صفحه اصلی / اپلیکیشن‌های هتلداری / معرفی اپلیکیشن هتلداری OYO + لینک دانلود
 معرفی اپلیکیشن هتلداری OYO + لینک دانلود - تصویر 1

معرفی اپلیکیشن هتلداری OYO + لینک دانلود

ایجاد شده: 12/اسفند/1398       آخرین ویرایش: 12/اسفند/1398

به گزارش هتل‌نیوز، اپلیکیشن هتلداری OYO در سال 2015 توسط بزرگترین زنجیره هتلداری کشور هندوستان، راه‌اندازی و تاکنون بیش از 5 میلیون بار در GOOGLE PLAY دانلود شده است.

اپلیکیشن هتلداری OYO امکان دسترسی به بیش از 70 هزار اتاق در 7000 هتل در 200 شهر کشور هند از جمله دهلی، بمبئی، گوا، کلکته و ... را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

این اپلیکیشن هتلداری به شما امکان می‌دهد تا یک اتاق هتل را در کمتر از 5 ثانیه و تنها با سه کلیک، رزرو کنید. همچنین با استفاده از امکان GPS در این نرم‌افزار، می‌توان نزدیکترین هتل‌های OYO را جستجو کرد.

اپلیکیشن هتلداری OYO تمامی امکانات یک هتل مانند در دسترس بودن پارکینگ، سیستم پرداخت و ... را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند دقیقا آنچه را که می‌خواهند را جستجو و انتخاب کنند.

کاربران اپلیکیشن هتلداری OYO می‌توانند هزینه استفاده از خدمات اتاق خود را با استفاده از کیف پول موبایل خود پرداخت کنند. در آخرین بروزرسانی اپلیکیشن هتلداری OYO امکان مشاهده جستجوهای قدیمی نیز وجود دارد و هتل‌هایی که قبلا از آنها بازدید کرده‌اید نیز نشان داده می‌شود.

به طور کلی می‌توان گفت، اپلیکیشن هتلداری OYO امکان بررسی اولیه یک هتل را به صورت کامل فراهم می‌کند و کاربران می‌توانند از طریق این اپلیکیشن، یک هتل را رزرو یا از راهنمایی‌های دیگران برای انتخاب محل اقامت خود استفاده کنند.

اپلیکیشن هتلداری OYO جدیدترین و ارزان‌ترین رزرو در هندوستان را نشان می‌دهد و بنابراین ابزاری مناسب برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها در طول استفاده از تور هندوستان است.

اطلاعات بیشتر در خصوص اپلیکیشن هتلداری OYO را از طریق لینک زیر و در وب‌سایت این شرکت مشاهده فرمائید.

وب‌سایت اپلیکیشن هتلداری OYO

جهت دانلود اپلیکیشن هتلداری OYO برای استفاده در سیستم عامل‌های Android و IOS از طریق لینک‌های زیر اقدام فرمائید.

دانلود اپلیکیشن هتلداری OYO برای سیستم عامل Android

دانلود اپلیکیشن هتلداری OYO برای سیستم عامل IOS



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...