صفحه اصلی / اخبار داخلی / اشتیاق زیاد گردشگران برای ورود به ایران
اشتیاق زیاد گردشگران برای ورود به ایران - تصویر 1

اشتیاق زیاد گردشگران برای ورود به ایران

ایجاد شده: 20/آذر/1400       آخرین ویرایش: 20/آذر/1400

به‌گزارش هتل نیوز و به‌نقل‌از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، " آیت الله سید ابراهیم رئیسی " امروز شنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۰ در گردهمایی روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه در مورد نقش گردشگری در توسعه اقتصادی کشورمان گفت: «اشتیاق زیادی برای ورود به ایران برای گردشگری وجود دارد.»

 او تاکید کرد: «اگر اقتصاد گردشگری، دیجیتال و دریا فراهم شود باعث اشتغال‌زایی می‌شود.»

 آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه گشایش‌هایی در تعاملات خارجی در حال پدیدار شدن است به نقش موثر مرزها در تعامل خارجی اشاره کرد و گفت: «مرزهای ما تهدید نیست بلکه برای کشور ایجاد فرصت می‌کند، راه‌اندازی بازارچه‌های مرزی یک فرصت خوب برای کشور است.»

 رئیس جمهوری تصریح کرد: « سیاست ارتباط با همسایگان یک حرکت استراتژیک برای ایران است. تولید داخلی باید فعال شود و وزارت خارجه نیز در همین مورد باید نقش خود را ایفا کند. باید سرکنسول‌ها و سفرا به میان ایرانیان خارج از کشور بروند و منتظر نباشند آن‌ها به سفارت‌خانه‌ها مراجعه کنند.»

 او ادامه داد: «ایرانیان ساکن در خارج از کشور مردم ما هستند و حقوقی دارند که باید پیگیری و دنبال شود. ایرانیان متعهد که علاقه‌مند به سرزمین اجدادی خود هستند به جای سرمایه‌گذاری در خارج از کشور باید در داخل ایران سرمایه‌گذاری کنند.»


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...