صفحه اصلی / گروه های هتلداری ایران / گروه هتل های کیمیا
گروه هتل های کیمیا - تصویر 1

گروه هتل های کیمیا

ایجاد شده: 23/آبان/1401       آخرین ویرایش: 10/دی/1401

گروه هتل های کیمیا قشم مجموعه ایی تشکیل شده از 4 هتل در جزیره ی قشم می باشد که از محبوب ترین و مجهزترین هتل های جزیره قشم است که براساس استاندارد های هتلداری دنیا در حال بروز رسانی می باشد و در هر فصلی از سال آماده استقبال و پذیرایی از مسافران می باشد.

هتل کیمیا 1

هتل 3 ستاره کیمیا قشم اولین هتل از گروه هتل های کیمیا قشم می باشد که با امکاناتی مجهز آماده استقبال از مهمانان خود می باشد، هتل کیمیا 1 از هتل های زیر مجموعه کیمیا می باشد که نسبت به سه هتل دیگر کوچکتر است.این هتل دسترسی راحتی نسبت به مراکز خرید شهر دارد و براحتی برای تفریح می توانید به ساحل و دریا بروید و به دور از آلودگی و ترافیک سفر خوبی داشته باشید و تمامی جاهای دیدنی قشم را ببینید و لذت ببرید.

آشپزخانه، سیستم تهویه مطبوع، اتاق نشیمن به همراه مبل های تخت خوابشو یک الی دو نفره، مینی بار با هزینه و اینترنت و امکانات:

هتل کیمیا 2

هتل 3 ستاره کیمیا 2 دومین هتل از مجموعه هتل های کیمیا می باشد که در سال 1391 افتتاح شده است، این 4 طبقه می باشد و حدود 15 اتاق دارد و دسترسی راحتی به دیگر مراکز شهر، مراکز تجاری و … دارد.

ِ: آشپزخانه، صندوق امانات اختصاصی، مینی بار با هزینه، اینترنت، ماهواره، اتاق نشیمن با مبل های تخت خوابشو و امکانات:

هتل کیمیا 3

هتل 3 ستاره کیمیا قشم سومین هتل از هتل های کیمیا می باشد که مشخصاتی همانند دیگر هتل های این مجموعه دارد و دارای سوئیت دابل، سوئیت یک تخته سینگل، سوئیت دو تخته دابل و دو تخته تویین می باشد.و از لحاظ دسترسی نیز همانند دیگر هتل های کیمیا دسترسی راحت به نقاط مختلف شهر دارد.

آشپزخانه، اتاق نشیمن با مبل های تخت خوابشو، صندوق امانات اختصاصی، مینی بار با هزینه، اینترنت و امکانات:

آدرس : قشم، بلوار آزادگان، شهرک سام، ورودی یک

هتل کیمیا 4

هتل 3 ستاره کیمیا 4 قشم چهارمین هتل از هتل های کیمیا می باشد در جزیره ی قشم واقع شده است، این هتل دارای اتاق های دو تخته، سه تخته، سوئیت های یک خوابه پنج نفره و سوئیت های دو خوابه چهار نفره می باشد. هتل کیمیا 4 از لحاظ دسترسی موقعیت مناسبی دارد و گزینه مناسبی برای گذراندن تعطیلاتی آرام است.

آشپزخانه، اتاق نشیمن با مبل های تخت خوابشو، صندوق امانات اختصاصی، مینی بار با هزینه، اینترنت 



برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...