صفحه اصلی / اخبار داخلی / رئیس جامعه تورگردانان کشور ؛ بازگشت تورها به ایران زمانبر خواهد بود
رئیس جامعه تورگردانان کشور ؛ بازگشت تورها به ایران زمانبر خواهد بود - تصویر 1

رئیس جامعه تورگردانان کشور ؛ بازگشت تورها به ایران زمانبر خواهد بود

ایجاد شده: 6/دی/1401       آخرین ویرایش: 6/دی/1401

" ابراهیم پور فرج " رئیس جامعه تورگردانان کشور در مصاحبه‌ای اختصاصی با تور نیوز در خصوص برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران گفت ؛ امیدواریم به جایی برسیم که یک نمایشگاه بین‌المللی برگزار کنیم که حداقل ۳۰ یا ۴۰ کشور در آن حضور داشته باشند. این نمایشگاه داخلی است و در رده تخصصی فعالیت ما نیست چون شرکت‌های خارجی خیلی در آن حضور ندارند.

او گفت ؛ به نمایشگاه سر می‌زنیم ولی فعالیت جدی نداریم. تا پایان سال ۴ نمایشگاه داریم. نمایشگاه اسپانیا، نمایشگاه روسیه، نمایشگاه آلمان و نمایشگاه دبی که حتماً شرکت می‌کنیم. آژانس‌های مسافرتی برای برنامه‌ریزی و جذب مسافر در نوروز در این نمایشگاه‌های خارجی حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود ؛ به نسبت سال‌های گذشته استقبال بسیار کمی از نمایشگاه خواهیم داشت. سال گذشته غرفه بزرگی در نمایشگاه داشتیم ولی امسال حضور نخواهیم داشت.

" پور فرج " گفت ؛ آژانس‌های تور آورنده خیلی تمایلی برای مشارکت ندارند و هزینه کنند. بجای هزینه در این نمایشگاه در نمایشگاه‌های کشورهای خارجی شرکت می‌کنند تا توریست جذب نمایند، هرچند که توریست‌ها به زودی به کشور ما نخواهند آمد. بازگشت تورها به ایران زمانبر خواهد بود و در حال حاضر جز معدود گروه‌های زیارتی، هیچ گروهی به ایران سفر نمی‌کند.

رئیس جامعه تورگردانان کشور افزود ؛ تور اپراتورهای خارجی به ما اعلام کرده‌اند که کسی برای تور ایران ثبت نام نمی‌کند و تمایلی برای سفر به ایران نیست.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...