صفحه اصلی / اخبار داخلی / جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت گردشگری تشریفاتی نیست
جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت گردشگری تشریفاتی نیست - تصویر 1

جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت گردشگری تشریفاتی نیست

ایجاد شده: 19/شهریور/1401       آخرین ویرایش: 19/شهریور/1401

به گزارش هتل نیوز،‌ " مهدی متولی " دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت گردشگری گفت ؛ بعد از استقرار دولت سیزدهم، اولین اقدام در این وزارتخانه سامان‌دهی و احیای شوراها و ستادهای فرهنگی بود که در همین راستا شورای امر به معروف و نهی از منکر در این وزارتخانه به‌عنوان اولویت سامان‌دهی شد.

او گفت ؛ دی ماه سال گذشته در حکمی از سوی وزیر گردشگری، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت وزارتخانه به‌عنوان رئیس این شورا انتخاب و جلسات تخصصی این شورا بر اساس زمان‌بندی برگزار شده است.

وی افزود ؛ مصوبات مرتبط با جلسات این ستاد در تمام بخش‌ها ابلاغ شده و آخرین جلسه این ستاد ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ برگزار شد که هیچ‌یک از این جلسات برخلاف ادعای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، تشریفاتی نبوده‌اند.

" متولی " گفت ؛ این وزارتخانه جزو اولین دستگاه‌هایی است که شاخص‌های عفاف و حجاب را در سطح ستادی و استانی ابلاغ کرده است.

 دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت گردشگری تاکید کرد ؛ رئیس، دبیر و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت گردشگری انتخاب شده‌ و فرآیند معرفی این افراد به ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر در حال انجام است.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...