صفحه اصلی / اخبار داخلی / رئیس مجمع تشکیل های گردشگری : هدف مجمع هم‌افزایی و انجام کارهای بزرگ است
رئیس مجمع تشکیل های گردشگری : هدف مجمع هم‌افزایی و انجام کارهای بزرگ است - تصویر 1

رئیس مجمع تشکیل های گردشگری : هدف مجمع هم‌افزایی و انجام کارهای بزرگ است

ایجاد شده: 1/آذر/1401       آخرین ویرایش: 1/آذر/1401

به گزارش هتل نیوز، " جمشید حمزه‌زاده " رئیس مجمع تشکیل های گردشگری کشور در نشست مشترک اعضای این مجمع با فعالان گردشگری و معاون گردشگری کشور گفت ؛ اساسنامه فعلی با در نظر گرفتن مسائل مختلف حوزه گردشگری و اهداف عالی این صنعت نوشته و تنظیم شده است.

او ادامه داد : از جمله اهداف مجمع می‌توان به حمایت از حقوق حرفه‌ای اعضا، ایجاد زمینه‌های مشارکت استادان و متخصصان، صاحبان حرفه‌ها و صنوف در بخش گردشگری، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تخصصی، تاسیس موسسه اعتباری، صندوق ملی حمایت از صنعت گردشگری و تلاش برای تصویب سازمان نظام گردشگری و یا اتاق گردشگری اشاره کرد.

" حمزه‌زاده " ضمن اعلام اینکه همدلی و انسجام میان تشکل‌ها مورد تاکید ماست افزود ؛ مجمع تشکل‌های گردشگری محل هماهنگی و هم صدایی بخش خصوصی این صنعت است و هدف آن پیشبرد اهداف در سطح کلان است نه دخالت در کار تشکل‌ها.

او گفت ؛ مجمع به دنبال ایجاد هماهنگی بیشتر بین بخش‌های مختلف صنعت است و با هر گونه اختلاف‌افکنی میان تشکل‌ها مخالفت جدی دارد. 

رئیس مجمع تشکیل های گردشگری کشور تاکید کرد ؛ تعامل ما با دولت به هیچ وجه به معنای چشم گفتن و چشم بسته پذیرفتن هر چه که بخش دولتی می‌گوید نیست.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...