صفحه اصلی / اخبار خارجی / راه‌اندازی کمپین RiiSE در گروه هتل‌های بین‌المللی Accor
راه‌اندازی کمپین RiiSE در گروه هتل‌های بین‌المللی Accor - تصویر 1

راه‌اندازی کمپین RiiSE در گروه هتل‌های بین‌المللی Accor

ایجاد شده: 9/آبان/1397       آخرین ویرایش: 9/آبان/1397

گروه هتل‌های بین‌المللی Accor با راه‌اندازی کمپین RiiSE قصد دارد تا تفکر و تعهدات مربوط به پذیرش تنوع جنسیتی در میان هتل‌های زیرمجموعه خود را بازسازی کند.

به گزارش سرویس خارجی هتل‌نیوز، گروه هتل‌های بین‌المللی Accor شش سال بعد از ایجاد طرح Women At AccorHotels Generation یا به عبارت دیگر WAAG هم‌اکنون با راه‌اندازی کمپین RiiSE با هدف ترویج پذیرش تنوع جنسیتی، بیش از 14000 عضو در سراسر جهان، جذب کرده است.

کمپین جهانی RiiSE بر مبنای به اشتراک گذاشتن دانش از طریق یک برنامه تحت عنوان mentoring و با عضویت حدود 900 زوج در 20 کشور جهان به وجود آمده است. این شبکه هم‌اکنون در تمامی پنج قاره و از طریق بسیج جوامع قوی منطقه‌ای در حال فعالیت است.

هدف نهایی این طرح در سال 2018 ارتقای استعداد زنان در سمت‌های مسئولیتی و مبارزه علیه تمامی انواع تبعیض است.

یکی دیگر از باورهای اصلی کمپین RiiSE این است که برابری جنسیتی، انصاف و احترام به تنوع جنسیتی بدون حمایت مردان که 42 درصد از اعضای این جنبش را تشکیل می‌دهند، امکان‌پذیر نخواهد بود.

از سوی دیگر جنبش RiiSE به عنوان بخشی از برنامه جامع سازمان ملل متحد تحت عنوان HeForShe  به هدف خود مبنی بر مبارزه با نابرابری‌های پرداختی و دستمزدها نیز ادامه می‌دهد و فعالانه در پی شناسایی استعدادهاست.

در پایان بایستی گفت، گروه هتل‌های بین‌المللی Accor تا این لحظه پیشرفت قابل توجهی در رابطه با برابری حقوق زنان با مردان داشته و هدف خود در سال 2020 را افزایش تعداد مدیران زن به حدود 35 درصد قرار داده است.

 

 


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...