نمود. گروه مدیریت جهانگردی و هتلداری در ابتدا با پذیرش دو کد در مقطع کاردانی رشته مدیریت جهانگردی آغاز به کار کرد و سپس در سنوات بعد توانست مقطع کارشناسی ناپیوسته مدیریت جهانگردی، کارشناسی پیوسته مدیریت جهانگردی و کارشناسی ناپیوسته مدیریت هتلداری را نیز راه اندازی نماید و ده ها دانشجوی علاقمند را آموزش دهد. از سال 1395 نیز با راه اندازی دوره کارشناسی ارشد اکوتوریسم (طبیعت گردی) این گروه موفق شد برای نخستین بار در سطح دانشگاه های شرق کشور عهده ­دار آموزش های تخصصی در حوزه گردشگری و طبیعت گردی باشد. از سال 1396 با اخذ مجوز از وزارت علوم، دوره کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی نیز با گرایش بازاریابی به مجموع رشته های این گروه افزوده شد. گروه مدیریت جهانگردی و هتلداری با داشتن پنج عضو هیأت علمی ثابت و بهره گیری از مدرسان پاره وقت یکی از گروه های شاخص مؤسسه بوده که تاکنون موفقیت های بی شماری در سطح دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشوربدست آورده است. حضور در اغلب کنفرانس ها و همایش های علمی تخصصی کشور، اخذ رتبه های برتر آموزشی و پژوهشی توسط اساتید گروه در سطح کشور و همچنین موفقیت فارغ التحصیلان این گروه درکسب رتبه های نخست کنکور سراسری کارشناسی ارشد کشور را می توان ازجمله دستاوردها و موفقیت های این گروه دانست. در حال حاضر مدیریت گروه جهانگردی و هتلداری مؤسسه آموزش عالی بینالود بر عهده آقای فرید جواهرزاده می باشد که به همراه بیش از 40 تن از اساتید و مدرسان گروه اقدامات لازم در ارتباط با آموزش و تربیت نیروهای متعهد و متخصص را برعهده دارند. راه های ارتباطی جهت دریافت اطلاعات در خصوص راه های ارتباطی این موسسه، می توانید از طریق گزینه ثبت سفارش  اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 25/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 25/اردیبهشت/1398
موسسه آموزش عالی مازیار

موسسه آموزش عالی مازیار

معرفی: هتل و هتلداری یکی از مشاغل مورد علاقه خیلی از افراد است. خاطره ای که هرکدام از ما از اقامت در یک هتل در طول یک مسافرت داریم ، اغلب شیرین و فراموش نشدنی است. در ایران مؤسسات مختلفی  اقدام به ارائه آموزش هایی در زمینه هتلداری نموده اند، اما به صورت آکادمیک کمتر دانشگاهی دانش مربوط به این شغل را ارائه داده است.در رشته مدیریت هتلداری دانشجو در طول دوره تحصیلی با مفاهیم مختلفی از تاریخ و فرهنگ ملت های مختلف تا آشپزی و شیرینی پزی و دروسی نظیر جهانگردی، مردم شناسی، صنایع دستی، نقشه خوانی، جغرافیای جهانگردی، روابط عمومی و در کل هرآنچه برای اداره ومدیریت صحیح و مناسب یک هتل، متل، رستوان و موارد مشابه ضروری است، آشنا می شود. دانشگاه مازیار با نوگشایی رشته کارشناسی مدیریت هتلداری و با بهره گیری از اساتید مجرب گامهای اساسی در تربیت مدیران هتل در سطح کشور برداشته است . راه های ارتباطی جهت دریافت اطلاعات در خصوص راه های ارتباطی این موسسه، می توانید از طریق گزینه ثبت سفارش  اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 25/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 25/اردیبهشت/1398
موسسه آموزش عالی آزاد بهار

موسسه آموزش عالی آزاد بهار

معرفی: موسسه آموزش عالی آزاد بهـــار  فعالیت خود را از سال 1381 با عنوان موسسه پیشروان مدیریت فـردا آغاز کرده و ماموریت اصلی خود را برگـزاری دوره های کاربردی در حوزه  مدیـریت  تعریـف نمود. این مجموعه در سال 1383 با اخذ مجوز قطعی به شماره 234/24 از  وزارت علوم، تحقیقات وفنـاوری  با عنوان موسـسه آمـوزش عـالی آزاد بهــــار فعالیت تخصصی خود را در زمینه مدیریت ادامـه داده و همکـاری خود را با دانشگاههای خـارجی، داخلی و مراکز صنعتی و تجاری گسترش داد. در طی 17 سال اخیر (از سال 1381 الی 1398) این موسسه موفق به برگزاری بیش از 180 دوره مدیریت MBA  برای مدیران به صورت کامـلاً حرفه ای و تخصصی شده است و نیز در حدود 1000 سمیـنار مدیریتی برای سازمان ها و شرکت ها برگزار نموده است. این مجموعه پس از سالها تجربه در پرورش مـدیران موفق، برای اولیـن بـار در ایران اقدام به برگزاری دوره های پیشرفته Post MBA و دوره عالی مدیریت DBA بصورت حرفه ای و با رویکـرد افزایش توانمندی و مهـارت های مـدیـران نموده است و موفق به اجرای بیش از 55 دوره DBA  و Post MBA، تا به امروز گردیده است. از جمله افتخـارات این مرکز آشنا نمودن بیش از 7000 نفر از مدیـران عرصه کسب و کـار با دانـش کاربردی و مهارت های نوین در حوزه مدیریت می باشد. همچنین بهار توانست در سال 1391 لوح افتخار برترین برند آموزش در حوزه مدیریت MBA را از آن خود نماید . راه های ارتباطی جهت دریافت اطلاعات در خصوص راه های ارتباطی این موسسه، می توانید از طریق گزینه ثبت سفارش  اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 25/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 25/اردیبهشت/1398
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...