صفحه اصلی / اخبار داخلی / رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ؛ حضور کشورهای خارجی در نمایشگاه گردشگری امسال می‌توانست پررنگ‌تر باشد
رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ؛ حضور کشورهای خارجی در نمایشگاه گردشگری امسال می‌توانست پررنگ‌تر باشد - تصویر 1

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ؛ حضور کشورهای خارجی در نمایشگاه گردشگری امسال می‌توانست پررنگ‌تر باشد

ایجاد شده: 24/بهمن/1401       آخرین ویرایش: 24/بهمن/1401

به گزارش هتل نیوز؛ " حرمت‌الله رفیعی " رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران گفت ؛ نگاه کلی نمایشگاه امسال، حرکت به سمت تحقق گردشگری هوشمند بود. همین امر باعث تفاوت اساسی نمایشگاه سال جاری با ادوار گذشته و افزایش میزان استقبال و رضایت مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان شد.

او افزود : برآیندی کلی نمایشگاه امسال خوب بوده و از زعم بنده حرکت رو به جلویی است. حوزه گردشگری به ویژه در برهه کنونی نیازمند یک اتفاق و به تعبیر بهتری شوکی بود تا چرخ‌های این صنعت را که به کندی در حال چرخش است، به حرکت درآورد.

" رفیعی " گفت : بر اینکه بنده فارغ از اینکه به نحوه و چند و چون برگزاری نمایشگاه دارای انتقاد هستم یا خیر از مدت‌ها قبل و علی‌رغم برخی از جوسازی‌ها مبنی بر عدم شرکت در نمایشگاه اعلام کردم که برگزاری و مشارکت در نمایشگاه یک ضرورت انکارناپذیر است.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران افزود : هزینه‌های حضور کشورهای خارجی در نمایشگاه گردشگری امسال بسیار بالا بود و این امر مانع حضورپررنگ‌تر آنان شد؛ این در حالی است که ما به شدت نیازمند تغییر نگاه دنیا نسبت به شرایط کشورمان هستیم.



برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...