صفحه اصلی / اخبار خارجی / درآمدزایی پر سود آمریکا از گردشگری ورزشی
درآمدزایی پر سود آمریکا از گردشگری ورزشی - تصویر 1

درآمدزایی پر سود آمریکا از گردشگری ورزشی

ایجاد شده: 11/بهمن/1400       آخرین ویرایش: 11/بهمن/1400

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز، گردشگری ورزشی که هر روز بر تعداد طرفداران آن افزوده می‌شود، یکی از زیرمجموعه‌های صنعت توریسم و گردشگری است و می‌تواند درآمدزایی زیادی برای کشورهای جهان داشته باشد. بنابراین کشورهای زیادی در تلاش هستند تا سهمی از این بازار پرسود را از آن خود کنند. در ادامه شما را با بعضی از شهرهای گردشگری ورزشی در آمریکا آشنا می‌کنیم:

نیوجرسی

شهر نیوجرسی به لطف تیم‌های ورزشی معروف خود مانند فوتبال و بسکتبال خود در کشور آمریکا پیشرو است. برای کسانی که علاقه‌مند به لیگ برتر فوتبال هستند، استادیوم مِتلایف، مکانی عالی برای بازدید است و سطح خون تماشاگران را افزایش می‌دهد.

موزه توپ نقره‌ای این شهر نیز لقب پایتخت پین‌بال جهان را به خود اختصاص داده است. قدمت برخی از دستگاه‌های این موزه به سال ۱۹۵۰ برمی‌گردد. جذابیت‌های موزه توپ نقره‌ای آن‌قدر زیاد است که برخی افراد چندین بار از آن بازدید می‌کنند. تماشاکنندگان می‌توانند علاوه بر بازدید از اشیای این موزه با تمام دستگاه‌های آن بازی کنند.

نیویورک

وقتی صحبت از گردشگری ورزشی می‌شود، نیویورک حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. شما می‌توانید هر نوع ورزشی را در این شهر پیدا کنید و تیم‌های زیادی برای تماشا کردن وجود دارد.

اگر طرفدار فوتبال باشید، جایی بهتر از رِدبول آرنا نیست که بتوانید در آن بازی نیویورک ردبولز را تماشا کنید. برای کسانی که ترجیح می‌دهند در برنامه‌های ورزشی شرکت کنند، مکان‌های زیادی در شهر نیویورک وجود دارد.

اگر به بازی گلف علاقه دارید، به مرکز بین‌المللی گلف وِستچِستِر بروید؛ جایی که طیف وسیعی از امکانات و دوره‌های سودمند را خواهید یافت.

بوستون، ماساچوست

شهر بوستون به لحاظ گردشگری بسیار مطرح است و حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. مراکز تحقیقاتی و پزشکی معتبر و بزرگی در این شهر وجود دارد و از نظر علمی و پژوهشی در جهان بسیار مطرح است.

همچنین اغلب شهروندان بوستون به ورزش علاقه‌مند بوده و آن را به طور جدی دنبال می‌کنند. تیم‌های ورزشی مطرح نیز در این شهر وجود دارد و مسابقات دو ماراتون آن در جهان معروف است، اما مردم بوستون تنها فعالیت‌های ورزشی را تماشا نمی‌کنند، بلکه در آنها مشارکت می‌کنند.

اگر به هاکی روی یخ علاقه دارید، باغ " TD" بوستون و اگر از بازی گلف لذت می‌برید، باشگاه کانتری بوستون، انتخاب‌های مناسبی هستند.

لس‌آنجلس، کالیفرنیا

این شهر به خاطر ستارگان سینمای خود در جهان مشهور است، اما برای گردشگران دوستدار ورزش نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. لیکرز (بسکتبال)، داجرز (بیس‌بال) و رامز (فوتبال)، از محبوب‌ترین تیم‌های این شهر هستند.

علاوه بر این، مرکز "استیپلز" مکانی عالی برای طرفداران بسکتبال یا هاکی است؛ این مکان چندمنظوره میزبان هر دو تیم بوده و در طول سال‌های زیاد رویدادهای مهم ورزشی در آن برگزار شده است.

سان‌فرانسیسکو، کالیفرنیا

سان‌فرانسیسکو به عنوان یکی از شهرهای محبوب گردشگری در جهان شناخته می‌شود. تابستان‌های دلپذیر و تپه‌های شیب‌دار از ویژگی‌های بی‌نظیر این شهر بوده و از جاذبه‌های گردشگری و نمادهای سان‌فرانسیسکو می‌توان به محله چینی‌ها، پل گلدن گیت و آلکاتراز اشاره کرد.

تیم فوتبال فورتی ناینرز و تیم بیسبال جاینتز، دو تیم ورزشی محبوب این شهر است. اگر به دنبال مکانی برای تماشای فوتبال زنده هستید، بهتر است به استادیوم کزار سری بزنید.

شیکاگو، ایالت ایلینویز

شیکاگو به عنوان بزرگ‌ترین شهر ایالت ایلینوی شناخته می‌شود. این شهر تاریخچه زیادی در پشت سر خود دارد و منزلگاه بسیاری از تیم‌های ورزشی معروف نظیر تیم فوتبال شیکاگو بی رز، تیم فوتبال شیکاگو فایر، تیم بسکتبال شیکاگو بولز، تیم بیس‌بال کابز و تیم هاکی روی یخ بلک هاوکز است.

علاوه بر این شهر شیکاگو در زمینه آموزش و سرگرمی بسیار فعال است و به‌عنوان یکی از مراکز عمده مالی، تجاری و فرهنگی در آمریکا شناخته می‌شود.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...