صفحه اصلی / موسسات آموزش عالی / موسسه آموزش عالی ناصر خسرو
موسسه آموزش عالی ناصر خسرو - تصویر 1

موسسه آموزش عالی ناصر خسرو

5,000 تومان
ایجاد شده: 25/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 25/اردیبهشت/1398

معرفی:

در سال 1387 با همت تنی چند از اساتید دانشگاهی سنگ بنای موسسه آموزش عالی ناصر خسرو گذاشته شد. مشکلات زیادی در ابتدای راه وجود داشت. در ساوه امکاناتی که بتوان ساختمان و فضای مناسبی تهیه کرد، وجود  نداشت و بدلیل فرصت محدود از زمان اعلام نتایج تا ثبت نام متاسفانه آن گونه که انتظار می رفت موسسه نتوانست شرائط مطلوبی را برای اولین دانشجویان ورودی خود فراهم نماید. به مرور با کمک دانشجویان و اساتید  و مقامات شهر مشکلات کمتر شد ولی به نظر می رسید که اصولا راه حل اساسی، آماده سازی فضای مناسب به عنوان فضای آموزشی و تقویت سایر زیرساخت ها متناسب با نیازهاست. در همان سال عزم جزم برای ساخت پردیس اصلی آغاز شد و کار ساختمان دانشکده علوم انسانی موسسه در سال 1388 آغاز گردید.

همزمان با سال اخذ مجوز و تاسیس، موسسه با جذب قریب به چهارصد دانشجو از طریق کنکور سراسری در سه رشته کارشناسی جهانگردی، بیمه و مدیریت بازرگانی آغاز به کار نمود و در طی سال های بعد با رشد مناسبی ضمن ایجاد و توسعه، امکانات زمینه جذب دانشجویان بیشتری را فراهم نمود. در سال 1391 بیش از هزار دانشجو در 10 رشته در موسسه مشغول به تحصیل بوده اند که در همین مدت قریب به 500 نفر از موسسه فارغ التحصیل شده که از میان این دانشجویان گروهی به بازار کار و گروهی در دوره های بالاتر در دانشگاه های ممتاز مشغول به تحصیل گردیدند.

در سال 1391 با انتقال به پردیس اصلی، امکان جذب و توسعه رشته های بیشتری فراهم گردید، طی سال 1391، موسسه پذیرای اولین گروه دانشجویان هنر در سه رشته گرافیک، معماری و طراحی دوخت بود. با توجه به مجموعه شرائط و نیاز به فضای آموزشی، کار ساخت ساختمان هنر در طی سالهای 91- 92 ادامه یافت که نهایتا در پایان سال 1392 ساختمان گروه هنر مورد بهره برداری و استفاده قرار گرفت.

در ادامه تلاش های انجام شده و در چارچوب برنامه راهبردی، در سال 1394 موسسه موفق به جذب دانشجو در سه رشته در مقطع کارشناسی ارشد گردید و برنامه هایی برای توسعه گرایش ها و مقاطع تحصیلی در دستور کار می باشد. موسسین  امیدوار می باشند تا هر چه بیشتر شرائط مناسب و ممتازی برای تحصیل دانشجویان در موسسه فراهم شده و دانشجویان این موسسه بتوانند منشا آثاری خیر برای خود و کشور باشند



راه های ارتباطی


جهت دریافت اطلاعات در خصوص راه های ارتباطی این موسسه، می توانید از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...